Se hvad kunderne siger




Det bedste ved RobinHus var, at man selv har mulighed for at tage init
10. december 2008
"Kemien" fungerede godt med min mægler. Jeg var tilfreds med RobinHus' service og jeg har fået svar på de ting, jeg har spurgt om.

Lidt træls at skulle køre 200 km ved fremvisning - men vi kunne jo bare have lavet en aftale om fremvisning med mægleren. Jeg har haft ca. 4-5 fremvisninger.

Det bedste ved RobinHus var, at man selv har mulighed for at tage initiativer for at fremme salget. Internettet gav flest køberhenvendelser.
Tove Lading, København K


Stor besparelse
7. december 2008
Det har været rigtig godt at modtage en ugentlig statusmail - dette er utrolig brugbart.
Det var også rigtig godt at modtage en mail, hvori der var anført tips og gode råd til forbedring af annoncen og til at fremme et salg.

Den forberedende fase af salget gik fint

Igennem RobinHus fik vi en rigtig god sælgerpakke til at starte markedsføringen.
Vi har ikke haft avisindrykning.

Det er godt at man kan se kontaktoplysninger på de folk, der har hentet salgsopstilling

Lejligheden har kun været udbudt gennem Robinhus.

Stor besparelse (traditionelt mæglersalær = 50.000 - 70.000 kr.)

Lise Dencker, Aarhus C


Vi solgte på under 14 dage, midt under bolig-/finanskrisen
25. november 2008
Vi var godt tilfredse med RobinHus.

Prisen var mere rimelig end hos mange af de store ejendomsmægler kæder. Vi blev anbefalet en "realistisk pris" hvilket blandt andet var medvirkende til at vi solgte på under 14 dage, midt under bolig-/finanskrisen.

Det fungerede helt fint med at vise boligen frem. Jeg ville øsnke at flere ejendomsmægler kæder gjorde det på denne måde nu hvor vi selv skal ud og kigge på ny bolig. Sælger er jo den der ved mest om boligen og området.
Olav Storm Kjestrup, Odense S


Det har været nemt at bruge, og nemt at oprette boligannoncen
19. november 2008
RobinHus.dk har fungeret fint. Det har været nemt at bruge, og nemt at oprette boligannoncen

Markedsføringen er foregået ved brug af flyers, RobinHus.dk, Den Blå Avis og mange andre websider hvor man kan oprette boligannoncer

Vi gav ingen nedslag i pris, og alt vedr. den afsluttende del tager vi os ikke selv af

Helle & Noah Norrid, Hvidovre


Næste gang vi skal handle fast ejendom vil vi da først kontakte RobinH
14. november 2008

Vi var meget tilfredse med den service RobinHus mægler Erik Brink Andersen har ydet os. Vi havde også Nybolig og EDC til at vurdere huset, samt selvfølgelig RobinHus. Alle 3 vurderinger lå inden for 10.000 kroner. Da RobinHus havde en fast pris, hvor de andre 2 skulle have ca. 90.000 kroner for at yde den samme service, var der ingen tvivl. Udover det havde vi i 2004 rigtig gode erfaringer med RobinHus.

Det bedste ved RobinHus var den ugentlige opfølgning på internettet, samt den gode hjælp og svar på spørgsmål fra vores RobinHus mægler Erik Brink Andersen.

Det var helt ok selv at vise boligen frem.

Næste gang vi skal handle fast ejendom vil vi da først kontakte RobinHus.
Boet efter Holger Pedersen v/ Gerner Amor, Løgstrup


Brugervenligt og professionelt
10. november 2008
Brugervenligt og professionelt udtryk på RobinHus. God eksponering og brugervenligt interface på nettet.

Boligen blev markedsført på Robinhus.dk, andelsbolig.dk, andelsplus.dk og dba.dk. Den afsluttende del af salget blev klaret via andelsforeningens administrator.

John Hansen, København S


Man kunne selv være med til at bestemme og det har været dejligt.
10. november 2008
Jeg har været tilfreds med mægler Morten Endel - han gennemgik meget detajleret handlen. Da min bolig endnu ikke var solgt efter 3 måneder blev anbefalet at sætte prisen ned, og uden at blinke blev den solgt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at man selv skulle fremvise, tale med køberen og holde alle de Åbent Hus man ville. Man kunne selv være med til at bestemme og det har været dejligt. Det var rart at kunne fortælle køberen om boligen, naboerne og ejerforeningen.
Janni Jensen, Kolding


Alt forløb smidigt!
6. november 2008
Jeg har ikke haft kontakt med RobinHus kundeservice, men jeg har været meget tilfreds med RobinHus mægler Margit Hegner og giver hende mine bedste anbefalinger. Hun er omhyggelig, hjælpsom og til rådighed. Hun har givet mig en god vejledning og gennemgang af købsaftalen.

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus er at man sparer på honorar, og alt alligevel er som hos andre mæglere. Der er en fin service med alt papirarbejdet, og jeg blev anbefalet en rigtig god fotograf. Alt forløb smidigt!. I RobinHus er der ingen afvigelser fra andre mæglere - kun at man selv fremviser.

Det var nemt at fremvise boligen, og køberne brugte alle en times tid til besigtigelse. Noget en ejendomsmægler ikke havde kunnet. Der kom altid mange spørgsmål, og der er vi jo som ejere klart de bedste til at svare.
Rikke Hadbjerg, Hårlev


Solgt på 2 måneder!
5. november 2008
Jeg valgte Pro Annoncen, fordi der er en god og billig annonceringsmulighed. Statusmailen hver uge er fin. Ved siden af annonceringen på nettet brugte jeg også avisannoncering i lokalaviserne.

Boligen var til salg i ca. to måneder inden den blev solgt og papirarbejdet ordnede jeg selv.


Knud Bryndum, Kolding


Det var rigtig godt selv at vise boligen frem
4. november 2008
Jeg har været ganske tilfreds med RobinHus. Der har været en hurtig og præcis tilbagemelding når jeg har haft spørgsmål.

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus er at det hele tiden er muligt at følge processen tæt på. Der har under salget været mulighed for at kommunikere tæt med køber, og hurtigt kunne få afklaret spørgsmål uden hele tiden at skulle gennem en mægler.

Det var rigtig godt selv at vise boligen frem. Der blev stillet spørgsmål som en traditionel mægler ikke ville kunne have svaret på, eks. hvem bor ovenpå, støj i gården om aftenen osv.

Jeg har alt i alt været ganske tilfreds med forløbet.
Michael Dybdahl, Frederiksberg C


Med RobinHus kunne vi komme på Boliga.dk, uden at vi skulle betale en
31. oktober 2008
RobinHus har leveret en meget fin service, og ens boligannonce så fuldt ud lige så professionel ud som andre boligannoncer. Vi valgte RobinHus fordi vi skulle sælge vores andelsbolig - vi havde således ikke behov for en ejendomsmægler til at sørge for papirarbejdet (det gjorde AB's administrator) - men med RobinHus kunne vi komme ud på Boliga.dk, uden at vi skulle betale en formue til en ejendomsmægler for absolut ingenting.

Som nævnt har adminístrator stået for papirarbejdet, så vi kunne koncentrere os om at sælge. Vi har dels været synlige via RobinHus, men også lokalt og endelig også via andelsboligforeningens hjemmeside. Vi har måske haft 25 fremvisninger, som vi selv har taget os af.

Så vidt jeg husker var lejligheden til salg i ca. 5 måneder på RobinHus. Vi har givet et nedslag i prisen. Jeg ved ikke præcis hvor meget vi har sparet ved at anvende Robinhus, men 100.000 kr. er vel et godt bud.
Marie Louise Hede, København K


Ved forhandling med køber har vi følt os i trygge hænder
28. oktober 2008
Vi har været meget tilfredse med vores mægler Peter Kjær. Han har været grundig, seriøs og realistisk i forhold til vurdering af ejendommen og prisen. Han har haft en hurtig og kompetent tilbagemelding på vores forespørgsler. Ved forhandling med køber har vi følt os i trygge hænder.

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus er priskonceptet. Det er overskueligt, og vi betaler for det vi får! Fokus på salg via internettet er klart bedre end lokalavisen. Det var også meget positivt selv at vise boligen frem.

Ved selv at vise boligen frem følte vi at vi havde lidt mere "styr på salget" - hvad ønsker køberne og hvilke oplysninger får de. Det var et stort arbejde, men også meget lærerigt!
Andelsselskabet Skt. Jørgens Vej 20, Roskilde


Det bedste ved at sælge igennem RobinHus var prisen og den gode betjen
27. oktober 2008
Jeg var generelt meget tilfreds med RobinHus. Mægleren var rigtig dygtig og kompetent, og kundeservice har fungeret fint. Mægler har iøvrigt været rigtig god og aktiv i forhold til at tage kontakt til potentielle købere.

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus var prisen og den gode betjening.

Det var helt fint selv at vise boligen frem, dog lidt trættende i længden da lejligheden var til salg i temmelig lang tid. Men det var klart en fordel selv at vise frem!
Rikke Vinther Nielsen, København Ø


RobinHus er et udemærket koncept
25. oktober 2008

RobinHus er et udemærket koncept! - Især linket til Boliga.dk er fungerer godt

Markedsføringen af min bolig foregik bl.a. gennem opslag i lokalmiljøet,
Der var ca. 1 fremvisning af boligen om dagen i salgsperiode


Povl Bigum, København Ø


Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi fik huset solgt!
23. oktober 2008
Vi var godt tilfreds med både RobinHus mægleren og RobinHus kundeservice.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi fik huset solgt! Derudover var der meget lave udgifter til ejendomsmægler.

Det var helt ok selv at vise boligen frem. Vi var meget opmærksomme på at køberne skulle føle sig tilpas.

RobinHus har en meget fin hjemmeside med mulighed for at man selv kan redigere i tekst og billeder.
Karin og Jan Mejding, Kirke Såby


Det har været en stor fornøjelse selv at vise boligen frem
22. oktober 2008
Vi har været meget tilfredse med vore mægler. Hun har været meget tålmodig og grundig hele vejen igennem. Hun har også været god til at melde tilbage når der skete noget nyt i sagen.

Noget af det bedste ved at sælge igennem RobinHus var selvfølgelig prisen. Det var også rart med den gode kontakt til mægleren hele vejen igennem.

Det har været en stor fornøjelse selv at vise boligen frem. Man lærer noget nyt fra gang til gang.
Gitte Røgler Kildevæld, Frederiksberg


Vi vil med sikkerhed vælge RobinHus næste gang vi skal sælge en bolig
21. oktober 2008
Vi fik en fantastisk og engageret sevice af vores RobinHus mægler. Vi har været yderst tilfredse hele vejen igennem!

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus var det lave salær og muligheden for selv at fremvise og fortælle om alle de detaljer vi selv faldt for da vi købte ejendommen i sin tid.

Jeg synes det var behageligt selv at fremvise. Det gav en naturlig sikkerhed for at alt det væsentlige og boligens muligheder og fordele blev nævnt/beskrevet.

Vi vil med sikkerhed vælge RobinHus næste gang vi skal sælge en bolig!
Cathrine Juel Lau, Frederiksberg


Rigtig mægler - rigtigt salg!
17. oktober 2008
Jeg var super godt tilfreds med RobinHus! Meget tilfreds med iformationen over nettet.

Det bedste ved RobinHus er at man selv er med til at styre salgsgangen.

Det var helt ok selv at vise boligen frem! Der var ingen problemer med at lave aftaler for fremvisning - og det var også nemt at have flere ude til fremvisning på samme tid.

Rigtig mægler - rigtigt salg!
Bent Grandsgaard Christensen, Roskilde


Det tog ca. 1.5 døgn, så var køber fundet!
13. oktober 2008

Det var super at anvende RobinHus. Det tog ca. 1.5 døgn, så var køber fundet! Der var faktisk ca. 10 købere til lejligheden.

Den forberedende fase af salget tog ca. 2 timer natten til søndag - inkl. at tage fotos + tekst! De første købere skrev mails allerede søndag formiddag, så boligen, og købte den om mandagen.

Markedsføringen af boligen foregik kun gennem RobinHus.



Peter Dam, Charlottenlund


Det bedste var prisen og mægleren
8. oktober 2008
Vi var meget tilfredse med RobinHus.

Det bedste var prisen og mægleren, der holdt os underettet om hvad der skete vedrørende salget og fremvisningerne.

Det var helt okay selv at vise boligen frem.
Gerda Madsen, Nørresundby


Jeg synes RobinHus er et fantastisk koncept, som jeg varmt kan anbefal
29. september 2008
Køber meldte sig hurtigt og var meget interesseret i huset, men længe om at give det endelige svar. Min mægler var rigtig god til at holde mig orienteret.

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus var prisen!

Jeg synes ikke det var noget problem at vise min bolig frem, det var nærmest hyggeligt.

Jeg synes RobinHus er et fantastisk koncept, som jeg varmt kan anbefale.
Eva Winnifred Eriksen, Nykøbing F


Det var uden tvivl pengene værd.
24. september 2008
RobinHus fungere meget godt og effektivt. Det var især godt, at jeg kom på forsiden som ugens bolig, tak for det.

Den forberedende del af salget gik ganske smertefrit, det er let at bruge RobinHus.dk og opdatere informationer. Jeg fyldte en masse data i og det virkede godt.

Jeg har annonceret hos RobinHus.dk, den blå avis, opslag i supermarkeder m.m. Men RobinHus.dk har helt klart givet mest. Det var uden tvivl pengene værd.

Faktisk blev salget sluttet langt tidligere, end jeg meldte det til RobinHus. Men pengene skulle lige gå ind på vores boligadministration, derfor
melder jeg det først nu. Jeg ved ikke præcis, hvor lang tid boligen var til salg, men det er vel max en-to måneder.
Joel Grøndrup, København V


Alt materiale, samt præsentationen på nettet er udført super professio
18. september 2008

Vi var meget, meget tilfredse med RobinHus. Alt materiale, samt præsentationen på nettet er udført super professionelt og meget flot.

Det bedste ved RobinHus var den gode kontakt med mægleren - og selvfølgelig også prisen.

Det var en god oplevelse selv at vise sin bolig frem. Vi kunne svare på alle købers spørgsmål - og lidt til. Vi kunne også give dem den tid der skulle til. Vores fremvisninger varede 1½ - 2 timer.
John Rasmussen, Solrød Strand


Lynhurtigt salg - selv i en svær tid!
17. september 2008

Jeg var ganske godt tilfreds med mægleren.

Min lejlighed blev allerede solgt til den anden person der kom og så den til åbent hus, så det taler næsten for sig selv. Lynhurtigt salg - selv i en svær tid!

Det kunne til tider være lidt svært at vise sin bolig frem. Jeg lagde vægt på andre ting end køberen, fordi jeg havde den positive oplevelse af at have boet der.
Nicolai Christian Baaring, København Ø


Det var nemt at vise boligen frem
15. september 2008

Vi var meget tilfredse med RobinHus.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen. Jeg tror vi har sparet mange penge, og det har stor betydning for os.

Det var nemt at vise boligen frem. Jeg ville købe lejligheden igen hvis jeg var i samme situation, så det var ingen sag at argumentere for den.
Christian Blicher, Kolding


Der var god adgang og godt overblik over vores annonce på nettet
15. september 2008

Jeg var meget tilfreds med Lene Meraj. Hun var generelt meget hurtig med tilbagemeldinger på mine spørgsmål, gav klare svar, var imødekommende og meget seriøs.

Det bedste ved RobinHus var prisen. Der var god adgang og godt overblik over vores annonce på nettet, og derudover var der en meget hurtig sagsbehandling da køber først havde bestemt sig.

Til at starte med syntes jeg det var lidt kejtet selv at vise boligen frem, fordi det var svært at vide hvad potentielle købere lægger vægt på at få af vide om stedet. Efter kort tid havde jeg det dog helt fint med selv at vise boligen frem, for udover alle økonomiske oplysninger er det jo kun mig selv der ved hvordan det er at leve i ejendommen, hvem naboerne er, samt en masse andre forhold en ejendomsmægler ikke kender.
Søren Hesselholdt, Greve


Jeg er yderst tilfreds
15. september 2008

Jeg er yderst tilfreds med den måde mægler Jeanne Sørensen har formidlet saglet på, samt den løbende statistik over søgning/fremvisning af annoncen på internettet. Derudover er det godt at man via e-mail får oplysninger om interesserede købere, derved er der mulighed for selv at formidle kontakt til evt. købere.

Når sælger selv står for fremvisning, og derved får mulighed for en direkte kontakt til eventuelle købere, skaber det en vis troværdighed mellem parterne. Det er også godt at sælger selv kan bestemme hvornår og hvor tit man holder åbent hus.
Min fornemmelse er også at de personer som kommer til åbenthus/fremvisning er mere tilfredse med at det er sælger der står for fremvisningen. De får en mere gennemgående og detaljeret gennemgang, og ikke mindst direkte svar på eventuelle spørgsmål om huset, området, naboer m.m.
Leon Marino Poulsen, Hvidovre


Det bedste ved RobinHus var at der blev "taget fat" med det samme
15. september 2008

Vi har oplevet en meget fin og god service i RobinHus. Der har været en god opfølgning på tingene, og en hurtig ekspeditions tid.

Det bedste ved RobinHus var at der blev "taget fat" med det samme. Hurtig og effektiv betjening, og en fornemmelse af at der blev arbejdet i samme retning.

Det var en god fornemmelse, og dejligt at have eb direkte føling med hele stemningen og interessen fra købers side!
Boet efter Rigmor Nielsen v/ Anette Sørensen, Tureby


Imponerende
9. september 2008
Når salget foregår så hurtigt (30 dage), til den forventede pris, i et marked som hver dag tales ned af pressen, er der kun ét dækkende ord: Imponerende, og dette gælder Gert, Anette og øvrige RobinHus medarbejdere som ordnede alle papirer og aftaler med købere.

Det bedste ved RobinHus var den fantastisk effektive præsentation af boligen via hjemmesiden. Alle data var tilgængelige således at interessen for boligien løbende kunne vurderes. Salget blev afsluttet professionelt til såvel køber som sælgers fulde tilfredshed.

Det er en stor fordel selv at vise boligen frem, idet sælger er den eneste der kender historikken og nærmiljøet til bunds.

Den anbefalede fotograf (Kim) fik nøglen til vores bolig, og tog nogle fantastiske billeder med den rette appeal til segmentet.
Flemming Frandsen, Kongens Lyngby


Jeg synes det var helt perfekt at vise boligen frem selv!
9. september 2008
Jeg var yderst tilfreds med RobinHus!

Det bedste ved RobinHus var at jeg selv fremviste min bolige til køberne. Jeg er sikker på at køberne ligeledes følte at det var rart at man havde hjertet med, og kunne svare på alle spørgsmål - uden at man virkede for sælger agtig.
Jeg synes det var helt perfekt at vise boligen frem selv! Jeg gav købere tage sig tid i boligen efter jeg havde frenvist.

Christina Lund, Helsinge


RobinHus er et godt koncept
9. september 2008
Vi var rigtig godt tilfredse med RobinHus. Da vores RobinHus-mægler kom på sagen kørte alt upåklageligt.

Det bedste ved RobinHus var den gode, hurtige mail-opfølgning, hvor kopi af korrespondance ligeledes blev sendt. Der var en meget god opfølgning og rådgivning. Stor ros til vores mægler!

Det var fint at vise boligen frem selv idet familien kunne fortælle om historik, bygningsmæssige forhold mv.

RobinHus er et godt koncept, hvor ydelser fint kombineres med det som sælger selv kan levere.
Aase Nyborg, Ry


Det har været helt perfekt at anvende RobinHus.dk.
3. september 2008
Det har været helt perfekt at anvende RobinHus.dk.
Jeg synes, at det har været nemt at bruge og de potentielle købere har også fået et godt indtryk af lejligheden, så vi kun fik henvendelser fra rigtig interesserede købere.

Det hele har været nemt.

I den afsluttende del af forløbet har vi selv handlet pris med de nye ejere og så har vores søn stået for det mere formelle del af salget - f.eks udarbejdelse af betinget skøde etc.
Anne Zilstorff, København S


Vi fandt de helt rigtige købere via Robinhus
31. august 2008
Det er temmelig lang tid siden vi startede vores salg af ejendommen. Værktøjerne på RobinHus.dk er nemme at arbejde med og jeg har været glad for de ugentlige statusmail. Jeg valgte RobinHus, da jeg mente det ikke var nødvendigt at inddrage en mægler og for at spare nogle penge.

Jeg husker papirarbejdet som meget nemt. Siden er hurtig at finde rundt på og jeg har ikke noget at udsætte på denne del.

Jeg udnyttede på et tidspunkt muligheden for at annoncere i avis, gennem RobinHus og det havde ingen effekt. På et tidspunkt valgte vi at udvide salget gennem en traditionel ejendomsmægler. Vi havde dog flere henvendelser via RobinHus end den nye mægler, som jo ellers efter min mening er det største ejendomsmæglerfirma i vores område.

For os blev salget afsluttet hos den traditionelle mægler, selvom køber blev fundet via RobinHus. Vi har således ikke haft nogen besparelse og er alligevel yderst tilfreds med at benytte jer. Vi havde boligen til salg i ca. 2 år og fik de helt rigtige købere.

På forhånd tak for hjælpen!
Kjirsten Sofia Grabow, Roslev


Jeg var meget tilfreds med RobinHus.
29. august 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus.

Det bedste ved RobinHus var at prisen var rimelig og at man ikke skulle betale alle mulige skjulte gebyrer. Jeg synes rent faktisk også at det var rigtig positivt at jeg selv skulle fremvise lejligheden, for ingen kender min lejlighed bedre end jeg selv - ej heller området og fællesarealerne.
Rikke Clausen, Vanløse


Det fungerer godt
23. august 2008
Det har været nemt, at oprette annonce på RobinHus.dk. Det fungerer godt med en detaljeret ugestatestik.
Jeg valgte Robinhus fordi der er mange penge at spare på ejendomsmælger - og så har har jeg også haft lidt hånd i hanke med hvad pengene går til.

Den forberedende fase af mit salg er forløbet hurtigt og effektivt - jeg har selv indhentet div. dokumenter og sendt til RobinHus-mægler

Jeg har ikke haft annonce udover Robinhus.dk - der har været 3 fremvisninger og ca. 1300 har set annoncen.

Huset har været tilsalg i 3/4 år - kun hos RobinHus, og salgsprisen er ikke kommet under det jeg forventede af få for huset.
Samarbejde med RobinHus-mælger Jesper Blossfeldt er gået hurtig og effektivt - han er meget kompetent.
Jeg har sparet ca. 30.000 kr.

Vibeke Valentin Sommer, Hornbæk


Vi var meget tilfredse med RobinHus
21. august 2008
Vi var meget tilfredse med RobinHus.

Det bedste ved RobinHus var prisen. Vi havde en god kontakt med Peter Kjær og nogle klare aftaler, og det var fint selv at vise huset frem.
Anne Limkilde & Bent Frede Frederiksen, Roskilde


Jeg synes konceptet er rigtig godt og giver det pil op ad!
21. august 2008
Jeg var yderst tilfreds med vores RobinHus mægler som var meget hjælpsom og stort set altid stod til rådighed. Linda var den 3. mægler jeg havde kontakt med og jeg var ikke i tvivl om det skulle være hende. Hun er sympatisk, tillidsvækkende og dygtig.

Det bedste ved RobinHus var at jeg selv kunne fremvise og derved spare penge. Samtidig kunne jeg få gode råd og hjælp af ejendomsmægleren.

Efter et par gange var det helt okay at vise boligen frem, og jeg var sikker på at de gode ting blev fremhævet.

Jeg synes konceptet er rigtig godt og giver det pil op ad!
Mads Brüel Due, Søborg


Ved at sælge igennem RobinHus får man fleksibilitet
21. august 2008
Jeg havde en god kontakt med mægler, Lene Meraj, og har været yderst tilfreds.

Ved at sælge igennem RobinHus får man fleksibilitet. Man kan være hjemme når der er åbent hus og fortælle meget mere om ens hus end en "almindelig" mægler. Det virker som om køberen er mere tryg ved at det er en sælger der viser frem og fortæller, end hvis det er en mægler.

Der var ingen problemer ved at vise boligen frem. Det er en fordel at man kender huset indgående, samt naboer og området generelt.
Anders Frands Poulsen, Vanløse


Da huset var solgt var vi pavestolte!
19. august 2008
Vi var godt tilfredse med RobinHus-konceptet. Det var dejligt at have en sparringspartner og nogle til at ordne alt papirarbejdet. Kundeservice i RobinHus er bare super, de har altid svar på rede hånd og konstruktive idéer til inspiration.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi hele tiden selv havde styr på forløbet og havde den direkte kontakt til potentielle købere. De kunne mærke at vi "brændte for vores hus" og kendte det i alle detaljer. Da huset var solgt var vi pavestolte - og med god grund, for det var jo os der havde solgt det!

For at vise sin bolig frem skal man have et sælger-gen - og det har vi begge. Da det er os der kender huset ud og ind og vi fik mange tekniske spørgsmål til husets konstruktion, var det godt, at det var os der skulle svare på spørgsmålene. Den slags kan man ikke forlange at en ejendomsmægler skal svare på.

Thomas Dahlberg, Herlev


Jeg har sparet en ejendomsmægler!
14. august 2008
Jeg har været meget glad for ROBINHUS! Har ikke benyttet Åbent Hus muligheden. Den ugentlige statusmail var fin, rart at se om der var nogen inde og kigge. Jeg valgte RobinHus fordi jeg godt kunne lide idéen med at være selv-sælgende samtidig med at annoncen var slået op på en mæglers side. Det hele har været nemt.

Lejligheden var slået op på RobinHus.dk. Allerede efter et par dage var der til tre fremvisninger, som jeg samlede til en eftermiddag. De var alle meget interesserede, og det var fint selv at vise frem.

Den første der kom og så lejligheden endte med at købe. Det tog halvanden uge, så var der en seriøs køber :) Jeg har sparet en ejendomsmægler!
Nina Rasmussen, København V


Professionel mægler, hurtigt salg, god service og under halv pris i fo
6. august 2008
Lene Meraj var sød, imødekommende og virkelig professionel igennem hele forløbet.
Hun besluttede fra starten fra starten af at sætte prisen ned og det har helt klart hjulpet på salget.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at jeg fik solgt på en måned.
Min lejlighed fik god eksponering og jeg følte mig overbevist om at jeg havde valgt rigtigt.

Det var fint selv at vise frem. Det er klart at det er dyrt at få en mægler ud hver gang der er en der skal se lejligheden.
Jeg tror også at min kalender er mere fleksibel end en mæglers
Lars Meiling, København N


Vi har været meget glade for den forrygende service.
4. august 2008
Vi har været meget glade for den fremragende service, som vores mægler Mette Dollerup har ydet under hele forløbet.
Hun har flere gange hjulpet med ting og forhold som hun ikke behøvede.
Kundeservice har desuden, via mail og hjemmeside, været ganske udemærket.

Det var rigtigt fint at vise sin bolig frem! Vi kender jo huset bedst og kunne få lov at fortælle de små historier om det.

Det bedste ved RobinHus har helt klart været den personlige service som Mette Dollerup har ydet. Desuden er prisen på et langt mere spiseligt niveau end andre ejendomsmæglere.

Linda og Niels Nordberg, Græsted


100 % Tilfreds!
4. august 2008
Jeg er 100% tilfreds med RobinHus!
Pernille Ulrich Holmsted er meget grundig og følger hele tiden op på tingene
Det var sjovt og spændende at vise sin bolig frem selv.

Alt i alt gik hele salget glat, uden problemer af nogen art.
Lilly Havn, Kastrup


Et fornuftigt og overskueligt koncept. BRAVO
29. juli 2008
Peter Kjær optrådte som en imødekommende og engageret person, hvilket gav mig ro og tillid igennem salgsprocessen.

Det føles rart at jeg selv kan fremhæve kvaliteter og fordele ved mit eget hus, ved at vise det frem selv.

RobinHus har et fornuftigt og overskueligt koncept.
Bravo
Jette Nilsson, Roskilde


RobinHus får solgt ejendomme!
29. juli 2008
Vi var særdeles tilfredse med servicen fra både mægler og kundeservice.

Det er et fremragende koncept RobinHus har. Det er det rigtige, at ejer selv fremviser bolig - Vi kan selv styre det hele og potentielle købere har også været meget tilfredse.

Det bedste er nok at alt "kører" på nettet, og selvfølgelig det lave salær - det var meget vigtigt
Steen og Eva Schlander, Kongens Lyngby


Godt at kunne aftale besøgene selv.
28. juli 2008
Ved henvendelse i Hillerød fik vi omgående besøg af ejendomsmægleren, hurtig og meget flot fotografering, og dermed kom vi hurtigt på nettet.
Nemt at træffe mægler og altid venlig betjening.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var først og fremmest det lave salær, dernæst annoncering på flere boligsider over internettet, samt tilbagemelding om antal visninger af vores annonce.
Det var dejligt at vi selv kunne planlægge "åbent hus" , og det var et fint salgsmateriale vi fik tilsendt.

Da vi skulle sælge vores hus i et bofælleskab, som vi selv har været med til at starte og bygge, var det rigtigt godt selv at kunne introducere dette, og derved sikre at køberne ønskede at bo i fælleskabet.
Det var også rigtigt godt, selv at kunne aftale besøgstidspunkterne.
Kaj Gunnar Hyldal, Birkerød


Godt koncept, overskuelig markedsføring og frem for alt konkurrencedyg
28. juli 2008
Jeg har solgt både mit eget, og min svigermors hus gennem RobinHus.
Begge gange har jeg været overordentlig tilfreds med de to mægleres rådgivning omkring prisfastsættelse, køberkontakt og opfølgning på købsaftalen.

Det bedste ved salg gennem RobinHus er afgjort prisen for RobinHus ydelser og det enkle koncept.
Omkostningerne er MEGET lavere end hos andre mæglere, som tilmed forsøger at tilføje rådgivningsaftalen forskellige overflødigheder såsom unødvendige forsikringer og markedsføringstiltag.

Jeg finder det en fordel at vise frem selv, da man så får mulighed for en langt mere nuanceret fremvisning og forklaring omkring fordele og ulemper ved huset og dettes beliggenhed og omgivelser.
Birgitte Weis Bentzon ved Karen Nielsen, København NV


Hurtig og fleksibel kontakt med mægler
22. juli 2008
Vi har været glade for selv at vise frem, da vi kender husets historie, nabolaget m.v.
Både vi og mægler er lette at få fat på, så fremvisning kunne hurtigt arrangeres.
Lene Karin Hansen, Køge


Det bedste var den lave pris og den effektive salgstid.
22. juli 2008
Jeg var meget tilfreds med RobiHus mægleren og kundeservice. Det mest imponerende er dog de e-mail robotter, der husker en på at holde åbent hus m.v.

Det var nyt og spændende at vise frem selv, især da jeg tidligere har levet af at sælge.

Vi er meget glade for den effektivitet som konceptet udviser.
Ralph Nedergaard, Rødovre


Meget service for pengene
22. juli 2008
Vi havde Peter Kjær som mægler, og han har været helt igennem professionel, hjælpsom og effektiv. Vi ville gerne have haft lidt flere sælger-fif fra starten af, dem opdagede vi selv hen ad vejen. Alt i alt har vi været helt tilfredse, også meget tilfredse med servicen fra Julie i kundeservice.

Det bedste var, at vores mægler ikke var en ærketypisk sælger-type med højt tempo og penge i øjnene. Vi følte mere at han var vores advokat end en sælger. Prisen var selvfølgeligt også god - megen service for pengene.

I begyndelsen var det sjovt at vise vores bolig frem. Vi havde meget energi og fortalte meget om området, skolerne etc. Efter et halvt år havde det dog været skønt at få huset solgt.
Nicola og Nicolai Ballin, Roskilde


Vi vil absolut anbefale RobinHus til andre!
22. juli 2008
Vi har været utroligt tilfredse. Vores mægler var altid til at få fat på og hun var supersød. Både mæglerservice og kundeservice har været helt i top.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var den gode dialog mellem os og mægleren og at man selv fremviste sin bolig, det sidste synes vi var rigtigt dejligt, da man nu engang bedst selv kan fortælle om charmen ved det sted man har boet.

Det skal understreges at Lene Meraj har gjort et super arbejde og vi vil absolut anbefale Robinhus til andre.
Dannie Anders Nelson, Søborg


Alt i alt har det været en rigtig god oplevelse og vi har sparet ca. 1
20. juli 2008
Grunden til at vi valgte Robinhus mægleren var fordi vi syntes at de mere traditionelle mæglere var for dyre, og fordi vi havde fået jer anbefalet af en bekendt.
Det har været nemt at bruge online redskaberne, og det har været rigtig godt at få den ugentlige statusmail.

Det har været utrolig nemt at oprette salgsannoncen, og det har været en fornøjelse at se hvor professionelt det hele kom til at se ud bagefter. I forhold til salgsprisen valgte vi at sætte den til salg til den pris som Home ville have sat den til salg til.

Vi har ikke haft yderligere markedsføring af boligen end den der automatisk følger med proannoncen. Vi har i alt haft 3 køber henvendelser, hvoraf den ene var lige efter vi havde solgt boligen. De har begge været ude at se lejligheden, og vores indtryk var at de var godt tilfredse med at få boligen vist frem af os frem for en mægler. Begge syntes at vi havde været meget grundige. Køberen af lejligheden var ude og se på den to gange.
Vi havde åbent hus 3 gange i alt.

Boligen stod til salg ca. 75 dage, og vi har kun haft den til salg gennem Robinhus. Det der har været sværest ved at sælge selv har været forhandlingen af pris. Vi gik efter en kort forhandling med på sælgers bud der lå 48.000 kr under udbudsprisen som var 1.098.000 kr. Vi valgte efter at benytte os af jeres afslutningpakke, hvilket vi har været rigtig glade for. Vi har fået en god og venlig betjening af jeres mægler Pernille Ulrich Holmsted. Alt i alt har det været en rigtig god oplevelse og vi har sparet ca. 100.000 kr. (svarende til næsten 10% af vores boligs salgspris) på at benytte os af jeres salgskoncept frem for en mere traditionel mægler.

Carina Winther Simonsen, København S


Jeg valgte Robinhus fordi det er sjovt at sælge selv.
19. juli 2008

Det har været super nemt at anvende RobinHus.dk og at arbejde med opsætningen af salgsopstillingen. Det er dejligt at kunne følge med i hvor mange der har set annoncen. Jeg valgte Robinhus fordi det er sjovt at sælge selv.

Salgsprisen blev sat ud fra egen vudering. Dokumenter m.m. skulle jo fremskaffes uanset om det var mig selv eller en mægler der skulle sælge.

Jeg købte den billige løsning hos Robinhus og fik dermed annoncen på nettet. Derefter annnoncerede jeg i lokal aviser et par gange og satte sedler op i de lokale indkøbscentre. Boligen blev fremvist til 3 par og det var dejligt at gøre det selv. Vi har ikke noget at skjule, og havde mulighed for at fremhæve alle fordelene ved huset.

Boligen nåede at været til salg i 7 uger alle på Robinhus, hvor den aktuelle køber også fandt annoncen.
Det tog kun 10 dage fra de så huset første gang, til vi blev enige om prisen. vi måtte give et afslag på 300.000, men jeg er godt tilfreds. Derefter tog advokaten over med papir arbejdet.

Jørgen Ejbye Jensen, Hinnerup


Jeg fik en god suport og venlig betjening
15. juli 2008
Det har været enkelt og godt at anvende RobinHus.dk. Jeg fik en god suport og venlig betjening.

Markedsføringen at min bolig forgik via robinhus.dk, boliga.dk, blåavis.dk, ledige lejligheder.dk

Boligen lå 7 dage på RobinHus.dk og så blev en salgsaftale underskrevet. Der var ingen nedslag i pris, og jeg havde min egen advokat til at ordne papir arbejdet.

Klara Kölqvist, København K


Det var en positiv oplevelse selv at vise frem
15. juli 2008
Prisen hos RobinHus er en stor fordel. Derudover er det en fordel, at man selv viser sin bolig frem.

Det var en positiv oplevelse selv at vise frem. Det gav os mulighed for at fortælle alt det positive ved lejligheden, som en ejendomsmægler muligvis ikke kan huske. Man kender jo selv sin lejliged og området bedst.
Jacob Pedersen og Signe Heyn Nielsen, Virum


Det bedste var grundigheden og seriøsiteten
15. juli 2008
Jeg er meget tilfreds med min mægler Margit Hegners måde at håndtere salget på. Margit fulgte hele tiden op på salget og holdt mig underrettet om stort og småt og startede salget med en særdeles grundig gennemgang af alle akter.

Det bedste var grundigheden og seriøsiteten i Margit Hegners arbejde, og at salget kørte over nettet uden en masse ugeaviser og avisboligsider. Fremtidens købere vil uden tvivl bruge nettet, da det er lettere at sammenligne alt muligt i stedet for at sidde begravet i bjerge af aviser og papir. Og selvfølgelig mæglerhonoraret ikke at forglemme.

Det var rart selv at kunne fortælle om huset, haven, området og naboerne. Det er også rart selv at kunne aftale besigtelser med eventuelle købere. Det gør det nemmere for begge parter. En mægler ville aldrig kunne fortælle om en "ejendoms sjæl" - det kan kun sælger!
Bjørn Ole Blikdal, Køge


Jeg syntes at det har været godt at anvende RobinHus.dk
10. juli 2008
Jeg syntes at det har været godt at anvende RobinHus.dk. Jeg har også tidligere solgt en lejlighed som var annonceret via Robinhus. Lejligheden blev dog solgt til én i min omgangskreds.

Den forberedende fase af mit salg forløb fint og gnidningsfrit

Udover markedsføring af min bolig på RobinHus.dk, hængte jeg opslag op i Nyborg (supermarkeder osv.) og havde et til salg skilt stående i forhaven.

Kim Hedegaard Nielsen, Nyborg


Meget effektiv og gjorde et godt stykke arbejde
9. juli 2008
RobinHus mægleren Linda Faurholt var meget effektiv og gjorde et godt stykke arbejde. Dertil kommer at såfremt hun blev spurgt om noget, så kom svaret promte.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at, man kom tæt på de evt. købere og kunne informere om de forhold der gjorde sig gældende lige her i området som andre udefrakommende ikke var klar over.

Det var meget rart selv at vise frem pga., at man selv var i stand til at videregive de specielle ting der kunne give spekulationer hvad angår boligens funktioner.
Benny Kurt Nielsen, Stenløse


Det var en fordel selv at have styr på fremvisning af huset
9. juli 2008
Vi har været meget tilfredse med vores mægler Peter Kjær, der har tacklet salget professionelt og endvidere er en venlig mand at arbejde sammen med. RobinHus kundeservice har vi også været tilfredse med.

Selvfølgelig var prisen (salæret) en væsentlig faktor i valget af mæglerfirma, men vi syntes også det var en fordel selv at have styr på fremvisning af huset.

Det var faktisk okay, selv at vise frem. Desuden er der flere spørgsmål fra evt. købere som sælger kan svare på frem for en mægler, der jo kun har de overordnede fakta om boligen.

Vi vil lige tilføje: Peter Kjær har hele vejen været meget i mødekommende og været god til at komme med ideer om fx forberedninger med huset inden salg.
Lone Blach Jørgen Pedersen, Kirke Såby


RobinHus er helt i top!
9. juli 2008
Servicen ved salg gennem RobinHus er helt i top. Mægleren Margit Hegner har helt sikkert "fingeren på pulsen" hvad angår boligsalget i det her område. Det er rart at få den ugentlige statestik via mail.

Det bedste ved RobinHus er selvfølgelig at man først og fremmst sparer en masse penge - derefter vil jeg under alle omstændigheder helst selv vise mit hus frem, og få en snak med køber om området, muligheder osv.

Det var super godt selv at vise frem! Der er jo ingen der kender huset bedre end jeg, så jeg kan gøre opmærksom på såvel fordele som ulemper. Køber spørger som regel også om ting som en mægler ikke kan svare på fx har naboen børn eller dyr? holder i vejfest? osv. Så kan de få svar.

Susanne Mott, Bjæverskov


Billig og effektiv løsning
5. juli 2008
Jeg valgte blot RobinHus Pro annonce på internettet. Dette var både en billig og effektiv løsning da lejligheden blev solgt efter 2 måneder på RobinHus.dk.

Jeg har haft min andelslejlighed til salg i ca 6 måneder. Efter 2 måneder med Robinhus internetannonce blev andelen solgt til prisen

Anders Wolff, København V


God besparelse
3. juli 2008

Når man anvender RobinHus.dk fungere det rigtig godt med den ugentlige statusmail. Det er meget billigere end at bruge en mægler, da vi selv har forstand på hussalg.

Den forberedende fase af salgsforløbet har været god - det har været en stor opgave selv at indsamle dokumenter, men en god besparelse i sidste ende.

Markedsføringen er kun foregået på Robinhus.dk

Vi gav et lille nedslag i salgsprisen og det kun ca. 2 måneder alt i alt.

Charlotte Robson, Virum


Markedsføringen af boligen er gået over al forventning.
1. juli 2008
Jeg har været glad for RobinHus.dk og for at få adgang til boliga.dk. Det hár også været rigtig godt at henvise til sagsnummer hos RobinHus alle de andre steder jeg har annonceret på gratisportaler

Jeg har selv stået for den forberedende fase af salgs forløbet, idet jeg har stået for salget af andele i vores forening gennem mange år. Havde primært brug for RobinHus som udstillingsvindue

Markedsføringen af boligen er gået over al forventning. Jeg har vist boligen frem til mere end 30 familier. Mange har været interesserede, men har forsøgt at forhandle prisen ned. Boligen er nu solgt til vurderingspris fordi jeg var stædig og havde tid til at vente på rette køber.

Boligen har været til salg i små 2 måneder hvilket ville have været uhørt før priserne steg. Vi har kørt med venteliste, men nu er vi for dyre. Selve salget har jeg og administrator selv stået for, og køber har rådført sig med bank og kyndige venner før hun tog beslutning om handel. Bolig solgt til vurderingspris.

Charlotte Poulsen, København V


Man styrer selv salgsprocessen
1. juli 2008
Jeg er meget tilfreds med RobinHus. Jeg fik svar på de spørgsmål jeg havde hurtigt og professionelt, både pr mail og telefon.

Det allerbedste ved RobinHus er, at jeg selv styrer salgsprocessen, og at jeg til enhver tid kender det fulde status på mit boligsalg.

Jeg kunne godt lide selv at vise frem. De der var til fremvisning var høflige og interesserede, og virkede glade for at tale med ejeren af lejligheden.
Jostein Ågedal, København S


Man kan selv vælge hvor meget man vil engagere sig
1. juli 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus, altid hurtige tilbagemeldinger og svar på alle mine spørgsmål. Jeg er første gangs sælger så jeg havde brug for meget hjælp. Fantastiskt at kunne få fat i mægler både dag, aften og weekend! Fornuftige priser på Jeres salær.

Det bedste var, at jeg selv kunne fremvise min lejlighed. Alle der kiggede på den sagde også, at det var en kæmpe fordel at kunne stille spørgsmål direkte til den der ejer boligem. Og samtidig fik de alle andre oplysninger på print fra mægleren direkte på nettet.

Det var helt ok selv at vise frem, det var lidt svært de første par gange, men så fandt man hurtigt ud af hvad de vil høre eller ej. Fedt at selv kunne vælge tidspunkt for fremvisning..

Super fedt, at man i alle trin i salgsprocessen selv at kunne vælge hvor meget man vil engagere sig!
Carin Birgitta Eriksson, København N


Jeg vil benytte mig af RobinHus en anden gang
26. juni 2008
Jeg er fuldt ud tilfreds med min mægler Lene Meraj. Hun tog sit arbejde seriøst og har gjort en stor indsats for at få min lejlighed solgt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er først og fremmest salæret, men også, at jeg selv havde en finger med i spillet mht. fremvisning.

Det var lidt underligt at vise frem i starten, men det var ganske hyggeligt i længden.

Jeg vil benytte af RobinHus en anden gang. Lene Meraj var skidego'!
Palle Petersen, København NV


Vi fik boligen solgt lynhurtigt på trods af et skidt marked
25. juni 2008
Vi fik en god og realistisk vurdering af vores mægler Pernille U. Holmsted. Vi var meget positive over, hvor hurtigt vi fik fremsendt materiale til fremvisning af boligen.

Som sælger er du den, der ved mest om din bolig, dit område og andre "små hemmeligheder", som en mægler aldrig kan få 100% indsigt i. Det var en kæmpe fordel i forhold til de spørgsmål, køberne havde.

Det var fint selv at vise frem. Fordelen var, at man kunne vise frem om aftenen, når folk har fri. Man kan afholde alle de Åbent Hus arrangementer, man vil, og det havde vi utrolig stor glæde af. Vi fik boligen solgt lynhurtigt på trods af et skidt marked.

Vi kan kun anbefale RobinHus konceptet. Det lave salær og muligheden for selv at styre forhandlingen med køber, så også her får man hjælp, hvis man ikke bryder sig om den del.
Anders Simonsen, København S


Engageret og initiativrig mægler
20. juni 2008
I august satte vi vores villa til salg hos Jesper Blossfeldt, og der fik vi en mere engageret og initiativrig mægler. Det var vist et godt valg.

Det var helt fint at vise både huset og haven frem til de få personer som kom. Det unge par samt deres familier var meget begejstrede.

John Aarbye, Helsingør


Det var super fint og meget effektivt at anvende RobinHus.dk.
19. juni 2008
Det var super fint og meget effektivt at anvende RobinHus.dk. Der har været en overvældende interesse for min lejlighed og har trods et marked i kraftig recession (jv. avisernes omtale) solgt min lejlighed på 3 uger.

Den forberedende fase af salgs forløbet gik fint og let

Markedsføringen af min bolig foregik bl.a. via opslag i lokalmiljøet. Jeg har haft 1-2 køberhenvendelser pr. uge og 4 fremvisninger på 3 uger.

Jeg har haft min annonce på RobinHus.dk i 4 uger til vi underskrev købsaftalen igår via en privat advokat. Jeg har lavet et nedslag på 50.000 kr. ift. salgsprisen. Jeg har en besparelse på 75.000 kr. sammenlignet med hvis jeg havde brugt en almindelig mægler.

Heidi Schou, Rungsted Kyst


Vi sparede en hel del penge
18. juni 2008
Det bedste ved RobinHus var, at vi selv kunne planlægge og annoncere samt, hele tiden være med til at påvirke udviklingen både gennem kontakten til potentielle købere, mægleren og gennem annoncering. Vi sparede en hel del penge ved at sælge gennem jer.

Det var godt selv at vise frem, men også hårdt hele tiden at få hjemmet til at fremstå så pænt og ryddeligt som muligt. Det var et plus at køberne kunne få alt den viden som vi havde om boligen og området fra os selv. Nogle købere var dog forundret over hvor mægleren var henne.
Tom Trude Struve & Heidi Trude Struve, Hvidovre


Der var virkelig god service
17. juni 2008
Allerede ved den første vurdering af vores lejlighed fik vi et rigtig godt indtryk. Der var virkelig god service og det virkede professionelt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi selv kunne fremvise lejligheden. Dels kunne vi selv bestemme hvornår sammen med potentielle købere og dels kunne vi selv meget bedre sælge lejligheden, fordi vi kendte en masse små detaljer.
Så det var rigtig godt selv at vise frem. Alt fungerede godt.
Nicolai Risager, Frederiksberg C


Det er mere personligt og rart
17. juni 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus. Det kunne ikke være bedre. Tak.
Det, at det ikke er en "butik", gør at det er mere personligt og rart.
Tusind tak til Jeanne Sørensen, igen, det er anden gang hun sælger en bolig for mig, til topkarakter.

Det bedste ved RobinHus var, at det var enkelt, hurtigt og effektivt. At man selv kun har med en mægler at gøre, og at mægleren kun koncentrere sig om det væsentlige, det gør det mere enkelt og overskueligt. Tak.

Det var meget hyggeligt selv at vise frem.
Svend Grubbe, Hvidovre


Holdt mig orienteret om salget
13. juni 2008
Min RobinHus mægler Jesper Blossfeld er en perfekt sælger, han kan holde mig orienteret hele tiden om køberen og udvikling om salget. Han forklarede mig grundigt om alle punkter vedrørende salget

Det bedste ved RobinHus var, at det var godt og let. Og det var en fornøjelse selv at vise frem.
Nihal Bernard Dharmatileke, Nivå


Rart selv at kunne planlægge fremvisningerne
13. juni 2008
RobinHus kundeservice har hjulpet os tilfredsstillende i de situationer der har været.

Det bedste ved RobinHus var de sparede penge i forhold til andre ejendomsmæglere. Nemt at logge på internettet og rette vores annonce og se statistik.

Det var godt selv at vise frem, da vi kunne svare på næsten alle spørgsmål og selv planlægge fremvisningerne.
Emil Aarup Elsang, Lille Skensved


Man kunne selv bestemme
11. juni 2008
Jeg var yderst tilfreds med RobinHus.

Det bedste var, at man selv kunne bestemme hvornår & hvor ofte der skulle være åbent hus.

Det var ideelt selv at vise frem. Man er jo trods alt den der kender sin bolig og omgivelserne bedst.

Mia Christine Espersen, Frederiksberg


Det var en sjov oplevelse
11. juni 2008
Jeg var meget tilfreds med min mægler Jeanne Sørensen. Kompetent rådgiving og vejledning gennem salgsfasen.

Det bedste var selv at fremvise sin bolig, og dermed opnå bedre fornemmelse og føling omkring evt. købere. Naturligvis også et stort plus at prisen er langt under øvrige ejendomsmæglere.

Meget positivt selv at vise frem. Der er langt mere reelt og vedkommende selv at fremvise den bolig man skal sælge, hvilket de besøgende også lagde stort vægt på. Samtidig var det også en sjov oplevelse.

Andreas Haladyn, Frederiksberg


Vi vil anbefale salg gennem RobinHus
11. juni 2008
Vi var meget tilfreds med vores mægler Arne Lindevig, i særdeleshed salgsopstilling og øvrigt papirarbejde.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi selv kunne fremvise vores hus og svare på spørgsmål fra køber emner og ikke mindst det lave salær.

Det var rigtig godt. Vi kunne fremvise ejendommen med ekstra hjemlig hygge med eksempelvis ild i pejsen og levende lys. Ligeledes kunne vi også svare på tekniske spørgsmål fra købere.

Står vi nogensinde i en salgssituation igen eller kender andre der skal sælge vil vi anbefale salg gennem RobinHus
Allan & Anne Lea Lynghøj, Rødovre


Jeg har sparet bunkevis af penge ved at anvende Robinhus
8. juni 2008
RobinHus.dk er et overordentlig godt værktøj med tilstrækkelig gode oplysninger og brugertilgang. Ugentlige statusmail gav en god indikation af interessen omkring boligen. Superlet tilgængelig.

Nem tilgang i det hele taget!

Markedsføringen af min bolig er kun sket via RobinHus website, ingen yderligere annoncering.
Gennemført 6 fremvisninger alle meget positive. En enkelt (køber) var dog lidt nervøs i starten men blev hurtigt overbevist om at denne praksis godt kunne gennemføres uden problemer.

Boligen blev annonceret til salg 24. februar og solgt den 4 juni. Overtages pr. 14. juli. Ekspedition af papirer er gennemført af sælger selv. Der blev slået kr. 50.000,00 af prisen. Skal ses i lyset af den store interesse for boligen.
Jeg har sparet bunkevis af penge ved at anvende Robinhus - det svarer til at godt stort køkken i mit nye hus!

Henrik Schandorf Sørensen, Viborg


God støtte gennem hele forløbet
6. juni 2008
Vi var meget tilfreds med RobinHus. Vores mægler Mette Dollerup har været os en god støtte gennem hele det lange forløb, idet det desværre tog os 1½ år at få solgt vores hus. Hun fortjener stor tak.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at man selv får lov til at fremvise sin bolig fremfor at skulle forlade sit hjem, mens fremvisningen foregår.

Vi har valgt RobinHus igen nu, da vi skal forsøge at sælge vores sommerhus, dog en anden mægler, da sommerhuset ligger i et andet område.
Elise Mathilda Maron, Grevinge


Bedre resultat end vores tidligere traditionelle mægler havde stillet
6. juni 2008
Vi var meget tilfreds med RobinHus.

Vi skiftede mægler til RobinHus efter 8 mdr. uden salg hos traditionel ejendomsmægler. Det var godt at vide præcis hvad køberne mente om hus og pris - samt hvor de var i deres overvejelser. Det aller bedste var jo at salget lykkedes, endda med bedre resultat end vores tidligere traditionelle mægler havde stillet i udsigt.

Det var en fin oplevelse selv at vise frem. Køberne roste også metoden. Nu kigger vi selv efter nyt hus og savner ofte at tale med ejeren for at få styr på de små detaljer, som kun han kender.

Vi blev "ugens udvalgte bolig" og det rykkede virkelig på situationen og interessen for huset.
Leif Dahl Petersen, Valby


Godt overblik over antal henvendelser og interesse for boligen
6. juni 2008
Jeg var tilfreds med RobinHus. Man fik svar inden for kort tid, hvis der var noget man var i tvivl om.

Det bedste ved RobinHus var at det er noget billigere end at skulle sælge gennem en "tradiotionel" kæde.
Man har et godt overblik over antal henvendelser og interesse for boligen generelt. Og det var okay selv at vise frem.
Trine Bechmann Thomsen, Allerød


Jeg har fået den bedste betjening!
6. juni 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus. Min mægler Linda Fauerholt har hele vejen igennem givet mig en grundig og venlig orientering. Hun har ovenikøbet været så sød også at tale med min bank om salget.

Det lave salær var naturligvis meget fristende, men jeg var nervøs for, at det ville gå ud over servicen. Men det modsatte har været tilfældet. Jeg har fået den bedste betjening, jeg kunne drømme om.

Køberne var meget søde mennesker, jeg følte, jeg havde tillid til, så jeg bad dem se sig omkring og glemme, at jeg var til stede. Men selvfølgelig havde de spørgsmål, som jeg let kunne besvare efter at have boet her i 15 år.

En stor tak til Linda for godt samarbejde.
Mette Ruhlænder, Dyssegård


Egen fremvisning er et godt koncept
3. juni 2008
Vores mægler Anne-Marie Eybye var både sød og dygtig. Hun havde styr på alle de praktiske spørgsmål og en god forståelse for detaljerne.

Egen fremvisning er et godt koncept. Det drejede sig om vores barndomshjem og vi kendte naturligvis hver en krog og kunne give køberne alle slags oplysninger.

Det har været helt fint selv at vise frem, og vi fik også et indtryk af de mennesker, som overtager ejendommen og kunne fortælle dem dens dens muligheder.
Kirsten Geertz-Hansen, Farum


Hurtig tilbagemelding på mine henvendelser
29. maj 2008
Jeg var godt tilfreds med RobinHus. Der var hurtig tilbagemelding på mine henvendelser. Min mægler Lene Meraj har været god til at vejlede og følge op ¨på fremvisninger.

Det bedste var at jeg har haft godt overblik over situationen.

Det var fint selv at vise frem. Jeg har selv renoveret lejligheden og kunne svare på stort set alle spørgsmål.
Lene Marie Kjær, Vanløse


Man var selv med til at få lejligheden solgt
29. maj 2008
Jeg syntes at jeg fik den service jeg betalte for, og fik besvaret de spørgsmål jeg havde under salgets forløb.

Det bedste ved RobinHus var helt klart at man selv var med til at få lejligheden solgt, men også den lave salær for salget.

Jeg syntes det var en positiv oplevelse selv at vise frem og tror også de potentielle købere synes det samme.
Henrik Andersen, København N


Man fornemmer købers interesse på en helt anden måde
29. maj 2008
Jeg var godt tilfreds. Hurtig reaktion både på mails og opkald. Fin salgsmappe, gode salgs-tips. Især det med at købere til 2100 kommer fra lokalområdet. Alle dem der var til fremvisning i min lejlighed, havde boet i Marstalgade før.

Det bedste var det lave salær, samt selv at vise frem, direkte kontakt med køberne gør at man hele tiden har 100 % overblik over interessen. Smart menu til åbent hus. Det er et godt og nytænkende koncept - i forhold til de andre "gammeldags"- kæder.

Jeg synes det var godt selv at vise frem. Man fornemmer købers interesse på en helt anden måde, og bliver bedre og bedre til salgs argumenterne. Tror også god kemi betyder noget i salgsprocessen.

Dan Egelund, København Ø


Hurtig reaktion ved henvendelse til RobinHus kundeservice
29. maj 2008
Jeg var tilfreds med at sælge boligen gennem RobinHus, og havde et fint samarbejde med vpres mægler Anne- Marie Ejbye. Hun var god til at bevare optimismen.

Det bedste ved RobinHus var prisen, som absolut er et faktum. Drrudover en hurtig reaktion ved henvendelse til RobinHus kundeservice, og der var stor hjælpsomhed ved tvivl og praktisk rådgivning.

Det gav kontrol med køberhenvendelser at vise frem selv. Det var svært i begyndelsen at styre vores begejstring, troende på et hurtigere salg.
Egon Lillegaard iflg fuldmagt Lillegaard, København K


Vores mægler var ærlig, dygtig og meget professionel
23. maj 2008
Vi var meget tilfredse med RobinHus. Vores mægler var ærlig, dygtig og meget professionel. Vi fik en meget kompetent vejledning, og han var altid at træffe - selv da han var på ferie.

Det bedste ved RobinHus var selv at kunne fremvise, samt prisen.
Ligeledes var det et godt samarbejde med vores mægler Peter Kjær, og vi var selv en del af processen og vidste, hvor vi var i forretningsgangen.

Vi kunne godt lide selv at kunne fortælle om huset samt, at fremmede ikke skulle "beskue" vores hjem uden min tilstedeværelse. Jeg kunne ligeledes fortælle om lokalmiljøet.
Charlotte Dejgaard Thomsen og Carsten Balle, Kirke Hyllinge


Jeg fik min lejlighed solgt på 3 dage
22. maj 2008
Jeg synes det var godt at sælge gennem RobinHus. De ting jeg var utilfreds med, blev ordnet samme dag som jeg ringede ind.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen, og at jeg selv skulle vise frem. Jeg fik min lejlighed solgt på 3 dage.

Det var godt selv at vise frem, da jeg selv mødte de mennesker der ville købe min bolig.
Casper Mathiassen, Kolding


God og brugervenlig hjemmeside
22. maj 2008
Jeg var super tilfreds med RobinHus. God tilbagemelding fra min mægler Linda Faueholt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at der ikke var nogen overraskelser i forbindelse med fremvisninger. Og den indflydelse jeg havde på min boligannoncen/hjemmesiden.

Det var godt selv at vise frem. Jeg satte ikke spørgsmål ved, om de rigtige ting var blevet sagt.

God og brugervenlig hjemmeside.
Suzanna Krizmanic Møller, Veksø Sjælland


Det været rigtig godt at anvende RobinHus.dk.
20. maj 2008
Det været rigtig godt at anvende RobinHus.dk.

Den forberedende fase af salget forløb nemt da vi hade vi havde alle papiren.

Markedsføringen af boligen er foregået via RobinHus.dk og Den Blå Avis.
Vi har haft frermvisninger på næsten alle henvisninger, og havde købere allerede fra førstre fremvisning.
Næsten alle har budt.

Vores ejendomsadministration har stået for alt papirarbeje og det et gået ok.

Aske Østergård, Hvidovre


Større overblik over de udgifter der vedrører salget
20. maj 2008
Vi har haft en god dialog og blev løbende kontaktet. Så vi følte os ikke glemt. Hjemmesiden har også været af god kvalitet.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var større overblik over de udgifter der vedrører salget og at man selv fremviser og har styr på det reelle informationsflow til køber.

Det er nemt at vise sin bolig frem. Man ved jo alt om den. Hermed kunne detaljer og alt det man ikke ser blive fortalt.
Rune Hofmann Larsen, Skanderborg


Det gjalt bare om selv at være lidt aktiv
20. maj 2008
Jeg var godt tilfreds med servicen og det støttemateriale, jeg fik stillet til rådighed. Det gjalt bare om selv at være lidt aktiv med at sætte salgsannoncer op og planlægge Åbent Hus arrangementer. Jeg fik ikke behov for avisannoncer.

Prisen var afgørende og jeg ville gerne selv deltage ved at vise huset frem.

Jeg synes, at det var rart selv at vise sit hus frem og selv bestemme, hvornår det skulle ske. Jeg havde jo modtaget en instruks fra RobinHus om, hvad man skulle lægge vægt på og hvornår man skulle agere som sælger.
Ole Ankersen, Kastrup


Stor ros!
20. maj 2008
Vi var meget tilfredse. Vi følte os bestemt i gode hænder her. Syntes bestemt I har været langt overlegne i forhold til øvrige mæglere.

Det bedste var, at man selv bestemmer hvor meget man vil gøre ved det. At man kunne opdatere hjemmesiden mv. At vores mægler var imødekommende interesseret uden at virke anmasende. Stor ros! at man spare en del penge hvis man selv giver lidt.

Det var okay selv at vise frem, og hel sjovt efter at have prøvet det et par gange.

Helt generelt: Virkelig professionelt med startpakken mv.
Lennart Verner Skjødt, Frederiksberg C


Jeg valgte RobinHus netop fordi jeg selv kunne vise boligen frem
20. maj 2008
Jeg har været godt tilfreds med såvel Linda Larsen og Gert V. Kristensen.

Fremvisningen af boligen på internettet med billeder giver et godt indryk af boligen.

Jeg valgte RobinHus netop fordi jeg selv kunne vise boligen frem. Jeg kunne give mange oplysninger som mægleren ikke kunne. Jeg tvivler på, at der kunne være solgt hurtigere, da markedet pludselig stagnerede og den offentlige vurdering var alt for høj.
Inger Lundholm, Frederiksberg


Der var RobinHus klar til en super stjerne pris
5. maj 2008
Det bedste ved RobinHus er salæret - fantastisk pris. Og slutningen var super god. Pernille U. Holmsted var virkelig på, huskede alt hvad vi talte om og salget tog kun 17 dage fra fremvisning til overtagelse. Der var RobinHus klar til en super stjerne pris. Tak for hjælpen - glæder mig til et samarbejde igen en dag.

Jeg synes det var rigtig sjovt selv at vise frem og blev bedre og bedre for hver gang der var en . Det vil jeg rigtig gerne gøre igen i fremtiden eller benytte mig af ved et evt. køb.
Marianne Wellington, København S


Problemfrit selv at vise frem
30. april 2008
Vi var ganske tilfredse med servicen både ved opstart og under forløbet.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen og egentlig også det, at man selv bestemte hvornår man havde lyst til åbent hus og fremvisninger.

Det var helt fint og problemfrit selv at vise frem.
Tina Ekelund Augustsson, København SV


Hjemmesiden hører til de bedste blandt ejendomsmægler-kæderne
30. april 2008
Vi har i hele forløbet fået god rådgivning af vores RobinHus mægler Jeanne Sørensen. Hun tog sig tid til at forklare og har været hurtig til at følge op på stort og småt.

I første omgang valgte vi RobinHus fordi prisen er milevidt fra konkurrenternes og fordi hjemmesiden hører til de bedste blandt ejendomsmægler-kæderne. Siden erfarede vi at servicen også er kompetent.

Det gik helt fint selv at vise frem og var nærmest hyggeligt. Det skal dog siges at vi kun havde en håndfuld på besøg inden vi fik lejligheden solgt.
Sarah Højgaard Cawood, Valby


RobinHus har en god velfungerende hjemmeside
25. april 2008
RobinHus har en god, velfungerende hjemmeside til indføring af fotos og tekst samt flot Til Salg skilt.

Vi fik to ejendomsmægleres bud og hævede prisen med 100.000 - 200.000 kr. i forhold til deres pris.

Vi satte et Til Salg skilt op på huset samtidig med at vi indrykkede en beskrivelse af boligen på RobinHus.dk. Dagen efter kom en forespørgsel, og vi henviste dem til at læse mere om boligen i den beskrivelse vi havde lavet på RobinHus.dk. De sendte omgående en mail om at de var interesserede - 14 dage efter havde de købt boligen.

Vi gav et prisnedslag som følge af tilstandsrapport ca. 15.000 kr.

Besparelse ved at undvære mægler (der antydede senere nedslag på 100.000 kr.) er ca. 250 - 350.000 kr.
Jens Chr. Ledgaard, Værløse


Man kan selv følge salget på tæt hold!
16. april 2008
Vi var meget tilfredse. Rigtig god kommunikation med vores mægler Linda Larsen, vi har følt os godt vejledt både, da vi solgte samt da vi første gang fik et for lavt bud.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, den lave pris og at vii har selv været med i hele processen. Vi har selv kunne gøre en indsats og har stort set holdt åbent hus 1 gang om ugen. Vi har selv kunne følge med på nettet og kommunikere med evt. købere på mail. Vi har på intet tidspunkt følt afmagt eller frustration i forbindelse med salg.

Det har været fint selv at vise boligen frem. Man har selv kunne fremhæve de gode ting med lys og sol osv.
Det er rart man ikke skal ud af lejligheden - og man kan selv følge salget på tæt hold!

Dejligt man kan søge om at blive ugens udvalgte bolig. Ekstra bonus ved at sælge gennem RobinHus - ens bolig kommer derudover på boliga.dk som reklame, bliver dermed set af mange. SKØNT.
Jeanne Dorte Teubner, Frederiksberg


Jeg var rigtig godt tilfreds med RobinHus
11. april 2008
Jeg var rigtig godt tilfreds med RobinHus, Anne-Marie Eybye er excellent dygtig.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var fair play hele vejen igennem. Man kendte prisen og betingelserne helt igennem.

Det var godt selv at vise frem, jeg kender alle detaljerne!

Jeg kan ikke få øje på noget som kan gøres bedre, derfor har jeg i øjeblikket en anden bolig til salg igennem RobinHus.
Arne Ring, Dragør


Det er anden gang jeg benyttede RobinHus
11. april 2008
Det er anden gang jeg benyttede RobinHus og jeg var allerede tilfreds med konceptet første gang. Jeg har været helt tilfreds med min mægler Linda Larsen, som har været god at "sparre" med, sæerdeles kompetent og kvik til at svare på spørgsmål.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, en tæt kontakt til køber-fladen både ved åbent hus og via telefon og mail.

Jeg synes, at det er en helt indlysende fordel selv at vise sin bolig frem. Hvem ved mere om boligen end ejeren.

Jeg synes konceptet er perfekt.
Claus Mogensen, København S


Der er ikke noget jeg kunne sætte en finger på
10. april 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus, der er ikke noget jeg kunne sætte en finger på.

Det bedste ved RobinHus var at, man selv viser frem og salæret var ca. 1/3 af alle andre mæglere.

Jeg synes det var meget positivt selv at vise sin bolig frem, da man ofte selv ved meget mere om sin bolig end en mægler og man får også et indtryk af om fremvisningen kunne føre til salg.

Jeg synes det hele har været godt.
Chris Povlsen, Helsingør


En gennemskuelig pris for mæglers arbejde
10. april 2008
Jeg har ikke haft brug for RobinHus kundeservice, da Lene Meraj har været en fantatisk mægler. Hun har svaret på alt, både pr. telefon og pr. mail. Og jeg har altid kunne få fat på hende.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var,
1. en gennemskuelig pris for mæglers arbejde
2. at kunne fremvise boligen selv
3. kun 1 kontakt person, så man ikke skulle fortælle sin historie til flere forskellige.

Jeg synes det var rigtig godt selv at vise sin bolig frem. Og dermed vidste jeg også hvad der blev fortalt om boligen og området. Jeg kunne få alle detaljerne frem.

Det hele har bare kørt perfekt.
Louise Haladyn, Brønshøj


Køberne synes, at det var godt at møde ejerne selv
10. april 2008
Man får stort set det hele for den halve pris, og så er det et plus selv at møde køberne.
RobinHus hjemmeside er et stort plus. For den er overskuelig med de små billeder i oversigten, og man behøver ikke at klikke sig ind for at huske om man har set det før.

Det var fint selv at vise frem. Og vi fik positive tilkendegivelser fra køberne, fordi de synes, at det var godt at møde ejerne selv.
Kenn Kajberg Rønhøj, Bagsværd


Jeg valgte løsningen denne løsning, da det er en billig måde at annonc
8. april 2008
Nemt og brugervenligt at bruge RobinHus.dk
Jeg valgte løsningen denne løsning, da det er en billig måde at annoncere på en mægler-side

Den forberedende fase krævede et stort arbejde - men det betalte sig selvfølgelig

Markedsføringen af min bolig er foregået på RobinHus.dk + en del andre boligsider på nettet (køber har set annoncen på en af de andre boligsider. Vi har dog fået mange henvendelser igennem RobinHus, hvilket har været fint).



Mette Thrane, København V


God tid til at gå rundt og "snuse" uden at have en "sælger" på nakken
1. april 2008
Vi har været yderst tilfredse med Arne Lindevig og støtte fra kundeservice. En lidt atypisk sag med overtagelse et år ud i fremtiden blev løst til alles tilfredshed. Behageligt og professionelt.

I første omgang sparer man en masse penge, og så viste det sig at være stærkt selv at fremvise huset. Mange er glade for at få god tid til at gå rundt og "snuse" uden at have en "sælger" på nakken.

Der gik helt sport i at prøve at vurdere hvilke ting der skulle lægges vægt på over for de forskellige intersserede når vi viste frem. Sjovt og hamrende effektivt.

Som kuriosum kan nævnes at et næsten identisk hus i rækken var til salg gennem en af de store traditionelle mæglere, til næsten samme pris. Vi solgte først!!
Carsten Steen Laursen og Anette Vibov, Rødovre


Rigtig god oplevelse som første gangs sælger
27. marts 2008
Vi har været super tilfredse med vores meget imødekommende mægler Linda Faurholt. Vi synes, at vi har modtaget super service og Linda udviste store kompetencer for hendes fag, flair for kommunikation både med sælger og køber. Hun fulgte altid op på aftaler, super til at holde os underettet i evt. salg og i det endelige salg. Vi havde altid fornemmelsen af, at Linda var vores "kvinde"

Vi synes det har været en stor fordel selv at kunne tilrettelægge åbent hus og fremvisninger. Det har været rart at kunne følge salget tæt på, og kunne fortælle interesserede købere om alle fordelene ved vores hus og nærmiljø. Selvfølgelig også stor fordel, at salæret er lavere end hos andre mæglere.

Det har som oftes været rart og et stort plus at vise boligen frem selv og derved kunne fortælle om hvad vi sætter pris på ved vores hus. Og at vi kunne svare direkte på intersseredes spørgsmål

Rigtig god oplevelse som første gangs sælger.
Christian Berrill, Veksø Sjælland


Det er meget positivt selv at vise huset frem
26. marts 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus. Vor mægler Peter Kjær har været en engageret og god støtte. Hurtig med svar på alle spørgsmål, hurtig til at ordne papirer m.v., og i øvrigt en yders behagelig samarbejdspartner.

Annonceringen på nettet - god og professionel præstation - flexibel mht. ændringer i tekst og billeder. Direkte kundekontakt med mulighed for at give supplerende oplysninger om området, foreninger og forretninger.

Det er meget positivt selv at vise huset frem, tale med køberne og fornemme deres interesse eller mangel på samme. Vi har fået mange konstruktive og værdifulde tilbagemeldinger om hvad der var godt og mindre godt ved hus og have.
John Niklasson, Viby Sjælland


Vores mægler Lene Meraj navigerede os sikkert gennem et godt boligsalg
19. marts 2008
Jeg synes Lene Meraj har været fantastisk dygtig, har givet kompetent rådgivning - og dertil tilgængelig næsten hele døgnet rundt. Hun navigerede os sikkert gennem et godt boligsalg - selvom tiderne ligesom ikke er gode, fik vi den pris vi havde håbet på.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi har sparet et betragteligt beløb. Og som småbørnsfamilie er det rart helt selv at kunne lægge tidspunkter for fremvisninger. Det tager tid - både at gøre klar, og vise frem.

Lidt underligt selv at vise frem - og faktisk ikke udelt positivt. De fleste købere er selvfølgelig ret stratetiske og holder meget igen med de positive kommentarer.
Sofie Stougaard, Vanløse


Det gik over alt forventning!
19. marts 2008
Det er 15. gang, at jeg flytter - de fleste gange har været fra ejerbolig. Så jeg kender proceduren. Jeg kunne måske godt selv have taklet opgaven - men min viden er ikke ajour så, hvorfor løbe en risiko når RobinHus giver et så billigt tilbud for at sørge for alle de økonomiske beregninger og juraen. Og med et dejligt smil i stemmen, og altid hjælpsom.

I de tidligere tilfælde er det altid endt med at køber har kontaktet mig (efter den første itroduktion af ejendomsmægleren) - så derfor mente jeg godt, at jeg selv kunne stå for opgaven at vise frem og præ-sælge en ejerlejlighed. Og så var det også rart at være med hele vejen.

Det største problem var måske nok, at jeg følte, at jeg kunne holde interesserede "i hånden" for der var til en fremvisning op til 10 par, som gerne ville vide noget mere... - og jeg er alene (enkemand).

Men det gik over alt forventning. Nu er markedet presset pt. så derfor var det dejligt, at jeg i samarbejde med min RobinHus mægler Anne-Marie kunne have en pris-taktik klar. Hvad udbudsummen og til hvilken miniumumspris vi ville handle - gik det stærkt da vi gav ekstra rabat - og det gik stærkt. Fra den første annonce var i avisen og indtil håndslag blev givet gik knap 4 uger.

... og så fik jeg selv lov til at lave annoncerne og selv bestemme hvornår de skulle indrykkes - og ikke mindst hvor. Det betød, at jeg med mit lokalkendskab kunne vælge det optimale så min annonce ikke bare drukende mellem snesvis af andre. Det blev til få annoncer, men store og iøjenfaldende - det gav bonus.

og så iøvrigt tak for jeres hjælpsomhed, som ind i mellem måske nok var lige på grænsen af hvad jeg kunne forlange.
Leif Lindeskov, Kongens Lyngby


Vi var meget tilfredse med rådgiving
19. marts 2008
Vi var meget tilfredse med rådgiving og bistand vedr. fremvisning af huset, plus hjælp med div papirer.

Vi har ikke solgt før, men dialog med andre sælgere af hus, føler vi at tiden, til dialog og arbejde med papirer via mægler, var lille.

Det er rart at kunne vise folk huset og besvare enkelte spørgsmål vedr. lokalområdet, og delvis selv ser de mulige købere.
Jørgen Stigbjerg Jørgensen, Grevinge


Vi solgte boligen efter 1 uge på RobinHus.dk
16. marts 2008
Det har været nemt at oprette en Pro Annonce på RobinHus.dk. Der har været god mulighed for at se statistik og det har været til en fornuftig pris.

Vi havde allerede to meget interesserede købere i løbet af de første par dage, og vi solgte boligen efter 1 uge på RobinHus.dk/Boliga.dk med afslag på blot 20.000 kr.!
Vi har efterfølgende valgt EDC til at håndtere papirerne og har ca. sparet omkring 60.000 kr. ved at lave en Pro Annonce.

Jesper Kløverpris, København N


Vi var - og er stadig - meget tilfredse med RobinHus
12. marts 2008
Vi var - og er stadig - meget tilfredse med vores RobinHus mægler Peter Kjær. Vi satte pris på hans faglige kompetence og på hans tålmodighed. Han gav sig altid god tid til vores mange spørgsmål, og han var vedholdende og stædig i sit slagsarbejde, hvilket gav os en god salgspris i et vigende marked. Vi har tidligere solgt hus gennem andre mæglere, og vi er næsten altid endt med at blivere irriterede over deres attitude og travlhed, men det har vi ikke oplevet hos RobinHus.
RobinHus' kundeservice har vi ikke brugt ret meget, da vi jo kunne gøre de fleste ting via hjemmesiden, men de få gange vi havde spørgsmål til kundeservice fik vi gode og hurtige svar.
Hele forløbet var til et 12-tal med pil op, og vi kan kun anbefale Peter Kjær.

Det bedste var uden tvivl det gode arbejde, som RobinHus-mægler Peter Kjær udførte. Dernæst satte vi stor pris på selv at vise vores hus frem. Det fungerede godt, og i vores situation mener vi, at det fremmede salget. Endelige synes vi at hjemmesiden fungerede godt, og var nem for os at opdatere med oplysninger om huset.

Det passede godt til os selv at vise frem. Vi kender vores hus godt og har været glade for at bo der og vi synes, at vi var de bedste til at fortælle om det og om lokalområdet, men også til at videregive vores glæde ved huset.
Trine og Michael Opsahl, Roskilde


jeg vil til hver en tid vælge RobinHus i fremtiden!
11. marts 2008
Det er 2. gang jeg sælger gennem RobinHus og gennem mægler Margit Hegner. Servicen har igen være upåklagelig. Super professionelt og super service!

Det bedste var at jeg selv hele tiden havde en finger på pulsen og var med i alt hvad der skete.

Det var lettere her 2. gang fordi jeg havde prøvet at vise frem før, men det er stadig rart at se hvem de evt. købere var.

Jeg vil anbefale alle at sælge gennem RobinHus! - og jeg vil til hver en tid vælge RobinHus i fremtiden!
Pernille Hjortbøl, Køge


En positiv oplevelse selv at stå for fremvisningen
10. marts 2008
Vi har været rimelig tilfredse med RobinHus, trods mægler skift undervejs.

Vi har bevidst valgt RobinHus, fordi prisen har været konkurrencedygtig. Men også fordi vi synes, at vi måtte være de bedste til at vise vores hus til interesserede købere.

Det har været en positiv oplevelse selv at stå for fremvisningen. Vi nåede kun at vise vores hus én gang før det blev solgt.
Søren Bo Rasmussen, Næstved


Folk var meget venlige når de kom og kiggede
10. marts 2008
Vi har været meget tilfredse med Anne-Marie Eybye som mægler. Hun har været imødekommende, enormt service-mindet. Vi har altid kunnet komme i kontakt med hende og vi har haft en fin dialog. Vi har ellers ikke rigtig brugt anden kundeservice.

Alt gik meget hurtigt. Klar besked. Billigere end alle andre. Flot tilbagemelding om statistik. Hurtigt salg.

Det var faktisk ret sjovt selv at vise frem. Vi kunne selv vælge hvor meget info en køber skulle have. Man kunne direkte mærke om det var folk der selv ville gå rundt eller om vi skulle "guide" dem gennem huset. Folk var meget venlige når de kom og kiggede. Vi havde også tid til at vise frem når det passede dem.
Lotta og Michael Skog, Kongens Lyngby


Det har været let og overskueligt at bruge RobinHus.dk.
8. marts 2008
Det har været let og overskueligt at bruge RobinHus.dk.

Det har krævet lidt tid at få styr på alt papirarbejdet - men de brugte timer har rigeligt belønnet sig ifht. det salær en mægler ellers skulle have haft. Et bud vil være at vi har sparet/tjent 5000,- pr. time vi har brugt

Vi har selv lavet fremvisning osv., og vi har haft 3-4 seriøse henvendelser.


Brittha Olsen, Hedensted


Det har været let at anvende RobinHus.dk - og vi har brugt det før.
6. marts 2008
Det har været let at anvende RobinHus.dk - og vi har brugt det før.

Den forberedende fase af vores salg er forløbet let, da vi har brugt siden før.

Vi har kun benyttet os af Robinhus hjemmeside og har haft 7-8 fremvisninger. Vi har haft ca. 10-15 henvendelser.


Nanna Friborg, Kolding


Jeg kunne selv påvirke slagets gang
27. februar 2008
Jeg har været meget tilfreds med RobinHus. Jeg fik god rådgivning og løbende info.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at jeg selv kunne påvirke "slagets gang" både hvad angår salgsprisen, men også hvad angår fremvisningerne.

Det var rigtig rart selv at vise frem. Jeg havde 4 fremvisninger og de 3 viste meget stor interesse efterfølgende. Havde jeg haft "is i maven" kunne det have endt med budrunde.
Michael Knudsen, København S


Det var meget ukompliceret selv at vise frem
22. februar 2008
RobinHus var altid villig til hjælp og besvarelse på henvendelse, de var meget flinke.

Det bedste var den gode pris (lavt salær) og mulighed for eget engagement med evt. købere.

Det var meget ukompliceret selv at vise frem.
Pernille Jørgensen, Smørum


Meget nemmere at vise frem end jeg havde troet
21. februar 2008
Jeg var meget tilfreds med råd og vejledning. Alle vores spørgsmål blev besvaret med stor venlighed. Vi følte os meget trygge ved alt papirarbejdet.

Det bedste var selv at kunne vise huset frem og så overlade alt det "besværlige" til RobinHus.

Det var fint selv at vise frem og meget nemmere end jeg havde forventet.
Erling Michael Borre, Albertslund


Beskeder på telefon og mail blev altid besvaret hurtigt
20. februar 2008
Jeg har været meget tilfreds med min mægler Pernille Holmsted. Jeg fik altid klar besked og jeg havde fuld tillid til Pernilles arbejde. Beskeder på telefon og mail blev altid besvaret hurtigt.

Det bedste ved RobinHus var helt sikkert, at jeg selv skulle vise frem.

Jeg prøvede først at sælge gennem en traditionel mægler - men endte med at få solgt gennem RobinHus.
Louise Olsen, København S


Vi kunne følge salgsprocessen tæt.
15. februar 2008
Vi var meget tilfredse med vores mægler Lene Meraj. Hun var meget kompetent, vældig rar, tilgængelig og hurtig til at melde tilbage på henvendelse. Og så var hun sød til at henvende sig løbende til os om salgsforløbet. Kundeservice var også meget behjælpelige.

Prisen var en stor fordel hos RobinHus. Og så var det rart at kunne fremvise selv og på det tidspunkt, hvor det passede os og køberne bedst.
Ugestatistikken var også med til, at vi selv kunne følge salgsprocessen tæt.

Det var rigtig godt selv at kunne fortælle om alle husets fordele, og vise vores glæde ved huset til køberne. Køberne stillede også detaljerede spørgsmål, som kun vi kan svare på.
Johnny Bjørn Eriksen, Brønshøj


Mine mails blev altid besvaret hurtigt
11. februar 2008
Jeg var yderst tilfreds med RobinHus. Mine mails blev altid besvaret hurtigt, og min mægler Margit Hegner var god til at give forklaringer på ting jeg ikke forstod.

Det bedste var, at jeg selv kunne se hvem der var interesseret i min bolig. Men også, at salæret var så meget under alle andres.

Det var spændende, men svært at bedømme om folk var oprigtigt interesseret.
Pernille Hjortbøl, Køge


Det var ikke svært at vise lejligheden frem selv
7. februar 2008
Vi var meget tilfredse med vores mægler Jeanne Sørensen, samt al den information vi modtog pr. e-mail, da lejligheden var sat til salg.

Det bedste var, at vi selv kunne planlægge fremvisningerne, og da vi har to små børn gør det det lidt sværere at forlade hjemmet med kort varsel eller midt i middagsluren.

Vi har selv været utrolig glade for at bo i lejligheden og området, så det var ikke svært at vise den frem selv.

Vi har været meget glade for jeres service og har opnået et hurtigt salg til halv pris i forhold til jeres konkurrenter,
Janus V Helt & Denice Valentin Helt, Valby


Bliver præsenteret flot på nettet
5. februar 2008
Jeg har været meget tilfreds med min mægler Linda Larsen. Hun var altid til at få fat i, og altid behjælpelig. Hun svarede på alle de økonomiske spørgsmål, fra købere, og det var en stor hjælp.

Det bedste ved RobinHus var, at det var billigt og at der også sælges andelsboliger, og de bliver præsenteret flot på nettet.

Jeg var ikke specielt begejstret for selv at vise frem. Så det var rart at jeg bare kunne henvise til Linda, hvis der var spørgsmål jeg ikke selv kunne besvare.
Helle Donsel, København Ø


Man kan selv fremhæve de ting, som man selv har sat pris på
28. januar 2008
Der var altid hjælp at hente hvis jeg havde spørgsmål.

Det er jo ikke så tæt kontakt, men man havde alligevel hele tiden fornemmelsen af, at der var styr på det.

Man kan selv fremhæve de ting, som man selv har sat pris på.

Jeg har ikke indrykket avisannocer, fordi jeg mener at nettet rammer bedre det publikum jeg skulle sælge til.
Jan Nielsson, Brønshøj


RobinHus blev nr. 1!
28. januar 2008
Jeg var rigtig godt tilfreds med både kunde- og mægler service, især efter at have mindre gode oplevelser med anden mægler. Godt, behageligt samarbejde med Jeanne Sørensen, som var meget professionel og lydhør over for mine forslag mht. at fremme salget. Websitet virker utrolig godt. God funktionalitet, dejligt at få mails, når folk har downloadet materiale og at kunne følge antal besøgende.

Det bedste var, at jeg selv havde indflydelse og medansvar fx kunne sikre præsentationsteksten (jeg arbejder med marketing til daglig!). Også rart at stå for fremvisningerne selv, da jeg jo kender ejendommen + området bedst og kan fremhæve de gode sider. Også godt at få føling med hvad køberne efterspørger og synes om + problemer med indretning. Netop derfor valgte jeg at indrette to stuer ensuite som to rum.

Et vigtig valgkriterie for RobinHus var også prisen + at hvis samarbejdet med mægler, website osv.ikke fungerede, kunne jeg skifte mægler inden for 6 mdr. for kun 5.000 kr. (og ikke 15-20.000 som hos mange andre mæglere!)

Rart, at Jeanne stod for forhandlingerne. Før jeg valgte RobinHus, bad jeg venner og familie, om at vurdere jeres + andre mæglers websites: RobinHus blev nr. 1! Jeg talte også med en af jeres tidligere kunder, der har udtalt sig på hjemmesiden. Det var virkelig nyttigt og positivt - især fordi hun faktisk havde solgt lignende ejendom i samme by med samme mægler.
Annette Risberg, Hvidovre


Altid til at få fat på, opsøgende, hjælpsom og dygtig!
23. januar 2008
Det har været en positiv oplevelse at sælge gennem RobinHus. Servicen har været fin og upåklagelig.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen. Vi har virkelig sparet mange penge ved selv at fremvise lejligheden.

Der var helt fint selv at vise frem, jeg var jo alligevel hjemme og kunne nemt svare på de spørgsmål køberne måtte have.

Lene Meraj har været en super mægler. Altid til at få fat på, opsøgende, hjælpsom og dygtig!
Anette Frahm Hansen, København S


Altid klar ved telefonen når jeg ringede
23. januar 2008
Min mægler var Linda Fauerholt og jeg var meget tilfreds med hendes service. Ligemeget hvornår jeg ringede var hun altid klar ved telefonen, ellers hvis dette ikke var tilfældet ringede hun hurtigt tilbage. Hun gav også mange gode råd.

Det bedste var, at man selv viser sit hus frem og kan svare på alle købers spørgsmål. Og så selvfølgelig, at det er billigt.

Nogen gange var det en fornøjelse selv at vise frem, når folk kunne lide hvad de så. Andre gange ikke så sjovt, hvis folk var meget kritiske, men det var heldigvis de færreste.

Jeg synes godt om websiden, men der gik lidt tid før jeg var rigitg opmærksom på hvor meget man egentlig kunne gøre som sælger derinde.
Anne Mette Bendt Larsen, Smørum


Kundeservice helt i top
22. januar 2008
Vi har været yderst tilfredse med vores mægler Lene Meraj. Hun har været super god.
Tak for hjælpen Lene, du har været super skøn og vi har virkelig kunne mærke dit arrangement.
Kundeservice helt i top:)

Det bedste var, at:
det er et billigt salær i forhold til en "alm. ejendomsmægler".
vi selv fremviser og dermed selv kan bestemme hvad, vi mener er vigtigt for køber at få af vide. Så som hvad vi kender til i området og beboerforeningen.

Det var lidt svært i starten selv at vise frem, men da vi fornemmede hvordan køberen var og vi blev klar over hvordan de skulle tackles, så gik det rigtig godt.
Det er meget mere personligt end, hvis der havde været en ejendomsmægler involveret.
Brian Clausen, Vanløse


Vi kender huset og området
21. januar 2008
Vi har været meget tilfredse med RobinHus. Vores mægler Mette Dollerup rådgav os fint omkring pris også ved selve3 slaget.

Prisen var det bedste ved RobinHus, det er fint selv at kunne fremvise og derved spare penge.

Det var fint selv at vise frem. Vi kender huset og området og kan svare på flere spørgsmål end en mægler.
Uretek holding ApS, Nørre Aaby


Topdollar koncept
15. januar 2008
Vi var meget tilfredse med vores RobinHus mægler. Han var rigtig god til at rådgive os.

Det bedste var selv at vise frem, og så kunne vi vise det frem når vi havde tid. Samt kunne vi svare nøjagtigt på spørgsmål som dem vi fremvidste til havde. Den hurtige tilbagemelding var også super, da alt foregår via mail så sparer man en masse spildtid.

Det var fint nok selv at vise frem, man skal selvfølgelig være forberedt på kommentarer fra dem der var og se huset, men det var ikke slemt.

Synes det er topdollar som konceptet er nu.
Henrik og Pia Lynggaard Ellebæk, Gelsted


Det skaber en god kontakt i mellem kommende/potientielle købere og mig
15. januar 2008
Vi var meget tilfredse. Min RobinHus mægler var meget engageret og professionel. God til at følge op.

Salæret var det bedste ved at sælge gennem RobinHus, det var omkring 25.000 kr billigere end andre mæglere.

Det var godt selv at vise frem. Det skaber en god kontakt i mellem kommende/potientielle købere og mig.
Stine Bahrt, Holbæk


Det var rart selv at få muligheden for at møde de mulige købere
15. januar 2008
Vi har været meget tilfredse med vores RobinHus mæglers indsats i forbindelse med salget af vores lejlighed. Han gav god rådgivning i forbindelse med handlen med køber, og har været let at få fat i hvis der måtte være noget. Stort plus til ham!

Det var rart selv at få muligheden for at møde de mulige købere, samt fortælle om ens egne erfaringer/ideer med boligen. Samt at spare en masse penge i forhold til andre mæglere.

Det virkede helt naturligt selv at vise frem, og så var man jo selv skyld i det hvis der var noget der blev glemt. Man fik fortalt om naboforhold etc. Som en mægler ikke ville have mulighed for at gøre.

Vi undersøgte markedet, da vi skulle sælge, og fik et "tilbud' fra Home, hvor salæret var 67.000 kr. Dvs. vi skulle give 30.000 ved RobinHus, så vi har sparet 37.000 kr. Det er jo noget, af en besparelse som vi jo sagtens kan bruge på noget andet.
Britt Damkær Bruhn, Fredericia


Selv at vise frem er den absolut bedste måde
14. januar 2008
Jeg har været yderst tilfreds. Vores mægler var meget kompetent og vi har fået en rigtig god rådgivning. Godt med statistikkerne.

Det bedste var selv at vise frem - godt koncept. Det var også godt, at man kan bruge det optimale mht markedsføring - dvs internettet.Og til sidst var det bedste, at RobinHus var betydelig billigere end de andre mæglere vi havde ude for at lave en vurdering af huset.

Selv at vise frem er den absolut bedste måde. Det er os der kender huset, kender husets historie og man bestemmer selv hvornår man har lyst til at vise frem. Man er også kommet meget tættere på køber og det har været nemt at forhandle salget.

Det ville være godt hvis det var nemmere at blive ugens bolig.
Jan Høj Jensen, Bækmarksbro


Det bedst var helt klart prisen og at fremvise selv
14. januar 2008
Vores RobinHus mægler har været super professionel fra start til slut. Ved første møde tog hun mange notater og virkede meget engageret. Selv om hun ikke var helt bekendt med området, søgte hun en kollega om assistance. Hver gang der skete noget i sagen, har hun ringet og informeret os.

Det bedst var helt klart prisen og at fremvise selv. Det er trods alt os der kender huset og området bedst.

Det var super fint selv at vise frem. Vi var dog så heldige at vores køber dukkede op ved den anden fremvisning.

Meget fint med statistikken og super god fotograf.
Anne-Marie & Søren Rex-Dybmose, Stege


Det er muligt at give et reelt billede af boligen herunder detaljer, h
14. januar 2008
Min RobinHus mægler var super og der er intet at udsætte på den samlede service. Han var på hele tiden. Centralt info levede op til forventningerne.

Det bedste var prisen på mægler delen og stort engagement fra mægleren. Desuden var prissætningen af huset i øverste ende af de mæglere der fik muligheden for at få opgaven.

Det var ok selv at vise frem, vi gjorde det kun to gange og alle ønskede at købe huset. Det er muligt at give et reelt billede af boligen herunder detaljer, historie og omgivelser m.m.

Udmærket koncept også, at i har kontakt til andre mæglervirksomheder markedsføringsmæssigt.
Bent Gaarsted, Vordingborg


Vi følte vi selv var medansvarlige for handlen
11. januar 2008
Flot service fra kundecenter med hurtig opfølgning på henvendelser.
Mæglerservice også ok. Vores mægler Arne Lindevig var imødekommende og venlig.

Først og fremmest var det prisen der var bedst ved RobinHus. Dernæst var det dejligt at kunne holde åbent hus så tit man ville, og det var også på den måde huset blev solgt.

Det var fint selv at vise frem. Vi blev bedre og bedre til det.

Det var rart med den personlige hjemmeside, så vi kunne rette, slette, arrangere åbent hus m.m.
Vi følte vi selv var medansvarlige for handlen, og selv havde styr på forløbet.
Kurt Georg Meyer, Rødovre


Det var fedt selv at vise frem
10. januar 2008
Vi var meget tilfredse med RobinHus. God rådgivning og god til at ringe og holde os opdaterede i salget.

Det bedste ved konceptet var prisen.

Det var fedt selv at vise frem. Vi ved jo bedst af alle hvad det vil sige at bo i netop vores lejlighed, fordele/ulemper, hvilket mægler ikke ved.

Katrine Doile Peder Blak, Roskilde


Alt klappede
10. januar 2008
Vi var udmærket tilfredse, lejligheden blev hurtigt fotograferet og salget kom igang.
Vi fremviste selv, hvilket nok var en fordel (derfor vi valgte RobinHus) da det var et "håndværkertilbud".

Det bedste var en god kontakt til vores vidende ejendomsmægler Arne Lindevig.

Det gav en god fornemmelse selv at vise lejligheden frem.

Alt klappede.
Ole Bøcker Pedersen, København K


Altid god tid når man ringede
9. januar 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus service. Der var altid god tid når man ringede.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen. Det var også den bedste hjemmeside af de "billige" alternativer.

Jeg synes det ok selv at vise frem, men det er en god idé at få lidt vejledning af sin mægler omkring fremvisningsteknik og fremfærd.
Maja Laursen Dandanell, Frederiksberg C


Fair priser!
8. januar 2008
Jeg har været meget tilfreds med min mægler Anette, hun har gjort et godt stykke arbejde, og vi har løbende haft en god dialog.

Jeg synes det bedst ved at sælge gennem RobinHus var de fair priser.

Det gik rigtig fint med at vise boligen frem selv. Det var nærmest en fordel, at man kunne få lov til at fortælle om området, når man nu kender det så godt.
Mikkel Benny Hansen, København S


Det var meget naturligt selv at vise min lejlighed frem
8. januar 2008
Jeg har været fint tilfreds med min RobinHus mægler Lene Meraj.

Det bedste var det er væsentligt billigere end traditionelle mæglere.

Jeg fandt det meget naturligt selv at vise min lejlighed frem.
Kristian Gjessing, Brædstrup


Dejligt at folk var interesserede og positive
8. januar 2008
Jeg var meget tilfreds med RobinHus, der var god service. Det var også rigtig godt at få statistik fra nettet.

Statistik fra netannoncen var tilgængelig for mig, bl.a. var det også fint at købere kunne maile til mig med evt. spørgsmål.

Jeg synes det var fint at vise frem selv. Man fik en god oplevelse, og det var selvfølgelig dejligt at folk var interesserede og positive.
Jette Elkjær Johansen, Ballerup


Da vi blev aktive med salget gik der bare 14 dage
3. januar 2008
Vi var særdeles tilfredse med vores mægler Arne Lindevig, som hele tiden hjalp os undervejs med salget. Og hans hjælp med købsaftalen. Da vi blev aktive med salget gik der bare 14 dage.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi selv var aktive og kunne følge salget. Og at vores omkostninger var lavere end hos andre mæglere, - da vi får store udgifter mht. vores flytning til udlandet.

Det var underligt at vise sin bolig frem første gang, men siden lærte vi os hvad det var vi skulle sige og vise frem, ved specielt vores lejlighed. Vi lagde også stor vægt på området, som er meget specielt.
Jytte & Dan Ryge, København N