Se hvad kunderne siger




Sor fordel at vi selv kunne følge med i interessen for vores bolig
20. december 2007
Vi har været utrolig tilfredse med vores mægler Anettes service. Hun har været meget imødekommende og ærlig omkring vores salg mht. til prissætning og forhandling af salgsprisen, og vi har altid fået svar på vores spørgsmål, både via mail og telefon. RobinHus kundeservice har også været tilfredsstillende.

I denne tid hvor det er svært at vide hvordan det ser ud på boligmarkedet var det en stor fordel at vi selv kunne følge med i interessen for vores bolig. Vi havde således hele tiden indsigt i status på vores bolighandel, fremfor at have en mægler som stod for det hele og gav os oplysningerom salget.

Da jeg lige fandt rytmen med at give besøgende plads til selv at gå rundt i lejligheden, lade dem stille spørgsmål og selv fortælle om boligen, synes jeg det var virkelig godt. Det gav en god fornemmelse af hvor interesserede køberne var i lejligheden.

Vi solgte vores lejlighed på godt en måned og havde utrolig mange henvendelser på den tid. Det skyldtes især at vi i samarbejde med RobinHus-mægleren fra start havde sat en realistisk pris på lejligheden. Derfor endte vi heller ikke med at skulle gå alt for meget ned i pris.
Lajla Riis Wildau Jensen, København S


Jeg vidste hvad der blev sagt og kunne fotælle mange detaljer
20. december 2007
Jeg har været meget tilfreds med servicen. Hurtige tilbagemeldinger, god vejledning, altid en god dialog, opbakning og råd, når vi havde brug for det. Klar besked!

Jeg synes helt klart min ejendomsmægler Linda Larsen var det bedste ved at sælge gennem RobinHus. Meget kompetent og dejlig person, der er en god og dygtig støtte. Men også det, at det kører via nettet og min egen andel i det.

Jeg var skeptisk i starten overfor selv at skulle vise frem, men det viste sig at være en god oplevelse. Jeg vidste hvad der blev sagt og kunne fotælle mange detaljer, som en mægler ikke har mulighed for. Det var et følelsespræget forløb på godt og ondt, men klart en god fornemmelse af at være i en vigtig proces og selv have indflydelse.

Jeg anbefaler helt klart RobinHus til alle der ikke er til alt det "sælger" snak, smarte og ikke specielt troværdig "salgsnak", som jeg ellers forbinder med ejendomsmæglere. Samtidig havde jeg selv et ansvar og en utrolig fornemmelse af hele forløbet.
Jette Hansen, Frederiksberg


Det er rart, at man selv var herre over processen
11. december 2007
Vi synes så afgjort, at det var prisen der var det bedste ved at sælge gennem RobinHus. Man føler ikke, at man skal betale mange penge for en række diffuse ydelser, som det er tilfældet med andre mæglere.

Det var lidt mærkeligt i starten at vise sin bolig frem. Men efter lidt tilvæning var det faktisk ok. Det er rart, at man selv var herre over processen, selv kunne aftale tidspunkter for fremvisninger og planlægge Åbent Hus.

Vores mægler Arne Lindevig var på ferie, og her gjorde afløseren et upåklageligt stykke arbejde. Vi fik meget få henvendelser pr. telefon, næsten alle kontaktede os via email. Jeg tror, måske, at mange mennesker føler, at det er nemmere og mere uforpligtende at kontakte en neutral mægler, i stedet for sælger direkte. Og da vores køber ønskede en fremvisning af en neutral person, trådte Arne Lindevig til og klarede fremvisningen. Kundeservice har vi været godt tilfredse med.
Steen og Tetyana Jensen, Rødovre


God pris og service
11. december 2007
Jeg var tilfreds med RobinHus, det var god orientering og service.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var deres pris og service.

Jeg synes bestemt det er at foretrække at vise sin bolig frem selv.

Fint arbejde af min mægler Margit Hegner, der fik papirgangen til at virke for en helt ny bolig, der endnu ikke er færdig opført.
Johnny Herrmann, Karlslunde


Det var billigt, men ligeså professionelt som gennem andre mæglere
11. december 2007
Jeg har været meget tilfreds med RobinHus. Jeg kunne ringe og maile mine spørgsmål og fik hurtigt svar.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at det var billigt, men ligeså professionelt som gennem andre mæglere. Man er selv mere aktiv, og hvis du har boet i boligen længe er sælger måske også den der ved hvad der er bedst - særligt hvis det er lokalt. fx sætte annonce i det lokale supermarked, lokalaviser m.m.

Det var mere "ægte" selv at vise frem - man kunne fortælle mere personligt om lejligheden, hvorfor man havde været glad for at bo der, søde naboer etc.
Cecilie Westh Knudsen, Dragør


For jeg er den der selv kender huset bedst
10. december 2007
Jeg har været udemærket tilfreds, god service. Der var fin kemi med min mægler Peter Kjær.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var selv at vise huset frem og det fair mægler salær. For mig var det en tiltalende måde at sælge på.

Jeg synes det var ganske udemærket at vise sin bolig frem selv. For jeg er den der selv kender huset bedst.

Jeg synes det er groft hvad andre mæglere tager i salær, det grænser til bondefangeri!
Ib Frogne, Havdrup


God pris og god service!
29. november 2007
Jeg var tilfreds med min RobinHus mægler Linda Larsen. Hun var altid til at at få fat på, ellers hurtig tilbage melding. Meget grundig i sine forklaringer.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var en god pris og service.

Jeg tror det virker bedre selv at vise frem, da man kender sin lejlighed bedre end en mægler.

Alt i alt var jeg meget tilfreds.
Diego Turf Simonsen, Frederiksberg C


Linda Fauerholt har ydet en service langt ud over det vi forventede
29. november 2007
Vi har været meget tilfredse med vores mægler Linda Fauerholt. Hun har ydet en service langt ud over det vi forventede, og har været god til at følge op på de henvendelser, som vi har haft. Da vi havde problemer med Kraks-kortet på salgsopstillingen løste RobinHus IT-afdeling det hurtigt efter en telefonopringning.

Den største fordel ved at sælge gennem RobinHus var, at vi fik mulighed for at holde Åbent Hus ofte. Der var god interesse, når vi holdt Åbent Hus og vi er overbeviste om, at dette var medvirkende til, at vi hurtigt fik solgt vores hus.

Der er både gode og dårlige sider ved selv at vise vores bolig frem. Fordelen har været, at vi har kunnet give en bedre og mere personlig fremvisning end en mægler kunne give. En ulempe har været, at man let bliver personlig engageret i hver enkel fremvisning. Dog er det resultatet der i sidste ende tæller, nemlig at huset bliver solgt.
Eva og Thomas Holm Hansen, Værløse


Det bedste var selv at vise min bolig frem
26. november 2007
Jeg var godt tilfreds med min mægler Lene Meraj. Fin kontakt hele vejen igennem.

Det bedste var selv at få lov at vise boligen frem, men også det lave salær.

Det kræver lidt kræfter og overskud at vise bolig frem, men ellers virker det rigtig godt.
Rasmus Lindboe, Vanløse


Linda Larsen var hurtig og ærlig
26. november 2007
Vi var tilfreds med RobinHus, vores mægler, Linda Larsen, var hurtig og ærlig.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi selv kunne bestemme hvornår og hvordan fremvisningen skulle foregå.

Til at starte med var det svært at vise sin bolig frem! Men undervejs lærte vi ikke at tage det personligt, når "besøgende" ikke gjorde, som de sagde de ville. Man skulle lære ikke at fortælle sin egen historie, men kun lade købere forestille sig deres fremtid.
Lotte Gyldenkærne, Frederiksberg


Konceptet virker så godt, at det er svært at pege på nye ideer!
21. november 2007
Jeg var meget tilfreds med Anette, der er barselsvikar for Pernille Holmsted. I slutfasen af salget var Pernille med. Det var lidt forvirrende for køberne af de på skift havde kontakt med begge. Fin service fra kundeservice.

Prisen betyder selvfølgelig noget når man sælger. Men det er desuden en fordel at få lov til at fremvise boligen. Jeg kender boligen og området rigtig godt, hvilket jeg synes kvalificerer en fremvisning.

Jeg havde det fint med at vise frem. Det gjorde det desuden meget let at lave nye aftaler med de interessede køber, det er forståeligt at de gerne vil bese boligen flere gange - og der er ingen mellemled.

Konceptet virker så godt, at det er svært at pege på nye ideer.
Ulla Erlandsen, København S


Vi følte faktisk, at vi havde tjent penge ved at sælge gennem RobinHus
20. november 2007
Vi var meget tilfredse med vores mægler, Arne Lindevig. Han var meget nem at få kontakt med og var han der ikke, var der god hjælp fra hans kollega. Hele processen har været nem og smertefri.

Prisen! Var det bedste ved at sælge gennem RobinHus. Vi følte faktisk, at vi havde tjent penge ved at sælge gennem RobinHus. Og desuden at vi selv havde kontakten med køber.

Vi synes, det var en god mulighed for at fortælle køber om lejligheden og området på en uformel måde. På denne måde var det os selv der havde bedst føling med, hvordan sagerne stod - om der var interesse fra købers side osv. En klar fordel.
Maiken & Christian Thellufsen, København N


Hånd i hanke med salgsprocessen!
20. november 2007
Servicen har været tilfredsstillende. Min mægler, Jeanne Sørensen, har meldt ud omkring de nødvendige ting ved handlen. De behov der i øvrigt kunne opstå er der blevet reageret udmærket på. Fx. rekvirering af salgsmateriale til uddeling.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at have en følelse af at have hånd i hanke med salgsprocessen - selv at formulere annoncen mv. Samtidig med at papirarbejdet og lovens krav bliver behandlet professionelt. Det giver ro, at man ved alt går rigtigt til.

Jeg har altid været glad for mit hus og den glæde har jeg ubesværet kunnet videreformidle. 19 ud af 20 visninger var ligesom at få gæster der så ens hus første gang. Mange søde mennesker med hvem der var en udemærket kemi. Måske fordi annoncen formuleringen lokkede folk med sans som det samme som én selv.

Det er positivt, at der er et billigt og professionelt alternativ på ejendomsmæglermarkedet. Når man sammenligner priser, bliver man rystet over den grådighed mange mæglere udviser.
Therese Nielsen & Johnny Lindhardt Sohrbeck, Valby


Der er flere fordele ved at sælge gennem RobinHus
19. november 2007
Vi var meget tilfredse med vores RobinHus mægler Linda Faurholt. Med stor kompetence, engagement og en service helt ud over hvad vi forventede, guidede hun os igennem vores hussalg. Vi følte os helt trygge og huset blev i øvrigt meget hurtigt solgt.

Der er flere fordele ved at sælge gennem RobinHus. Selvsagt er det lave salær en kæmpe fordel, men det er også rart selv at have indflydelse på fremvisning og åbent hus. Den ugentlige statestik fra RobinHus giver en mulighed for at følge med i aktiviteten omkring hussalget.

Vi synes ikke, at det var så vanskeligt selv at vise huset frem. Folk møder jo op fordi de er interesseret i vores bolig, der kommer mange spørgsmål og da vi jo har boet i huset og området i mange år, er vi dem der kan svare bedst.
Mogens Kristian Hansen, Herlev


RobinHus var meget velforberedte og altid klar til at svare på spørgsm
19. november 2007
Vi var yderst tilfredse og RobinHus var meget velforberedte og altid klar til at svare på spørgsmål.

Vi synes det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at man selv skulle vise frem! Prisen er også betydelig lavere end alle andre. Og at man altid bliver ringet op/kontaktet selvsamme dag, man har forsøgt at ringe.

Det var skønt selv at vise sin bolig frem, men efter de første 10, så bliver man lidt træt af dem der siger de "kedelige" ting, såsom at "vi troede det var mere moderne" osv. osv. Men alt i alt meget bedre end en fremmed der skulle fortælle de gode ting ved at bo her.
Marianne Mondrup, København S


Det var faktisk sjovt at vise sin bolig frem selv
14. november 2007
Vi har været tilfredse med det vi havde behov for (solgt på knap 3 måneder - ingen problemer). Fra vi fik kontakt til vores mægler Peter Kjær og til vi var på nettet gik det hurtigt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var:
1. Salæret samt et væsentligt bedre provence end anden mæglers vurdering.
2. Det selv at skulle fremvise bolig
3. At "ligge" på forsiden i ugen op til "åbent hus", gav os en idé om at der var ekstra fokus på netop vores hus.

Det var faktisk sjovt at vise sin bolig frem selv. Det ene hold vi fremviste, kom forbi, ringede på og spurgte om de måtte kigge i haven, da var det rart at kunne sige: "kom bare ind, i må se det hele", for det er mig der bestemmer.

Vi synes hjemmesiden er rigtig god, nem at bruge.
Connie og Orla Nielsen, Borup


Det hele har bare kørt på skinner!
13. november 2007
Vores mægler Linda Larsen har været allertiders, har forklaret alt let og forståeligt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var det rimelige salær.

Jeg synes, at da jeg har boet i huset i 12 år, kender jeg til alt og kan bedre informere køberen end nogen anden når det skulle vises frem.

Det hele har bare kørt på skinner.
John Melsted, København N


Efter 3 uger var der potentielle købere!
12. november 2007
Alt har fungeret rigtigt fint og smidigt.

Vi har kun brugt henvendelser fra RobinHus' hjemmeside. Efter 3 uger var der potentielle købere. Vi har haft 2 Åbent Hus dage. Derefter blev der skrevet købsaftale.

Vi har på nuværende tidspunkt skrevet købsaftale. De endelige papirer (skøde m.m.) ordnes først ved overtagelse om ca. 1 år. Pris som i annoncen.
Ulla Højer, Gørlev


Meget tilfredsstillende service fra RobinHus i en svær tid på boligmar
7. november 2007
Vi var meget tilfredse med den service som Linda Fauertholt gav os, i en meget svær tid på boligmarkedet.
Hun var sød til at kontakte os, og spørge ind til hvordan det gik med salget.
Ligeledes var vi meget glade for hjemmesiden, som gav os en god fornemmelse af evt. køberes interesse.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi selv skulle vise huset frem. Vi havde mulighed for "Åbent Hus" hver søndag, i modsætning til en mægler som kun fremviser hver 3-4 uge i 20 min. Vi mener at jo flere kunder du kan fremvise for - jo større er chancen for salg.
Et lille sjovt citat fra en kunde: "Altså hvor er det dejligt at snakke med dig som ejer huset, i stedet en eller anden anonym slipsedreng".
Det var tidskrævende selv at vise, men også spændende at møde mange forskellige købere. Vi er sikre på at vi får en helt anden snak - mere uformel - og en mere positiv kontakt end vi havde regnet med.
Inger Erichs, Herlev


Det kan ikke blive bedre!
31. oktober 2007
På en skala fra 1-5, hvor 5 er det bedste, vil jeg sige 5 til RobinHus mægler Arne Duus og Kundeservice.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi selv fremviste vores bolig, men samtidig også fik fantastisk støtte af vores mægler Arne Duus. Altså det var rigtig godt at vise sin bolig frem selv.

RobinHus gør det godt og jeg kan ikke se, at det kan blive bedre. Arne Duus (vores mægler) var SUPER!!
Charlotte Jensen, Søndersø


Jeg synes, det var nemt og overskueligt selv at vise sin bolig frem
26. oktober 2007
Jeg var meget tilfreds med RobinHus mæglers service og kundeservice. Rart, at man selv kan følge med på nettet og via sin mail, hvilket hele tiden giver et stort overblik over hvad der kommer løbende til.

Det var rart selv at kunne vise huset frem, da det jo er nemmere at svare på spørgsmål når man er ejeren af huset.

Jeg synes, det var nemt og overskueligt selv at vise sin bolig frem.

Jeg vil meget gerne sige stort tak til ejendomsmægler, Sanne Bak Jensen, hun har været yderst hjælpsom. Der gik kun 14 dage så var køberne der! Derudover hjalp hun også min 2 piger og jeg selv videre økonomisk, da vi skulle flytte.
Betina Bøhrk Vohnsen, Esbjerg Ø


Rart at have føling med antallet af interesserede
24. oktober 2007
Jeg var meget tilfreds med RobinHus kundeservice, de var søde og rare og altid til dispostion.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at jeg selv havde føling med antallet af interesserede og henvendelser + folks reaktion på boligen.
Der var ingen problemer ved selv at vise frem. Det var rart at have en idé om folks reaktion.
Conceptbolig APS, Frederiksberg


Rart og trygt samarbejde med RobinHus Mægleren
24. oktober 2007
Jeg har været utrolig tilfreds med Linda Larsen som mægler - og overordentlig tilfreds med RobinHus kundeservice. Det har været et rart og trygt samarbejde. Linda har været imødekommende og meget reel og hurtig til at melde tilbage ved henvendelser.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var de ugentlige opdateringer, der under hele forløbet gav mig indblik i interessen for boligen, samt muligheden for selv at planlægge Åbent Hus.
Det var lidt sært at vise frem i starten - men efter links vedr. fremvisning og Linda Larsens specifikke råd lærte jeg mere og mere til hver gang.
Det har været godt at sælge og fremvise selv.
Maria Binau-Uldal, Humlebæk


Solgte 2 gange på et år med samme RobinHus Mægler!
24. oktober 2007
Jeg har indenfor et år valgt at sælge 2 gange med samme RobinHus Mægler - det må være det bedste tegn på fuld tilfredshed.
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var den tryghed der ligger i at vide at man altid kan få svar på de spørgsmål der dukker op - vejledningen har været god og grundig med hurtige tilbagemeldinger ved henvendelser

Bente Busk, Viborg


Min mægler var kanon!
23. oktober 2007
Ja, jeg var tilfreds med RobinHus mæglers service, min lejlighed var kun til salg i 1½ dag. Så jeg oplevede ikke kundeservicen, men min mægler Finn Petersen var kanon.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var det lave salær, og den gode snak med min mægler.

Det var fint for mig at vise min bolig frem, viste den kun frem en gang.
Jan Søren Rasmussen, Næstved


Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen
23. oktober 2007
Den meget hurtige ekspedering i forløbets start, samt den direkte indflydelse på annoncetekst osv. var rigtig god.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen og en indsigt i hele salgsprocessen, at vide var der foregår.

Den direkte kontakt med eventuelle købere og indsigt i processen var god, men det var hårdt selv at vise boligen frem pga. den megen nervøsitet på markedet. Derudover var det også svært selv at forhandle pris.
Arkitekt Rikke Møller Andersen, København K


Yderst tilfredsstillende service
18. oktober 2007
Vores mægler, Anne-Marie Eybye, har leveret en yderst tilfredsstillende service og kundeservice er i tip top.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er, at man sælger sit hus selv. Vi kender vores hus og det ville en almindelig ikke gøre.

Det var sjovt at vise sin bolig frem selv.
Eugene og Richard Nissen, Virum


Godt koncept med stor klarhed
18. oktober 2007
Jeg har både været køber og sælger. Martin Nielsen fra RobinHus Slagelse er et meget kompetent og ærligt menneske. Han har været meget tydelig og oplysende.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var konceptets klarhed og at vi modtog support på en meget afslappet måde. Og selvfølgelig prisen på salæret.
En super velfungerende hjemmeside, det er bare perfekt.

Det virker bedst selv at vise sin bolig frem. Supporten ved siden af, gør det komplet.
Martin Walter Massenberg, Slagelse


En rigtig god måde både at købe og sælge på
18. oktober 2007
Vi var ovenud tilfredse med Lars-Erik Kristensen, RobinHus Viborg. Der var bare styr på det hele. Ærlig og seriøs fra første samtale. Alt var der tjekket op på og skrevet ned. Kundeservicen fungerede fint over nettet. En ny og spændende måde, hvor man selv er med og har en finger på pulsen.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi havde mulighed for at vise vores hus frem selv. Ingen kender huset bedre end os, med alt hvad dertil hører. Og bare det at kunne svare mulige købere med det samme på diverse spørgsmål i stedet for at skulle vente på svar i flere dage.

Det var okay at vise sin bolig frem selv. Men måske lidt underligt. Fremmede kommer ind og ser på ens hjem med andre øjne og man er spændt på situationen og deres reaktion. Men det er et plus, at mulige købere får svar på spørgsmål med det samme. Huset er som det er og ingenting pakkes ind, kun kærlighed omkring huset.

Ingen smarte sælgere, som tror de ved en masse, men alligevel ingenting når det kommer til stykket. Og ingen mægler, som kommer for sent til aftalen. En rigtig god måde både at købe og sælge på. Vi handlede ligeledes gennem samme mægler, da vi igennem ham fik en super oplevelse. Og den ærlige snak omkring alle emnerne. Det var igennem vores huskøb, at vi fik øjnene op for RobinHus.
Ea Elisa Ewertsen & Kim Mondrup Ewertsen, Silkeborg


Professionel og hjælpsom mægler
16. oktober 2007
Vi har været meget tilfredse med vores mægler Anja Schultz. Hun har været professionel og hjælpsom i enhver situation.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at man spare meget på salæret og så viser man sit eget hus frem, som man jo kender bedre end en ejendomsmægler. Desuden har man et stort kendskab til naboer og lokalområde.
Lena Helsing Viborg, Kolding


Vi kunne selv styre hvornår der var fremvisninger og åbent hus
16. oktober 2007
Vi var yderst tilfredse med RobinHus service. Venlig mægler (Pernille Holmsted) som var effektiv og hurtig på ekspeditionstid.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi selv kunne styre hvornår der var fremvisninger og åbent hus.

Det virkede meget naturligt at vise sin bolig frem selv og det var en fordel for os selv at kunne bestemme hvornår der var fremvisninger.
Henrik Nielsen, København SV


Det er 2. gang at jeg sælger gennem RobinHus
16. oktober 2007
Jeg var meget tilfreds med min mægler Lene Meraj. Hun gjorde en kæmpe indsats, også set i lyset af at mit salg faldt midt i hendes sommerferie, for det mærkede jeg ikke. Hun var vedholdende i forhold til køber og det efterfølgende opfølgningsarbejde med at få købsaftalen på plads.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at vi selv kunne følge salget tæt på og selv lægge vægt på det "rigtige" i forhold til de mulige købere. Det var også godt at omkostningerne er lavere end hos andre mæglere.

Det var godt at vise sin bolig frem selv og at kunne vise køberne det, som jeg sætter pris på ved boligen. Og at kunne målrette budskaberne, fordi jeg kender såvel boligen, naboerne og området godt.

Det er 2. gang at jeg sælger gennem RobinHus, og det er absolut et plus, at man opnår en relation til køber. Der er ofte en masse detaljer som køber efterspørger under eller lige efter salget, og det kan man få på plads på en ukompliceret måde.
Lykke Borup, Brønshøj


Super godt samarbejde og virkelig god kontakt!!!
9. oktober 2007
Kanon go´ oplevelse!!! Super godt samarbejde og virkelig god kontakt!!!

Vi har fået at vide, at man modtager et par flasker rødvin ved at indsende sin oplevelse... :-) Så nu prøver vi... Uanset rødvin eller ej, vil vi hermed gerne rose vores mægler SANNE BAK JENSEN!!!

Samarbejdet forløb som smurt! Lige fra vores første møde, hvor hun virkede meget sympatisk, var vi sikre på, at vi var i gode hænder! Hun er en meget ærlig, imødekommende, seriøs og loyal mægler, som vi klart vil, og allerede har, anbefalet til andre!!!

Når det nu er sagt, vil vi gerne lave lidt reklame og fortælle alle jer derude, der overvejer at sælge, at Robinhus, helt sikkert er vejen frem! Det er klart, at man godt kan være lidt skeptisk over for konceptet til at starte med, men på den anden side får man muligheden for 100 % at være med fra starten og have en virkelig god fornemmelse af hvordan det står til.

Man kender jo selv huset bedst! Bedre end nogen anden ejendomsmægler nogesinde vil komme til! En anden fordel er, at det går meget hurtigere, da kontakten er direkte. Forstået på den måde, at mægleren jo ikke først skal ringe til os og fortælle hvad de enkelte havde at sige, men at man helt selv kan få sig en snak med de forskellige, og fortælle dem lige præcis det man kan fornemme, at de gerne vil høre :-) Helt i top!!!

Vi solgte vores hus på under en måned, til den udbudte pris. Så det kan altså godt lade sig gøre!
Nikolaj og Lena Juhl-Jensen, Sommersted


Nemt at komme igang med
9. oktober 2007
Jeg har overordnet været rigtig godt tilfreds med RobinHus. Min mægler var flink, imødkommende og kom med et realistisk bud på lejlighedens pris. RobinHus har gennem hele salgsperioden været gode til at sende informerende mails om alt der vedrørte mit boligsalg.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at det var nemt at komme igang med, få arrangeret en aftale med min mægler og så kører det meget efter bogen. Mæglerens lave salær og det at du selv står får fremvisningen af lejligheden, har ligeledes været rigtig godt.

Det at vise sin bolig frem selv, er en rigtig god måde at få et godt indtryk af den person som muligvis vil købe den. Det giver også en større form for troværdighed parterne i mellem når man selv fremviser. Det er i hvert fald min erfaring.
Rune Halkjær Christensen, Rødovre


RobinHus var en effektiv løsning uden så meget snik-snak
4. oktober 2007
RobinHus mægler service og kundeservice var okay. Lejligheden blev solgt til en fornuftig pris, afslaget blev delvis indfriet af den lavere omkostning til ejendomsmægleren.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var en effektiv løsning uden så meget snik-snak.

Da jeg arbejder med salg og præsentation til hverdag, så var det at vise bolig frem selv ikke noget problem, tværtimod.
Kim Worm, Frederiksberg


Kundeservicen er helt i top!
3. oktober 2007
RobinHus mægler Sanne Bak Jensen er en hjælpende engel i en kneben situation. Kundeservicen er helt i top.

Det bedste var, at man selv også skulle arbejde lidt anderledes på sagen med fx. fremvisningen.

Det var sjovt og lækkert selv at vise frem. Man ved jo hvor fejlene ligger og de gode oplevelser er lettere at fortælle ved selvfremvisning.
Mona Reschat, Haderslev


RobinHus hjemmeside er fantastisk god og overskuelig
3. oktober 2007
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at prisen er lavere end hos andre mæglere og, at jeg selv fik en snak med de interesserede købere. Det virker meget troværdigt og giver mig en stor lyst til at tage aktiv del i salget af mit hus.

Det har været rigtig godt at kunne tage aktiv rolle i salget af mit hus. Jeg kender det bedst, så derfor mener jeg også at være bedst til at kunne svare på spørgsmål vedrørende huset.

Jeg synes, at RobinHus hjemmeside er fantastisk god og overskuelig.
Tina Mørup Christensen, Viborg


Det var ren besked - og så i gang!
3. oktober 2007
Vi har været særdeles tilfredse med hele forløbet. Arne Lindevig var meget tilgængelig, og vi var i fuld gang efter intromødet. Det var ren besked - og så i gang. Kundeservice var omhyggelige og fulgte op hurtigt op på ændringer til præsentationen på hjemmesiden.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var besparelsen på 60.000, som har været til at tage og føle på!

Det var lidt grænseoverskridende at vise sin bolig frem selv og det var svært de første par gange at være fremviser, fordi man ikke kan lade være med at være ærlig. Lidt flere gode råd havde været rart, omvendt skulle vi heldigvis ikke vise den frem så mange gange førend den var solgt.
Katrine Nicolajsen, København N


Super idé at vise sin bolig frem selv, for hvem kender boligen bedre e
3. oktober 2007
RobinHus mæglers service var helt i top, vores mægler Arne Lindevig lyttede til mine ideer og ikke omvendt (som de 3 andre mæglere, jeg havde forbi). Desuden var der en utrolig pæn beskrivelse af min bolig på hjemmesiden.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var først og fremmest salæret, og jeg kunne stort set selv sætte prisen på min bolig. Og så var Arne Lindevig den mægler, der var tættest på min ønskede pris!

Jeg synes, det er en super idé at vise sin bolig frem selv, for hvem kender boligen bedre end mig!? Jeg ved også, hvor langt der er til skoler , posthus, Netto, vaskerier osv. Desuden så kan købere kontakte/komme på alle tider af døgnet, hvilket jeg ser som en stor fordel for begge parter.
Mick Jakob Sødring Søgaard, København V


Venlig betjening og konkurrencedygtige priser
26. september 2007
Min mægler var rar, imødekommende, nem og ærlig at tale med. Både mægler og kundeservice arbejder hurtigt og effektivt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var venlig betjening og konkurrencedygtige priser.

Jeg synes, det var specielt at vise sin bolig frem, men spændende. Jeg var jo også den der kendte naboer, området og huset bedst.
Johan Dose, Uldum


Det er kundepleje, det er service, det er reelt!
26. september 2007
Jeg har været særdeles tilfreds med min mægler, Camilla Fobian Madsen. Hun er meget hjælpsom, sød og reel. God at snakke med og god til at forklare hvordan handlen forløber.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er, at der er orden i tingende. Camilla har været mig en stor hjælp - det var svært for mig at skille mig af med huset. Hun var en god støtte. Jeg følte mig helt tryg ved hende. At prisen for salget ligger fast var grunden til, at jeg i første omgang valgte RobinHus, men at få kontakt med så sød og kompetent mægler betød utrolig meget.

Camilla skulle vise frem for mig. Hun skulle have 5.000 kr. for det. Men det har hun ikke taget, fordi huset blev solgt ved første fremvisning. Det er kundepleje, det er service, det er reelt!

Jeg takker for god behandling og jeg anbefaler jer til alle jeg støder på, som skal bruge en mægler.
Nina Oxenvad Hermansen, Rødovre


Super service!
26. september 2007
Jeg var været meget tilfreds med RobinHus. Vores mægler Annette Christensen har været meget hurtig på mailen. Svaret var sødt og hjælpsomt. Da jeg satte til salg, sad hun til midnat for at få mine sager på Boligsiden.dk, som hun havde lovet ville ske samme dag. Super service.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var det hurtige samarbejde med (Pernille, som jeg jo kun har talt med få gange) og Annette. RobinHus er alitid hurtige og søde. Derudover er det rart at mærke responsen på lejligheden selv, i stedet for i gennem mægler.

Det var fint at vise sin bolig frem selv. Dejligt at være inde i hvor meget respons der er og hvad folk siger
Conceptbolig APS, Frederiksberg


Det var en god måde at sælge/købe hus på!
26. september 2007
Jeg var aldeles tilfreds med RobinHus mægler service. Min mægler Anja Schultz-Rasmussen har været på pletten.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var min mægler Anja og derudover selv at vise huset frem, så jeg fik et indtryk af køber. Det bedste var også, at det var nemt at gå til og det var når det passede os.

Det var fint at vise sin bolig frem selv. Det var rart selv at kunne fortælle om fordele og ulemper ved hus, naboer, indkøb og lokalområdet. Det var også rart at være sikker på, at der ikke var noget som er usagt eller "pyntet" på.

Det var en god måde at sælge/købe hus på!
Helle Bjørn Jensen, Kolding


Godt samarbejde om
26. september 2007
Jeg var meget tilfreds med min mægler Linda Larsen, der var yderst kompetent, engageret og altid hjælpsom, udover hvad jeg egentlig betalte for.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at der en afslappet atmosfære og et godt samarbejde om "den fælles sag". Konceptet passer mig godt, og jeg fryder mig over at "snyde" de traditionelle mæglere for deres ublu salær.

Det var faktisk vældig rart at vise sin bolig frem selv. De fleste potentielle købere var meget positive og nysgerrige på ting, som kun jeg kunne svare på.
Merete Milner, Frederiksberg C


Det er et udmærket koncept I har.
26. september 2007
Jeg har været udmærket tilfreds med RobinHus kundeservice. Derudover er der en fin billedannoncering på nettet.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var en sød og forstående mægler, Camilla Fobian Madsen. Hun var nem at snakke med og havde et tiltalende væsen.

Det var fint at vise sin bolig frem selv. Jeg vil hellere selv end at lade andre gøre det.

Jeg vil tll enhver tid anbefale andre at bruge RobinHus, fremfor andre ejendomsmæglere, som efter min mening er alt for dyre. Det er et udmærket koncept I har.
Yvonne Hansen, Nykøbing Sj


Jeg kunne selv styre hvornår der skulle være åbent hus
17. september 2007
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at jeg ikke behøvede at forlade mit hus, hvis der kom nogen, og at jeg selv kunne styre hvornår der skulle være åbent hus.

Det var også fint at vise sin bolig frem selv og jeg har været tilfreds med min RobinHus mæglers service og RobinHus kundeservice.
Anni Mygind, Smørum


Vi sparede en masse penge på mæglersalær!
17. september 2007
Vi var fint tilfredse med vores RobinHus mæglers service. Vi har dog hovedsageligt holdt kontakt i forbindelse med udarbejdelsen af den endelige købsaftale.

Det bedste var, at vi sparede en masse penge på mæglersalær.

Det fungerede fint at vise sin bolig frem selv. Endvidere fik vi en god fornemmelse af, om dem der så vores lejlighed, reelt var interesserede.
Michael Forster, Frederiksberg


Professionelt og kompetent!
17. september 2007
Jeg var meget tilfreds med min RobinHus mæglers service, det var professionelt og kompetent.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at mægler var yderst kompetent, professionel og havde en naturlig autoritet.

Det var en fornøjelse selv at vise frem, og fordelen var, at jeg jo kender huset - ude og inde.

Jørgen Staun Jensen, Brøndby Strand


Man følte sig ajourført.
10. september 2007
Vi var meget tilfredse med RobinHus. RobinHus mægler Mogens Kragh ringede fra sin ferie i Italien, da der opstod et luksusproblem, da 2 købere meldte sig på banen.

Det bedste var, at vi hver lørdag fik en status mail fra RobinHus, så man følte sig ajourført.

Det var dejligt selv at vise boligen frem. Så kan man snakke med de interesserede købere, og svare på evt. spørgsmål.
Ann Marie Kirkegaard Lindbjerg, Vinderup


Frihed til at handle på egen hånd
10. september 2007
Vi var meget tilfredse med RobinHus og vores mægler Jeanne Sørensen, som var der, når det var nødvendigt. Jeanne var en rigtig god sparringspartner, til forskel fra andre mæglere, hvor det mest af alt handler om penge.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var friheden til at handle på egen hånd. Det er mig, der bestemmer farten.

Det gode ved at vise frem selv er, at det er mig der kender min lejlighed, de skæve vinkler, hullerne i gulvet og ikke mindst underboen. Det har været super!

Keep up the good work.
Jens Højberg, Valby


Hjælpen har været seriøs, ærlig og åben
10. september 2007
Vi har været meget tilfredse med vores RobinHus mægler, Eddie Rasmussen, og med RobinHus kundeservice. Begge parter har stået til rådighed med hurtig hjælp og assistance, hvor der har været behov, ingen ventetid og "spildtid". Hjælpen har været seriøs, ærlig og åben i alle henseender. Vi er blevet "hørt" og har fået lov til at sætte dagsordenen med absolut kyndig vejledning.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været at "være med" hele vejen. Det var os der solgte uden, at det blev for meget eller for overvældende. De ting, vi ikke umiddelbart selv kunne nå eller havde de nødvendige forudsætninger for selv at løse, blev givet videre og straks udført af vores ejendomsmægler, med hurtig tilbagemelding til os.

Det er det helt rigtige at vise sin bolig frem selv og fortælle om ejendommen og de muligheder og begrænsninger den indeholder. Interesserede fik hurtigt svar på spørgsmålene og vi kunne let og hurtigt aftale tid for evt. genkontakt/genfremvisning. Rent personligt var det også en god måde at få frisket minder op og sagt farvel til vores ejendom gennem næsten 16 år.

At sælge gennem RobinHus var langt mindre tidskrævende end forventet. Det var også godt at slippe for at skulle finde på noget (væk fra huset) når det skulle fremvises.
Britt Hermanrud, Svendborg


Rart at stå ansigt til ansigt med potentielle købere
7. september 2007
Pga. markedet var vores lejlighed til salg længe, derfor var kontakten med mægleren kun sporatisk, men alt i alt rigtig godt.

Det bedste ved RobinHus var prisen. Det var rart med et billigt salær når det drejede sig om en 2 værelses lejlighed.
Desuden var det godt at vide hvem der så på lejligheden, at møde potentielle købere ansigt til ansigt.

Det var spændende selv at vise frem og der var ingen problemer. Det var rart selv at kunne tilrettelægge og tale med evtentuelle købere.
Tine Vinther Dyhrberg, København Ø


Ikke så mange udenoms ting
5. september 2007
Jeg var meget tilfreds, der var ikke så mange udenoms ting og mægleren var meget direkte om hvad der foregik.

Det bedste var salæret - det skal RobinHus have ros for.

Da jeg selv har bygget det, følte jeg at det var mig der vidst bedst og derfor var det rart selv at kunne vise frem.
Jesper Truesen, Hedehusene


Det var dejligt selv at bestemme hvornår fremvisningen skulle finde st
3. september 2007
Vi har været godt tilfredse med RobinHus og ville vælge dem igen ved et fremtidigt salg.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at vi fået det vi betalte for - intet urimeligt mæglergebyr. Derudover var det en god hjemmeside som gjorde det nemt for os at følge med i hvor mange der så annoncen.

Det har været rart selv at vise boligen frem - og det virkede som om at interesserede købere kunne mærke at vi har været glade for at bo her.
Det var dejligt at at vi altid vidste hvad der foregik og at vi selv kunne bestemme tidpunkterne for fremvisning så vi ikke altid skulle have huset klar til uventet besøg.
Karen Bonefeld, København Ø


Pernille Holmsted og ikke mindst hendes assistent Anette har været top
29. august 2007
Det har været en rigtig fin oplevelse af sælge gennem RobinHus. Pernille Holmsted og ikke mindst hendes assistent, Anette, har været top-profesionelle og meget umiddelbare og deltagende.

At vise lejligheden frem selv, se interesserede købere i øjnene og ikke mindst selv at have tøjlerne i processen har været det bedste ved jeres koncept. RobinHus stod tilpas i baggrunden, indtil en interesseret køber kom på banen. I selve forhandlingssituationen var RobinHus benhårde forhandlere med hjertet på rette sted.

Det at vise boligen frem er super, fordi vi selv kunne planlægge hvornår. Vi skulle lige lære, hvordan man viser sin lejlighed frem, men da vi først fandt formen, blev det sjovt.
Fie Sahl, København S


Servicen hos jer samt besparelsen er helt i top
28. august 2007
Jeg var super tilfreds med Linda Larsen, ejendomsmægleren. Altid fik jeg svar på mine spørgsmål enten via mail eller tlf. Den ene gang jeg benyttede mig af kundeservice, blev tingene rettet indenfor et par timer.

Jeg synes, det er utorlig dejligt, at man kan spare kr. 70.000 i mæglersalær ved at benytte RobinHus i forhold til de andre mæglere. Man skal blot fremvise sin lejlighed og så klarer RobinHus resten!

Det har været nemt og afslappende at vise frem - det var jo mit hjem, jeg viste frem, så det hele foregik meget stille og roligt. Man skal blot huske at være sig selv og altid være ærlig omkring alle oplysninger.

Jeg tror RobinHus går en stor fremtid i møde, da servicen hos jer samt besparelsen er helt i top.
Christian Wührnfeldt Buchart, Slagelse


Dan Risør er en meget behagelig person - nede på jorden
20. august 2007
Dan Risør er en meget behagelig person - nede på jorden og lover ikke mere end han kan holde. Min tilfredshed afspejles tydeligt i, at jeg ikke skiftede mægler i de 14 måneder, det tog at sælge huset.

Jeg synes, det bedste har været at jeg dagligt kunne følge med i interessen for huset på hjemmesiden, som i snit har været besøgt 20-30 gange pr. dag. Tilstandsrapporen er downloaded ca. 1,2 gange pr. dag.

At vise frem har været helt fint for mig, da jeg ønsker, at evt. købere skal have indsigt i fejl og mangler. Jeg har en fornemmelse af, at de fleste mæglere har en ide, om at han/hun ikke selv gør opmærksom på en fejl/mangel.

Jeg har haft mellem 40-45 fremvisninger og i sidste ende har jeg sparet ca. 75 - 80.000 kr.
Steen Mikkelsen, Hillerød


Min lejlighed solgt på kun 3 dage
18. august 2007
Vi har været MEGET tilfreds! Arne Duus var altid velforberedt til møderne, hurtig til at besvare mails, opkald og sms'er og virkede utrolig faglig dygtig!

Fremvisningen stod min kæreste for og han syntes, det var en rar fornemmelse at have en dialog direkte med evt. købere - især fordi han kunne se deres reaktioner på lejligheden.

Når jeg skal købe/sælge igen, vil jeg bruge RobinHus! De andre mæglere, jeg har haft på besøg, har ikke haft den samme gejst og det samme service-niveau, som Arne Duus.

Det bedste af det hele: Min lejlighed var solgt 3 dage efter boligannoncens indrykning på RobinHus.dk - og dertil kommer, at jeg har sparet ca. 30.000 kr.
Lea Jensen, Fredericia


Rigtig hurtig ekspedition
18. august 2007
Vi har været rigtig tilfredse med Pernilles vikar: Anette. Hun har givet god rådgivning mht. pris etc. og er kommet med tips og ideer til åbent hus. Rigtig hurtig ekspedition, da vi først havde en køber.

Der var god service i forhold til andre mæglere, vi har prøvet. Kombinationen af selv at vise frem og lade mægleren klare resten til en rimelig pris, var rigtig god.

Vi mener at have sparet ca. 50.000 kr.
Kristine Busch, København S


Arne Lindevig har været rigtig flink og hjælpsom
8. august 2007
Vores mægler Arne Lindevig har været rigtig flink og hjælpsom. God at tale med også. Efter salget har han tilmed vejledt og yderligere som en ekstra gratis service.

Alt i alt: Vi er meget tilfredse og så har vi sparet mellem 30 - 60.000 kr. !

Rasmus Peter Fischer Christina E. Nikolajsen, København SV


Der har altid været tid til at diskutere tiltag og ændringer
6. august 2007
Jeg har været meget tilfreds med både mægler og RobinHus' kundeservice; det har været nemt at komme i kontakt og jeg har altid følt, der har været tid til at diskutere tiltag og ændringer i forbindelse med salget.

Det har været spændende at vise sin bolig frem og agere sælger med lyst og viden til at fortælle om lejligheden og omgivelserne. Til tider har det været frustrerende at have køberne ude, som "bare" ville se lejligheden.
Brian Koefoed, Brønshøj


Liza Hasfeldt var genial til at forhandle prisen hjem
31. juli 2007
Vi var meget tilfredse med Liza Hasfeldt som mægler. Hun levede fuldt op til forventningen i hele konceptet og var altid parat til råd og vejledning. Hun var også genial til at forhandle prisen hjem.

RobinHus er helt klart et nemt og gennemskueligt koncept.

I begyndelsen var det en smule underligt selv at skulle vise boligen frem, men vi følte selv at vi blev bedre og bedre. Vi mener helt klart, at det var en fordel, at vi selv stof for fremvisningen.

Det er en god ide at rydde op over alt, især hvis det er en landejendom. Det er noget, folk bemærker.

Vi mener, at vores besparelse løber op i ca. 100.000 kr.
Søren Lanther Holse, Tølløse


Pernille Holmsted har ydet professionel, effektiv og sympatisk rådgivn
30. juli 2007
Jeg har været meget, meget tilfreds - Pernille Holmsted har ydet professionel, effektiv og sympatisk rådgivning. Der har været ekstrem god opfølgning!

Dialogen med mægler var åben, jeg fik hurtige tilbagemeldinger og så er det en god følelse at følge sagen "til dørs" selv. Dejligt at møde de mennesker, som har købt lejligheden, hvor jeg jo har været glad for at bo.

Det har været en meget positiv oplevelse. Jeg har indtryk af, at køberne også fandt det rart, at de kunne spørge om alt muligt praktisk, som de umiddelbart kunne få svar på.
Camilla Lindholm Rasmussen, København S


Jeg var utrolig godt tilfreds med Lene Meraj
25. juli 2007
Jeg var utrolig godt tilfreds med Lene Meraj, som var min mægler. Hun var altid let at komme i kontakt med og var meget hurtig til at udfylde de papirer, der skulle til for at handlen kunne falde helt på plads.

Det er en rigtig god opfølgning/feedback, man får på jeres hjemmeside og man har hele tiden et godt overblik over, hvor stor interessen er for ens ejendom, uden at man skal kontakte mægleren.

Det var rart selv at vise bolige frem, så man kan mærke købernes reaktioner og på den baggrund tage stilling til, om man kan gøre nogle tiltag for at få solgt endnu hurtigere.

Jeg mener at have sparet ca. 45.000 kr.
Sine Sparre Kobbernagel, København Ø


Prisen var det bedste!
25. juli 2007
Det bedste ved RobinHus var prisen - både på boligen og på salæret.

Derudover var det dejligt selv at kunne fremvise boligens kvaliteter. I vores tilfælde vil det sige at fremhæve den gennemgribende renovering, som vi bedst selv kendte til.
Brian Sigtenbjerggaard, Holstebro


Professionelt, effektivt og sympatisk
24. juli 2007
Professionelt, effektivt og sympatisk.

Tre ord, der kendetegner den rådgivning, jeg har fået af Anette Christensen, der p.t. samarbejder med RobinHus Mægler Pernille Ulrich Holmsted (Østerbro & Amager). Der gik kun en uge fra jeg satte lejligheden til salg hos RobinHus, til køberne var der!

Lejligheden havde været til salg hos en "almindelig mægler" forinden - uden held. Det var en fin oplevelse med RobinHus. Rart at kunne vise lejligheden frem selv - og følge sagen til dørs. RobinHus klarede "alt det kedelige" - jeg tog mig af resten.

Der var hurtige tilbagemeldinger pr. mail eller telefon. Anette tog sig tid til at svare på alle de spørgsmål, der naturligt opstår i sådan en proces. Og ofte samme dag. Meget flot. Jeg har i processen tænkt på, om hun dog overhovedet holder fri?

Jeg kan kun anbefale RobinHus til andre. Og så gør det da heller ikke noget, at man sparer lidt... Der er jo rigeligt med omkostninger ved en flytning...
Camilla Lindholm Rasmussen, København S


Vi var hele tiden i tæt kontakt med vores mægler Lene Meraj
17. juli 2007
Vi har været 100% tilfredse hele vejen igennem. Vi var hele tiden i tæt kontakt med mægleren. Det var godt selv at være 100% involveret i salget og at man kunne følge udviklingen tæt.

Det var en god oplevelse selv at vise frem, men man kan kun gøre det med overbevisning, hvis man er glad for sin bolig.

Vi nåede slet ikke at annoncere i avisen, fordi køberen meldte sig efter 1½ uge.

Besparelse: ca. 3-400.000 kr.
Linda og Thomas Ammitzbøll-Bach, Vanløse


Man føler sig tryg og man får altid ærlig og ansvarlig rådgivning
2. juli 2007
Vi er meget tilfredse med såvel mægler og RobinHus' kundeservice: Man føler sig tryg og man får altid ærlig og ansvarlig rådgivning. De er lige nærheden - dag og nat, døgnet rund inkl. weekender og ferier.

Det var en fornøjelse af arbejde med vores RobinHus mægler - top professionel, ærlig, tillidsfuld, ansvarlig, troværdig, meget grundig, inspirerende, imødekommende og personligt engageret.

Jeg synes, at det mest fantastiske er, at man selv kan vise sin bolig frem. Vi har selv bygget det og der er ikke nogen, der ved mere om det og kan fortælle så meget om det, som vi selv kan. Det var sikkert en stor fordel for vores boligsalg.

Vi vil bare sige en ting: Det er lige her hos RobinHus, vi vil sælge igen og igen. Og vi vil anbefale jer til alle og enhver!

Vores besparelse er på 60.000 kr.
Svitlana Jurijvna Pshenyshna, Silkeborg


Arne Duus: Den mest kompetente og behagelige, jeg har været i kontakt
22. juni 2007
Jeg har været meget tilfreds med Arne Duus - og godt tilfreds med kundeservice.

Valgte RobinHus ud fra salærets størrelse og mægleren - den mest kompetente og behagelige, jeg har været i kontakt med i forbindelse med salget.

Jeg har ikke selv vist frem, fordi vi var 3 parter involveret - de 2 andre prøvede og var rigtig dogt tilpas med det.

Vi fik en seriøs henvendelse allerede i den første uge, sommerhuset var til salg - og solgte til den første køber.
Bente Hvid, Give


Hurtigt salg til en fantastisk pris gennem RobinHus mægleren
19. juni 2007
Min RobinHus Mægler var meget behagelig og tiltalende, så hendes arbejde var jeg meget tilfreds med.

Det bedste ved at sælge gennem Robinhus var at huset hurtigt blev solgt til en fantastisk pris.

Det var rart selv at vise frem. Jeg følte at køberen virkelig var interesseret, syntes om huset og den dejlige udsigt det glædede mig.
Annalise Jensen, Silkeborg


Vi var super tilfredse med Liza Hasfeldt
19. juni 2007
Vi har været super tilfredse med Liza Hasfeldts måde at håndtere hele salget på. På trods af at vi burde have taget "husmægleren" (home) var Robinhus-konceptet bedre (og billigere, selv for os inden for koncernen)

Det ved at sælge gennem RobinHus var den professionelle måde det hele blev grebet an på. Vi så kun mægleren en gang, resten af kommunikationen foregik per mail eller telefon.

RobinHus-koncpetet var gennemskueligt og enkelt og uden disse detaljeopgørelser som andre mæglere har, eks. Overdragelse af nøgle: 350,- kr. (Danbolig).
Jørgen Trebbien, Viby Sjælland


Tiltrækkende pris og god service fra Lene Meraj
18. juni 2007
Jeg har været meget tilfreds. Jeg har haft god kontakt til Lene Meraj, der har været både kompetent og imødekommende.
De mails jeg har modtaget fra kundeservice har været oplysende og dækkede mit behov.

Jeg må indrømme at prisen for salget for tiltrækkende og var derfor behageligt overrasket over at kvaliteten af arbejdet var god.

Det gik meget bedre end forventet at selv vise frem. Jeg kunne svare på de spørgsmål der blev stillet i vid udstrækning og jeg havde ingen ubehagelige oplevelser. Jeg blev heldigvis heller ikke "brændt af" når aftale om fremvisning var truffet.
Anette Benedikte Duvald, Vanløse


Jeg kan på det varmeste anbefale denne måde at handle hus på
13. juni 2007
Der er absolut intet at påklage og jeg kan på det varmeste anbefale denne måde at handle hus på. Vi havde en god og reel mægler, Lars-Erik Kristensen i Viborg. Hushandlen gik også meget hurtigt.

Det bedste ved RobinHus er helt sikkert den private fremvisning. Jeg - som ejer af huset - blev opfattet som meget troværdig. Netop denne situation var ret speciel, da det var min mors dødsbo. Men derfor ønskede jeg også at være til stede, da huset var helt og fuldt møbleret.

Boet efter Birthe Nielsen v/ Anders Nielsen, Viborg


Der gik kun 1½ uge, og så var huset solgt!
13. juni 2007
Vi har været yderst tilfredse med vores RobinHus Mægler Anja Schultz. Der gik kun 1½ uge, og så var huset solgt. Selvom man med RobinHus-konceptet skal gøre noget af arbejdet selv (fremvisning), så føler vi, at vi har fået en enorm god service og Anja var altid yderst behjælpelig, når vi havde spørgsmål.

At man selv viser frem er det bedste ved RobinHus! På denne måde synes vi, at den eventuelle køber får den bedste rundvisning og svar på spørgsmål, da det jo er os der kender vores hus bedst. Man kan også bedre fremhæve husets fordel, når man selv bor i det!

Det er selvfølgeligt lidt underligt, at vildt fremmede mennesker skal vises rundt i ens hjem, men vi synes det gik fint. Nu havde vi kun to fremvisninger, så det var ok. Desuden er det nemmere at aftale tidspunkt for fremvisning, når det ikke skal aftales gennem flere personer.

1½ uge er ikke lang tid, men vi har kun haft en god oplevelse med at sælge vores hus gennem RobinHus.
Trine Pedersen, Kolding


Alt gik efter bogen!
12. juni 2007
Jeg var fint tilfreds med min mæglers service. Der var ingen slinger i valsen og alt gik efter bogen.

Der var heller ingen problemer i selv at vise frem. Det var nemt, da det jo også er mig, der kender boligen bedst.

Det bedste var at spare 35.000 kr.!
Michael Bendiksen, Køge


Det var spændende selv at vise frem!
12. juni 2007
Jeg er meget tilfreds! Min mægler Anja Schultz er ærlig og til at snakke med fra starten.

Det bedste ved at sælge via RobinHus var, at jeg selv skulle vise frem. På den måde havde jeg et ansigt på dem, som skulle overtage. Derudover var det spændende at vise frem, for hver gang var lidt forskellig alt efter hvem der kom.
Hanne Teut, Vejen


Det bedste var, at jeg selv fik lejlighed til at tale med de mulige kø
11. juni 2007
Vores mægler Arne Lindevig virkede kompetent og ærlig. Han var altid til at få fat i eller også ringede han hurtigt tilbage.

Det bedste var, at jeg selv fik lejlighed til at tale med de mulige købere. Når man selv viser frem, får man direkte feedback fra køberne, hvilket er rart.
Mikkel Steen Kinnerup, Sorø


RobinHus-konceptet er gennemført og professionelt
11. juni 2007
Jeg har været meget tilfreds. Vi havde en god dialog med vores mælgler Rikke Søegaard, som var troværdig og gav os rådgivning og løbende vejledning, samt god og hurtig sagsbehandling. Jeg er som sagt meget, meget tilfreds med forløbet.

Det bedste var, at forløbet gik glat og alt virkede gennemført og professionelt. Vi havde kun en fremvisning og det gik fint.

RobinHus-konceptet er meget professionelt og tidsvarende og honorerer de krav der skal til for at sælge bolig i dag.
Laila Martha Nielsine Madsen, Holbæk


Vi var selv en del af RobinHus
31. maj 2007
Vi har været meget tilfredse med RobinHus mægler Anja Schultz, hun har rådgivet os og altid været imødekommen når vi havde spørgsmål.
RobinHus kundeservice har ligeledes været imødekomne og hurtige til at besvare spørgsmål og følge op med annocering.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er den åbenhed der er mellem køber og sælger, det var som om vi selv var en del af RobinHus.
RobinHus er et professionelt mæglerfirma.

Ved selv at fremvise fik vi indtryk af hvor seriøs køber var og samtidigt fik vi også en vurdering af om vores forventninger til salget var realistiske.

Vi kan kun give vores bedste anbefaling til at bruge RobinHus
Ulla Bekker-Nielsen, Kruså


God kontakt med mægleren
15. maj 2007
Vi kontaktede RobinHus mægler Anja Schultz i Kolding, som hurtig kom, så huset og blev enig med os om en pris, samt fortalte om fremvisning og evt. Åbent Hus arrangementer.

Det bedste var den gode kontakt med mægleren over tlf. og e-mail.
Det var også behageligt at kunne logge på boligannoncen og se interessen for huset.

Jeg var ikke vild med at vise frem selv, men fik ros af potentielle købere.
Rasmus Marius Mathiesen Petersen, Hejls


Flot præsentation på nettet
14. maj 2007
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus mægler Rikke Søegaard, som var god til at forklare konceptet og var effektiv til at afslutte handlen.

Præsentationen på nettet var det bedste. Jeg fik endda ekstraordinært lov til at lægge flere billeder på end normalt, hvilket jeg tror gjorde en forskel.

Det var godt selv at vise frem, idet jeg vidste alt om huset.
Karin Koplev, Kirke Såby


80.000 kr. mere til mig...
28. april 2007
Brug RobinHus: 80.000 kr. mere til mig...og tak til RobinHus Mægler Jeanne Sørensen.

Med venlig hilsen "en meget glad" Tina Svane, Hvidovre.
Tina Svane Nielsen & Martin Kragh Hjorth, Hvidovre


Anja Schultz har altid og alle ugens 7 dage stået til rådighed
25. april 2007
Jeg har været fuldt ud tilfreds - Anja Schultz har altid og alle ugens 7 dage stået til rådighed ved tvivlsspørgsmål.

Det bedste ved RobinHus-konceptet er det lave salær. Da vi selv havde bygget huset for 10 år siden, vidste vi alt om huset, og derfor var det rigtig godt selv at stå for fremvisningerne - alle spørgsmål, der kom, blev besvaret.

Vi havde ca. 35 fremvisninger og godt 130 har været inde på vores boligannonce for at hente salgsopstilling.

Vores besparelse: 52.500 kr.
Keld Solgaard Nielsen, Jordrup


Konceptet spiller max
20. april 2007
Jeg har været utrolig tilfreds med min mægler Margit Hegner, som var meget informativ og hjælpsom.

Pris og lethed har været det mest attraktive ved at sælge gennem RobinHus - og så har jeg sparet ca. 50.000 kr. på salget af lejligheden til 1,55 mio.

Jeg opdagede til min store overraskelse hvor simpelt det er at bruge RobinHus.dk.

At fremvise sin egen bolig: Det kan alle gøre. Det er blot at være sig selv og sige ærligt, hvad jeg syntes om min lejlighed og omgivelser.

Konceptet spiller MAX.
Claus Morsø Schrøder, Rødovre


Jeg var særdeles tilfreds med Peter Kjær
19. april 2007
Jeg var særdeles tilfreds med Peter Kjær, som ved første møde på udførlig, redelig og forstående måde fortalte om hele forløbe. Kundeservice fungerede supert og hurtigt. Ingen lange ventetider nogen steder.

Salæret, perfektionismen/professonalismen var det bedste ved at sælge gennem RobinHus. Vores boligside var meget nem at redigere i og ligeså at sende nye billeder. RobinHus er tilgængelig. Vi havde åbent hus og viste gården frem, når vi havde tid til det.

Det har været fint først selv at vise gården frem i fred og ro og dernæst give de potentielle købere ro til at gå alene rundt uden at de skulle føle sig pressede af en "smart sælger". Disse to ord klinger meget negativt i de flestes ører.

Vi anslår at have sparet ca. 75.000 kr. ved at sælge gennem Peter Kjær.
Sanne Luisa Behrendt, Hårlev


Det har været en meget positiv oplevelse hos Pernille Holmsted
19. april 2007
Jeg har været rigtig tillfreds med Pernille Holmsted og hendes assisten Anette Christensen - de er begge venlige og hurtige til at melde tilbage.

Det bedste er den billige pris. Jeg fik stort set samme service som hos en væsentlig dyrere mægler. Jeg har prøvet at sælge hus før via traditionel mægler, der bruger megen tid på snak, som jeg ikke følte behov for. Den væsentligste forskel er fremvisningen.

Det har været en meget positiv oplevelse. Jeg kontaktede første en anden ejendomsmægler, som skulle have 10.000 kr. plus moms alene for fremvisningen. Han advarede om om, at det kunne være meget ubehageligt at få sin bolig kritiseret af negative købere. Men køberne var positive!

Jeg anslår at have sparet 110.000 kr. på min handel gennem RobinHus.
Winnie Lundgren, Kastrup


Ærlige svar fra RobinHus
13. april 2007
Jeg var meget tilfreds med RobinHus! De var gode til at forklare, hvordan tingen skulle foregå. Vi fik altid hurtigt svar, når der var tvivlsspørgsmål og det var ærlige svar.

Det var ok selv at vise frem. Jeg havde fået en god intro til hvordan det skulle foregå. Det var især dejligt, at fremvisningen kunne ske, når det passede mig.
Tina Benné Lohmann, Herfølge


Kanon-godt selv at vise frem!
10. april 2007
Alle vores spørgsmål er blevet besvaret til vores fulde tilfredshed. Et stort tak til mægleren i Silkeborg for rigtig god rådgivning.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er:

1. Selv at kunne vise vores hus frem.
2. Prisen.
3. At alle møder osv. foregik i vores hjem.

Jeg synes, det var kanon-godt selv at vise frem. Det er rart selv at have føling med hvor mange der kommer og at kunne besvare spørgsmål uden de skal igennem en mægler. Samtidig så har manogså en fornemmelse for, hvorvidt folk er interesseret i huset eller ej.

Jørgen Andersen, Silkeborg


"Herre i eget hus"
4. april 2007
Vi var yderst tilfredse med RobinHus Mægler Finn Petersen i Næstved - han er en person man hurtig bliver dus med og han er tillidsvækkende, hvilket er meget vigtigt for os.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er at man samtidig er "herre i eget hus". Det er spændende at have direkte kontakt til køberne, når man som sælger viser frem.
Jeannette Nørreriis, Holmegaard


Skal vi sælge igen, vil vi helt klart vælge RobinHus - og helst Lene M
3. april 2007
RobinHus Mægler Lene Meraj var yderst kompetent. Hun sagde prisen, som lejligheden blev solgt for. Efterfølgende har Lene været behjælpelig med alt fra A-Z. Hun er et yderst behageligt og pålideligt menneske.

Det bedste ved RobinHus var:

1. Lene Meraj !
2. Prisen !
3. Ingen bøvl !
4. Tillid !

Det var sjovt at vise lejligheden frem de få gange før den blev solgt. Vi fik næsten lyst til at "købe" den selv!

Alt fungerede perfekt fra start til slut. (Har vi nævnt Lene Meraj?) Skal vi sælge igen, vil vi helt klart vælge RobinHus - og helst Lene Meraj :-)
Jens Poulsen, Nørre Alslev


En god oplevelse at vise frem!
2. april 2007
Vi fik en god service fra vores mægler, som virkede meget kompetent og engageret.

Det var rart selv at kunne kontrollere fremvisningerne. Vi har tidligere solgt gennem en almindelig mægler, og der var vi ude for at skulle rykke ud af boligen med 15 min. varsel. Denne gang havde vi en lille søn, som vi ikke ville have skulle påvirkes af det - det lykkedes med RobinHus!

Det var en meget god oplevelse at vise frem. Efter hver fremvisning havde man en god fornemmelse af, om der var interesse eller ej, så vi havde hele tiden fingeren på pulsen.
Anne Riis, Kolding


Det har fra start til slut været yderst professionelt!
2. april 2007
Jeg har været meget tilfreds. Det har fra start til slut været yderst professionelt og min mægler Pernille Holmsted har et yderst venligt væsen og er samtidig dygtig til sit job.

Det bedste var i starten det meget lavere salær, sammenlignet med traditionelle mæglere, samt den brugervenlige hjemmeside. At folkene bag samt deres ekspertise så viste sig at være bedre end nogen andre mæglere jeg har talt med, var perfekt.

Det har også været fint at vise frem, da man altid kan tilbyde en evt. interesseret køber at ringe til mægleren, hvis der er yderligere spørgsmål.

Jeg kan kun sige, at jeg har været meget tilfreds, og hvis man tvivler på RobinHus konceptet, så er der ingen grund dertil.
Birgitte Lønskov Jensen, Støvring


Et ærligt koncept
2. april 2007
Jeg har været yderst tilfreds med RobinHus. Ville jeg have fat i enten kundeservice eller min mægler Arne Lindevig, var de der med det samme, eller også var de gode til at ringe tilbage.

Det bedste er, at ens lejlighed bliver vist frem til en meget stor målgruppe via nettet. Desuden har RobinHus et ærligt koncept. De traditionelle ejendomsmægleren har mistet deres troværdighed pga. de høje salærer - der er ikke så meget "gribbe" over RobinHus.

Fremvisning kunne godt være lidt svært rent tidsmæssigt pga. studie og meget travlhed. Men det gik. Og det var ret sjovt, syntes jeg. Udfordrende til tider, da man lige skulle have fundet alle salgstalenterne frem igen.
Maria-Louisa Søltoft Knudsen, København V


Med RobinHus gik hussalget smertefrit og meget hurtigt
29. marts 2007
Vi har ikke været i kontakt med kundeservice, men vores RobinHus mægler Mogens Kragh var venlig og imødekommende. Han var god til at forklare tingene så vi kunne forstå det hele, og havde vi spørgsmål, var han altid til at træffe på telefonen.

Det var vores første hussalg, så vi har ikke noget at sammenligne med, men idéen med selv at vise frem og selv aftale tidspunkt for fremvisninger med de mulige købere er rigtig god.

Det var behageligt selv at vise boligen frem. Jeg ville faktisk have det underligt med ikke at være hjemme under fremvisningerne. Det er en rar fornemmelse at se køber fra første dag, og så havde de jo chokolade med til os en dag :-)

Med RobinHus gik hussalget smertefrit og meget hurtigt. Den familie, som endte med at købe huset, var den anden fremvisning vi havde - og det gjorde de dagen efter annoncen kom på internettet, kun et par dage efter at mægleren havde været hos os for at skrive formidlingsaftalen under.
Martin Have Jakobsen, Struer


Fint tilfreds!
27. marts 2007
Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var:

- At vide hvad der blev fremhævet ved fremvisningen, da man selv står for det.

- Prisen.

- Dialogen mellem sælger og mægler.
Morten Ryberg, Køge


RobinHus har et ærligt og solidt koncept!
27. marts 2007
Jeg er yderst tilfreds! Arne Lindevig har været tilgængelig hver eneste gang vi har haft behov for at få tjekket op på forløbet.

Med RobinHus konceptet får man præsenteret en ydelse, som er "gennemsigtigt" og enkelt skruet sammen og uden alle mulige ting skrevet med "småt". Konceptet fremstår således ærligt og solidt.

Vores salg foregik lynhurtigt. Vi afholdt et Åbent Hus arrangement og herefter var salget i gang - og på plads. Det var helt klart en god oplevelse, hvor vi kunne gå i detaljer sammen med køber.
Ole Rasmussen, Svendborg


Lærerig og berigende oplevelse at sælge gennem RobinHus
15. marts 2007
Vi var meget tilfredse. Vores mægler Liza Hasfeldt var nem at tæffe og altid hurtige svarmails retur.
Kontantprisen på huset, hos RobinHus, var også mere i tråd med vores forventninger, end de to andre mæglertilbud vi indhentede.

Det bedste var klart besparelsen på mæglersalæret! Den gode service fra Liza H. samt fordelingen af "opgaverne" - vi fremviste og gav tilbagemeldinger via mails og Liza klarede resten. Vi var også meget glade for servicen fra hovedkontoret.

Det var sjovt at iføre den den professionelle "sælgerkasket", og vi oplevede slet ikke at køberne følte sig hømmede ved at vi selv viste frem. Alt i alt en MEGET lærerig og berigende oplevelse.

Vi er overbeviste om at RobinHus-konceptet ER fremtiden. Hvem vil ikke spare mest muligt på salgsomkostningerne? Denne besparelse vil jo komme den nye bolig til gavn. Vi vil bestemt anbefale RobinHus-mæglerne til andre.
Tinna & Kenneth Kuby, Ringsted


Pro Annoncen virker!
15. marts 2007
Jeg har selv prøvet at sælge min skønne kolonihave i 3 måneder gennem forskellige bolig internet sider samt Den Blå Avis. Men da jeg besluttede at købe en Pro Annonce hos RobinHus gik der kun 2 dage til køber skrev til mig første gang.

Nu - 8 dage efter jeg tilmeldte mig - sidder jeg med en underskrevet købsaftale. Samtidigt vælter det ind med interesserede købere ikke mindst på grund af jeres fantastiske idé med "ugens bolig", som jeg er blevet udvalgt til denne uge. Men også fordi jeres koncept VIRKER. Tak for professionel hjælp.
Nina Sørensen, Skovlunde


RobinHus konceptet er supergodt!
5. marts 2007
Jeg var meget tilfreds. Jeg fik en god, overskuelig og forståelig rådgivning. Rigtig god idé med en ugentlig status over, hvem og hvor mange der har set huset/salgsopstillingen.

Jeg skulle ikke tage mig af noget som helst, bortset fra at finde papirer vedr. forbrug frem - alt blev gjort. Fotografering, teksten og færdig annonce på internettet - nemmere kan det ikke blive.

Det var nemt selv at vise frem og gik fra starten af uden problemer. Med det samme havde jeg jo en fornemmelse af, hvor interesseret vedkommende var. På den måde fik jeg at vide, om folk bare kigger eller har søgt i længere tid eller først selv skulle sælge. Mange spurgte også ind til, hvordan det er at sælge via RobinHus og om vi var tilfredse.

RobinHus konceptet er fremtiden - og supergodt!
Leif Clausen Hansen, Kolding


Lejligheden blev solgt ved første fremvisning!
23. februar 2007
Vi er 100 % tilfredse - alt gik nemt og smertefrit. Man føler bestemt ikke, at der er tale om et discount-koncept.

Det bedste er de mange sparede penge - i vores tilfælde 68.000 kroner. Derudover gav RobinHus os bedre mulighed for at trække os ud af salget, end de lokale mæglere gjorde. Det sidste var vigtigt for os, da der er sygdom i familien.

Det var uproblematisk og egentlig meget sjovt selv at vise frem. Vi fik nu ikke høstet så mange erfaringer, idet lejligheden blev solgt allerede ved første fremvisning.
Pia Ellen Blaase, Søborg


Høj kvalitet via kompetent rådgivning
22. februar 2007
Jeg har været meget tilfreds gennem hele forløbet, og det har været en super god service at få salgsopstillinger o. lign. sendt hjem til sig, så det var klar til fremvisningerne.

RobinHus har et fornuftigt salær samt høj kvalitet via kompetent rådgivning.

Man skulle lige vende sig til fremvisningerne, men det har været behageligt og meget rart at få snakket med de interesserede købere.
Dennis Kim Jønsson, Roskilde


Det bedste var min RobinHus Mægler Finn Petersen!
21. februar 2007
Jeg har været 100 % tilfreds og der var venlighed og imødekommenhed fra første henvendelse.

Det bedste var min RobinHus Mægler Finn Petersen, som jeg har kommunikeret fantastisk godt med. Dernæst min besparelse på 50-60.000 kroner og at jeg selv kunne planlægge fremvisningerne.

Det var helt fint og dejligt at kunne vise frem og blive bedre til det gang for gang.
Jens Erik Rasmussen, Nysted


Det bedste var selv at vise frem!
21. februar 2007
Vi er meget tilfredse med RobinHus Mægler Eddie Rasmussen. Han var forberedt fra første møde og yder en god service.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var selv at kunne vise huset frem og snakke med de mulige købere. Det var både hyggeligt og spændende og vi var lidt spændte på, hvad folk ville sige til huset.

Vi ville ikke tvivle på at bruge RobinHus igen, vi skal sælge igen på et tidspunkt.

Thomas Johansen, Ringe


Jeg kunne selv følge med i salget
16. februar 2007
Jeg er yderst tilfreds, da jeg til hver en tid kunne ringe til min RobinHus Mægler med spørgsmål, som altid blev hurtigt besvaret.

Desuden var det rart selv at kunne følge med i salget, både på nettet og via fremvisningerne. Det var godt, at jeg kunne forklare om huset og dets placering i området, hvilket en mægler vil have sværere ved.
Tine Rasmussen, Løgstrup


"Value for money" hos RobinHus
15. februar 2007
Vi har været udmærket tilfredse. Vi har ikke haft så meget kontakt med mægleren, men vi kan ikke sige andet end, at vi er godt tilfredse med både mægler og kundeservice.

Det bedste ved RobinHus er, at man får "value for money". Det er dejligt kun at betale for det, der er nødvendigt ved et salg, og ikke svimlende beløb til "markedsføring".

Det har været sjovt at vise frem, og vi har i modsætning til de fleste ejendomsmæglere kunnet svare på folks spørgsmål om fx naboer, støj, etc. De fleste af dem, der har været og se på lejligheden har da også givet udtryk for, at det har været positivt.
Robert Lauritzen, København V


vores mægler var også en dygtig forhandler, så prisen blev fastholdt!
15. februar 2007
Jeg har været særdeles godt tilfreds! RobinHus Mægler Finn Petersen er kompetent og effektiv med informationer såvel til køber som til os. Kundeservice var god og effektiv og hjalp os med annoncering i avisen.

Vi føler, at vi virkelig har fået valuta for pengene. Alle nødvendige papirer og dokumenter, som købers advokat forlangte, blev meget hurtigt fremskaffet.

Vi har haft det fint med selv at vise boligen frem, og køber var særdeles tilfreds med at vi havde "hjertet" med i vores hus.

Det var en noget vanskelig handel, men vores mægler var også en dygtig forhandler, så prisen blev fastholdt.
Povl-Erik Andersen, Torrig L


En stor tak til min RobinHus Mægler!
15. februar 2007
Jeg har været rigtig tilfreds med RobinHus lige fra den første kontakt og vurdering til gennemførelsen af det endelige salg. En stor tak til min RobinHus Mægler, Pernille Ulrich Holmsted, som er meget kompetent og har hjulpet med stort som småt.

Det bedste ved RobinHus er helt sikkert, at man som sælger selv viser sin bolig frem, og samtidig har tæt kontakt til sin mægler, der hjælper med forhandlinger m.v. Og oven i købet til en særdeles rimelig pris.

Man har en meget bedre føling med processen, når man selv er i kontakt med de mulige købere. Desuden kan man give et bedre og mere personligt indtryk af boligen, når man selv viser frem. Det sætter køber også pris på. Endvidere gør RobinHus' startpakke den praktiske del af fremvisningen enkel at gå til.

Monica Svendsmark Hansen, København Ø


Solgt ved første fremvisning!
8. februar 2007
Vi har været godt tilfredse med vores RobinHus Mægler Margit Hegner og er sikre på, at servicen ikke havde været bedre andre steder.

Det bedste var prisen og så at man kunne snakke med "køber" med det samme, så man kunne se, hvem der var interesseret eller ej.

Fremvisningen gik rigtigt fint og man kunne svare på spørgsmål om hus og omegn.
Lars Anthony, Ishøj


Vi har kun positivt at sige...
8. februar 2007
Vi har kun positivt at sige om RobinHus Mægler Lars-Erik Kristensen. Hans væsen og viden er i top. Han overholder alle aftaler til punkt og prikke.

Det har været dejligt hele tiden at kunne følge med på nettet i hvordan interessen var, samt hvor mange salgsopstillinger, der er sendt ud.

Det var vores datter, som stod for fremvisningerne, da det var hende der boede i huset, og det har været positivt.
Birthe & Arno Osmark, Vipperød


Stor tilfredshed!
29. januar 2007
Jeg har været særdeles tilfreds med RobinHus Mægler Finn Petersen. Han har hjulpet mig gennem salget lige fra start til slut med meget stor venlighed.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var, at jeg selv viste frem. Det gav køber ro og der var mulighed for mere dybdegående spørgsmål. Og så var det let!
Frank Thind, Næstved


God og professionel rådgivning fra Anja Schultz
29. januar 2007
At sælge sin bolig gennem RobinHus er ganske enkelt: Du viser din bolig frem og mægleren sørger for resten. Da der var flere interessede i huset, var vi i vildrede med hvem vi skulle vælge, men min mægler var hurtig til at hjælpe med god og professionel rådgivning.

Det er spændende selv at være med til at sælge sin bolig. Man aftaler selv tidspunkt og dato for en fremvisning med køber. En anden god ting er, at man på internettet kan følge med i hvem og hvor mange, der har set din boligannonce.

Det er også spændende selv at vise sin bolig frem og overraskende nemt, da vi jo havde let ved at svare på købers spørgsmål.
Rasmus Kunkel Nielsen, Kolding


Det bedste var, at man selv havde fingeren på pulsen...
26. januar 2007
Vi har været meget tilfredse! Specielt da RobinHus Mægler Margit Hegner rådede os til at fastholde en høj pris, hvor andre etablerede ejendomsmæglere satte prisen ned med op til 250.000 kroner.

Det bedste var, at man selv havde fingeren på pulsen hos køber. Etablerede, dyre mæglere forsøgte uden held i 9 måneder at sælge ejendommen. Vi solgte den via RobinHus på 3 måneder og havde reelt 2 salgsmuligheder i perioden.

Det var forrygende selv at vise frem - vi var lige ved selv at købe huset igen!
Thorbjørn Schrøder, Jyllinge


Ingen slinger i valsen!
19. januar 2007
Jeg har været meget tilfreds med RobinHus Mægler Anja Schultz. Hun har været hurtig til at få tingene afviklet. Ingen slinger i valsen og stor sikkerhed. Man følte sig helt tryg i salgsprocessen.

Det bedste var hurtigheden og samtidig at kunne sælge til en god pris. Boligen nåede knap nok at komme på nettet før den var solgt og oven i købet til nogen, der havde set den helt ovre i Sverige.......FEDT!

Jeg føler, at det at vise frem selv, var den bedste løsning for mit vedkommende. Huset var stort og jeg som ejer kender det bedst.

Bliv ved med at køre den samme linie med hurtighed, god service og gode priser.
Pia Norma Graversen, Bække


Attraktivt mæglersalær
12. januar 2007
Vi har været meget tilfredse med RobinHus Mægler Peter Kjærs service, og vi vil ved et evt. senere salg vælge RobinHus igen.

Det bedste er, at mæglersalæret er i et prisleje, som vi syntes var attraktivt.

Det var en positiv oplevelse at møde interesserede købere, og vi oplevede at køberne var taknemmelige over, at vi kunne fortælle om ejendommen, og ikke blot vise den frem.
Birte Anette Christiansen, Kirke Hyllinge


"Ingen smarte slipsedyr"
11. januar 2007
Vi var kanon tilfredse med Pernille Holmsted, som var vores mægler. Hun var sød og imødekommende samt nem og ærlig at tale med. Både Pernille og kundesupport var hurtige med alle tilbagemeldinger. Det var nemt at opdatere tekster m.m. på egen side og der var altid gode tips og tilbud fra kundeservice.

Det bedste var selv at vise frem, når vi havde tid. Vi ved hvad vi taler om da det er vores hus, "ingen smarte slipsedyr der ævler".
Der er styr på RobinHus' hjemmeside og den side man som sælger bliver tildelt under salget. Den ugentlige opsummering angående henvendelser på vores hus var perfekt.

Fremvisning fungerede ærligt og godt - eventuelle købere kunne vælge om de ville gå rundt selv eller sammen med os. Købere kunne få svar på alle spørgsmål med det samme. Der kunne også hurtigt aftales genbesøg eller andet, der kræver aftaler mellem køber og sælger.
Tina og Kim Malling Kiær, København S


Alt har fungeret optimalt!
3. januar 2007
Vi har været utroligt godt tilfredse både med hensyn til service og kundesupport. De har altid haft tid til os, hvis der var spørgsmål. Stor tak til RobinHus og RobinHus Mægler Liza Hasfeldt. Ved salg af vores ejendom var alt perfekt. Der var intet vi skulle tænke på (korrespondance, kontakt med køberne, osv.)

Det bedste var fremvisning af sin egen bolig, som vi bedst selv kender. Fremvisningen gik perfekt og der var en afslappet stemning. Man kunne selv bestemme dag og tidspunkt for fremvisning med de interesserede købere. Og besparelse er jo også godt.

Alt har fungeret optimalt!
John Erik Kjærstad & Janne Nylander, Svinninge


Det bedste var samarbejdet med mægleren
3. januar 2007
Jeg er rigtig godt tilfreds. Der skulle hæftes mange særaftaler og ofte skiftes salgsopstilling og tekster og min mægler var hurtig, flexibel og altid i godt humør og samarbejdsvillig.

Det bedste var samarbejdet med mægleren, de mange penge man sparer og det selv at stå for fremvisningerne - så får man fornemmelse for hvad andre ser i ens hus.

Det gik fint med fremvisningerne. Jeg kender ejendommen godt og kunne oplyse mange ting, som en mægler ikke ville vide.

Der er desuden et fint materiale tilgængeligt på nettet: opslag, info, m.m.

Jeg er godt, godt tilfreds!
Hans Jørgen Hersperger, Asnæs


Liza Hasfeldt troede på, at vi kunne få en rigtig god pris for vores h
2. januar 2007
Liza Hasfeldt har hele vejen igennem fremtrådt professionelt og engageret. Hun har været venlig og imødekommende og har været parat med råd og vejledning, når vi har haft behov for det. Det har endvidere været fint at få tilbud om billige annoncer i aviserne.

Liza Hasfeldt troede på, at vi kunne få en rigtig god pris for vores hus, og det fik vi! Samtidig har vi sparet ca. 50.000 kroner i ejendomsmægler salær. Positivt at man kan forny aftalen uden at det koster ekstra.

Vi har haft to fremvisninger i alt. Så vi nåede ikke at få den store erfaring med det. Men det gode ved det er, at man lægger oprigtige følelser i, når man fremhæver alle boligens fordele. Det svære kan være, hvis dem der kigger, er kristiske.

Sidst, men ikke mindst, er det sjovt at følge i den ugentlige sælgermail, hvor mange der har været inde på boligannoncen på nettet og se huset.

Dorthe & Ole Holmboe, Greve