Se hvad kunderne siger




Ejendomssalg gennem RobinHus kan varmt anbefales alle sælgere!
20. december 2006
Jeg var yderst tilfreds med servicen fra RobinHus Mægler Eddie Rasmussen i Odense. Der gik nøjagtig 3 uger fra mødet med mægleren til jeg skrev under på en købsaftale, efter budgivning. Vi fik ikke mindre end 7 skriftlige købstilbud og prisen lå 1,3 mio. kroner over hvad vi havde forventet før mødet med mægleren og 560.000 kroner over den forventede mindstepris.

Det bedste var det forholdsvis beskedne mæglersalær samt den hurtige elektroniske kommunikation.

Jeg havde indgået en særaftale med Eddie Rasmussen om, at han stod for fremvisningerne. Det forløb fint.

Ejendomssalg gennem RobinHus kan varmt anbefales alle sælgere.

Finn Nørmark, Nyborg


Vi er meget tilfredse med mægler Anne-Marie Eybyes service...
12. december 2006
Vi er meget tilfredse med mægler Anne-Marie Eybyes service. Hun var forstående og lyttende og kunne sætte sig ind i vores overvejelser og bekymringer i forbindelse med det vigende salg i Københavns området.

Det bedste var, at man fik et nærmest personligt forhold til den, der købte boligen, og derved var det ikke så svært at "sige farvel".

Det var rart selv at vise frem. Udover rengøringen hver søndag så var det rart at kunne svare på de fleste spørgsmål samt fortælle om området og menneskerne i nærheden.

Sara Rosendal Hansen og Niels Petersen, Kongens Lyngby


Vores mægler Peter Kjær var yderst kompetent og sympatisk
11. december 2006
Vi var meget tilfredse (med to streger under) med RobinHus Mægler Peter Kjær, som var yderst kompetent og samtidig meget sympatisk og lyttede til vores ønsker samt gav gode råd og relevant vejledning.

Vi kunne selv styre processen og selv bestemme hvornår og hvordan fremvisningen skulle forløbe. Det var en god oplevelse! Vores mægler var meget hurtig og dygtig til at fotografere huset og til at få boligen på Boligsiden.dk.

At vi samtidig har sparet mange penge er kun et ekstra stort plus - vi har sparet op mod 100.000 kroner!

Da vi har boet i huset i ti år, kender vi selv svaret på alle forhold og det var derfor nemt at vise huset frem og fortælle om alle dets fortrin m.v. Vi havde fire fremvisninger med en times mellemrum!

Winni og Per Jensen, Roskilde


Anja Schultz: Meget professionel og tillidsvækkende
8. december 2006
Lige fra starten var RobinHus mægler Anja Schultz meget professionel og tillidsvækkende. Vi synes vi fik en ærlig og reel vurdering som var fuldt ud sammenlignelig med andre mæglere, vi har været i kontakt med. Vi er meget imponerede over RobinHus' kundeservices effektivitet.

Det var dejligt selv at have føling med salgsprocessen og en stor fordel, at vi selv kunne lave aftaler om fremvisning. Det betød stor fleksibilitet over for potentielle købere og en god mulighed for at planlægge for os selv.

På forhånd var vi lidt nervøse for hvordan det ville være at vise sin egen bolig frem, men det var en god oplevelse at kunne svare på alle de spørgsmål, køberne havde mht. omgivelser, område og legekammerater.

Vi mener at have sparet ca. 20.000 kr. ved at have solgt igennem RobinHus!
Astrid Berit Løndorf Møller, Kolding


Et nemt og godt salg
6. december 2006
Det var alt for let at sælge Niels Juels Vej 13 i Svendborg. To minutter efter annonceringen på internettet, stod køberne på dørmåtten. De bor få 100 meter væk fra os og har dagligt været forbi med tanken: Bare det var os! Det blev det. Og de har stjerner i øjnene. Senest spurgte de, om de måtte komme forbi med deres to børn og vise dem huset. Naturligvis - og de havde kage med, da de kom. Børnene var mindst lige så begejstrede!

Folk holdt udenfor og stampede i jorden, da de så at Til Salg skiltet var væk. Men vi er glade for at have solgt til en ung og glad familie, som har fået deres livsdrøm opfyldt.

Dertil må jeg sige, at RobinHus har været nyskabende, kreative og effektive i salgsarbejdet.
Allan Wied, Svendborg


Vi sparede ca. 60.000 kroner
30. november 2006
Vi oplevede en meget fin service fra både vores RobinHus Mægler og RobinHus Kundeservice.

Det bedste var, at vi sparede en masse penge - ca. 60.000 kroner! - og vi kunne selv styre fremvisningen. Da huset blev solgt på første fremvisning, havde det været surt at betale en mægler en masse penge for det.

Der var ingen problemer i selv at vise frem, tværtigmod, for vi kender jo huset og kvarteret bedst. Vores erfaring med mæglere er, at de ofte ikke ved meget om huset og omgivelserne.
Steen Philip Rasmussen, Bjert


Usædvanlig god mæglerrådgivning!
28. november 2006
Lige fra første kontakt har RobinHus Mægler Arne Duus udvist en kompetence, venlighed og forståelse, der har gjort salget helt trygt. Han var altid til rådighed med gode råd, hjælp og personligt engagement og gjorde en ihærdig indsats for at opnå det bedste salgsresultat.

Desuden var vi glade for et meget flot og velformuleret salgsmateriale med et meget smukt fotoarbejde.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus? En usædvanlig god mæglerrådgivning, som jeg vil anbefale til alle. Desuden er mange penge sparet!

Det var meget tilfredsstillende selv at vise sin bolig frem. Der blev spurgt ivrigt til detaljer, som mægleren alene ikke ville have haft mulighed for at svare på.
Birthe Vognsen, Smørum


Fuld service fra første dag!
28. november 2006
Der har været fuld service fra første dag. Vi har været 100% tilfredse med den service vores mægler Anja Schultz har udført.

Dem der kender boligen bedst er også dem, som bor i boligen til daglig. Det har vi også kunnet mærke på de interesserede købere.

Vi har sparet ca. 20.000 kr.
John Olesen, Egtved


Bedre end hos konkurrenterne!
22. november 2006
Meget god service - bedre end hos konkurrenterne. Alle dokumenter var udfærdigede i udkast ved første møde.

Konceptet er alletiders og det er fornøjeligt selv at fremvise. Og så selvfølgelig prisen! Det er også fint selv at have kontrol over boligannoncen på nettet.

Det gik fint og det var behageligt selv at vise frem - vi kender jo huset bedst!
Lars Seidler, Allerød


Det bedste var kontakten til køberne
22. november 2006
RobinHus Mægler Jesper Struckmann, Frederikssund, var fra start til slut utrolig venlig, hjælpsom og realistisk. Allerede ved vurderingen brugte han dobbelt så lang tid som to andre mæglere havde brugt, til at besvare spørgsmål og snakke tingene igennem.

Det bedste var følelsen af selv at være med til at sælge via fremvisning og egen kontakt med hver enkelt interesseret køber. Og alligevel vide at man har mægleren i ryggen hele tiden.

Det var en meget positiv oplevelse at vise frem. Nogle af køberne gik man og sludrede med i op til en time om naboer, omegn, offentlig transport og kommunens tilbud af skoler, idrætsanlæg og kulturelle arrangementer.

RobinHus er allerede blevet anbefalet og vil i fremtiden blive anbefalet til mange flere.
Ea Bonitta Hvam, Slangerup


TAK til Liza Hasfeldt!
22. november 2006
RobinHus er meget imødekommende og da vi havde ejendommen til syn hos tre mæglere, var det klart RobinHus Mægleren (Liza Hasfeldt) der var den mest velforberedte. Hun havde som den enste undersøgt alle forhold og lavet et udkast til salgsbudget. Sådan!

Vor mægler satte huset 105.000 kr. højere end de andre og vi sparede derudover 50.000 kr. i salær og vi behøvede ikke at slå af prisen: Besparelse 175.000 kroner! Vi har hele tiden haft Liza Hasfeldt ved vores side og det føltes trygt.

Det er en super idé, at ejeren selv viser huset frem. Køber var også glad for det og satte straks sit hus til salg hos...................RobinHus! Det var også rart, at vi sammen med køber stille og roligt kunne gennemgå tilstandsrapporten og vi har fået et godt forhold til køber.

TAK til Liza Hasfeldt! RobinHus er en bedre løsning til færre penge. Vi vil vende tilbage, hvis vi en dag igen går i salgstanker.
Gitte & Frederik Albrecht-Beste, Mørkøv


Salget af mit hus har været håndteret yderst professionelt
20. november 2006
Jeg havde indhentet et tilbud på salg af min ejendom hos to ejendomsmæglere. Begge kom til mit hjem til en uforpligtende samtale. Den ene skulle have 150.000 kr. for at sælge mit hus. RobinHus Mægler Arne Lindevig skulle have 25.000 kr. Jeg skal ikke undlade at fortælle, at det var med en smule skepsis, at jeg valgte RobinHus Mægleren. Betød det nu, at mit hus ikke havde tilstrækkelig prioritet hos mægleren? Hvad med de store annoncer?, osv. Men 125.000 kr. i forskel er mange penge.

Og min skepsis blev gjort til skamme. Salget af mit hus har været håndteret yderst professionelt. Samarbejdet har været i top, mægleren var altid til at få fat i, hurtige tilbagemeldinger, professionel rådgivning og overholdelse af alle aftaler. Og som en ekstra gevinst har jeg følt, at netop mit hus havde en ganske særlig opmærksomhed fra MIN mægler.

Mit hus blev solgt på 5 uger (i en tid hvor markedet stagnerede) og jeg er slet ikke i tvivl om, at det bl.a. skyldes, at jeg selv - gennem fremvisningerne - fik mulighed for at "overdrage" mit hjem til en anden familie. Jeg solgte mere end huset - jeg solgte et hjem.

Min besparelse var på 125.000 kr. og jeg har valgt at benytte MIN RobinHus Mægler endnu en gang ved salget af min datters lejlighed.
Hannah Fjældstad, Albertslund


Første klasses service!
17. november 2006
Min mægler Søren Østergaard har ydet en 1. klasses service fra første telefonsamtale. Jeg har kunnet ringe på hans private tlf.nr. når jeg havde spørgsmål. Da handlen var inde i slutfasen og Søren tog over, kørte det hurtigt og professionelt.

Det bedste var prisen på salæret og selv at stå for fremvisningerne.

Jeg syntes, det var et nemt job at vise min bolig frem. Jeg er vant til at tale med folk, så jeg fik hurtigt lært lektien: Jeg gik en runde med de mulige købere og fortalte om huset og de forskellige rum, m.v. Det tog 20 minutter og så fik de ca. 15 minutter alene/med familie/ægtefælle, hvor jeg forlod huset. De stillede spørgsmål og jeg fortalte om byen, skole, børnepasning, indkøb, transport osv. og fik en aftale om at ringe tilbage.

Henning Kristensen, Glesborg


Det er et nemt og billigt koncept, som jeg har anbefalet til min omgan
30. oktober 2006
Arne Lindevig har været rigtig god! Altid at træffe telefonisk og god til at komme med idéer og forslag. Altid smilende og positiv. Kundeservicen var også god og de var hurtige til at opdatere kundedatabasen, da jeg havde brug for det.

Det bedste var helt klart den personlige kontakt til Arne. RobinHus.dk er nem og overskuelig og det er sjovt at følge med i statistikken for ens boligannonce. Det er et nemt og billigt koncept, som jeg har anbefalet til min omgangskreds.

At vise huset frem var nemt og smertefrit. Nemt da man selv bestemmer mødetidspunkter og tempo i fremvisningen.

Selvom det er en svær tid for boligsalg, har RobinHus formået at sælge min bolig til en god pris og til en billig penge i forhold til andre mæglere.

Mange tak.
Ayesha Javaid, Brøndby Strand


Fortsæt jeres gode koncept!
18. oktober 2006
Vi har været yderst tilfredse med RobinHus Mægler Finn Petersens service og venlige, humoristiske måde at være på. Hurtig tilbagemelding fra Finn, når vi ville i kontakt med ham. Det har fungeret fra første kontakt til boligen var solgt, og der var intet som manglede i forløbet.

Det bedste var den lave pris og den fantasiske person i mægleren Finn Petersen. Prisen, som huset blev sat til, var også købsprisen. Ingenting til diskussion - meget realistisk.

At vise frem var det nemmeste og da vi kun havde 3 fremvisninger og huset var solgt på 7 dage fra det kom på nettet til vi havde en underskrift, har vi kun positivt at komme med.

Fortsæt jeres gode koncept!
Arne Olsen, Holmegaard


Mindst ti gange bedre service!
13. oktober 2006
Vi har været tilfredse med både mægler og kundeservice. Vi føler, at den service RobinHus har ydet er udover al forventning. Servicen har været mindst ti gange bedre end hos vores tidligere mægler, der tilmed var dobbelt så dyr.

Det bedste har helt klart været, at vi selv har kunnet følge med i alle henvendelser på lejligheden og selv har haft mulighed for at tale med køber, men vi har samtidig vidst, at der stod en mægler klar til at hjælpe hvis/når det blev nødvendigt.

De første par fremvisninger var en lidt speciel oplevelse, men samtidig var det rart, fordi vi vidste præcis hvad der blev sagt til en mulig køber.

Vi kan kun sige, at alt lige fra første dag har alt fungeret perfekt - super dygtig og sød mægler! Et særligt plus var en dag vi modtog en e-mail om, at vores lejlighed ville blive annonceret i avisen om søndagen gratis.
Maria Laursen, København Ø


En STOR tak til mægler Peter Kjær!
9. oktober 2006
Jeg har været meget tilfreds! Udover en god service og god kontakt var vores mægler Peter Kjær også meget hjælpsom. En STOR tak til ham!

Det bedste var, at man kunne følge med i interessen i ens bolig via de ugentlige opgørelser fra RobinHus over interesserede købere.

Mht. selv at vise frem, så var det betryggende at vide, at der blev svaret korrekt på alle byggetekniskespørgsmål om huset. Jeg kender mit hus mere end godt og har været udsat for en del mæglere i Jylland, hvor vi søger bolig nu, som stort set ikke er forberedt til deres fremvisning.

En ting der var behageligt ved salget gennem RobinHus var, at der var ansigter og levende personer bag evt. købere, samt at der fra første færd var kontakt via telefon eller e-mail, så mange tvivlsspørgsmål kunne ryddes af vejen uden det betød, at folk faldt fra.
Ole Stig Hansen, Løkken


Huset blev solgt til den første som så det.
2. oktober 2006
Vi er meget tilfredse og vores RobinHus mægler Arne Duus kunne svare på alle vores spørgsmål.

Det var nemt selv at vise vores hus frem og det blev solgt til den første køber, der så det.

Det bedste var, at vi sparede 54.000 kroner!

Vi er som sagt meget tilfredse!
Litha og Søren Holm, Vejle


Venlig, imødekommende og personlig betjening
29. september 2006
Jeg synes, at vi har fået en meget venlig, imødekommende og personlig betjening af RobinHus Mægler Tom Preisler. Han er altid parat til at svare på ens spørgsmål.

Det bedste var, at det var mig selv, der skulle vise eventuelle købere mit hus, for jeg er jo den der kender det bedst. Og jeg synes, det var rart at fremvise huset.

Det hele fungerede rigtig godt!
Vibeke Munkesø, Regstrup


Solgt på to dage!!!
29. september 2006
Jeg var meget tilfreds med RobinHus Mægler Finn Petersen, som var meget omhyggelig med at forklare fremgangsmåden ved salget. Meget flot salgsopstilling, god rådgivning.

Alle tidsaftaler blev overholdt. Professionel fotograf, der ydede sit med "knaldgode" billeder, som helt sikkert har været medvirkende til et hurtigt salg - 2 dage, så skrev vi købsaftalen under!!!

Det var bare helt fint at vise frem, ingen kender jo sin bolig bedre end en selv. Det må være dejligt for en evt. køber, at få fremvist boligen og dens omgivelser af en, der virkelig kender til det.
Hardy Frederiksen, Holmegaard


Det er anden gang vi bruger RobinHus
29. september 2006
Vi er meget tilfredse! Det er anden gang vi bruger RobinHus.

Og det bedste er helt klart, at det er os selv, som viser vores hus frem. Køberne kan ringe om aftenen og om lørdagen, hvor andre ejendomsmæglere har lukket. Begge de gange vi har solgt, er det sket om lørdagen.

Det er os, der kender huset bedst, både goder og mangler, og det gik fint med fremvisning. Vores hus kom på nettet torsdag aften. Køberen ringer fredag aften (2 timer efter de er kommet hjem fra ferie), kommer lørdag i 1½ time, kommer igen mandag i 2 timer og vores hus er solgt onsdag aften.

Eva Hasnaes, Brønshøj


Vi følte os ganske enkelt trygge.
27. september 2006
På en skala fra 1 - 10, helt klart 10! Vores mægler havde uden tvivl en finger på pulsen og fulgte konstant op på de interesserede købere. Havde vi spørgsmål eller var i tvivl om det mindste fik vi øjeblikkeligt svar. Vi følte os ganske enkelt trygge.

Først og fremmest havde vi flere dejlige, afslappede fremvisninger, hvor de potentielle huskøbere i ro og mag kunne spørge os om alt. Et eller andet sted har det været godt at vide, hvem de nye ejere er. Trods blot tre fremvisninger har vi kun positive tanker vedr. disse.

Den store økonomiske besparelse har naturligvis spillet ind, men der skal ikke herske nogen tvivl om, at den tryghed og service vi har mærket fra RobninHus' side var vital.

Det var dejligt selv at vise frem. Vi havde under stort set alle fremvisninger en afslappet og casual stemning. De spørgsmål vi fik stillet var ikke så meget om økonomi, men langt mere om miljøet, indretning og muligheder. Skønt at kunne svare med hjertet. Samtidig var det jo dejligt at at høre andre mennesker gå og rose de detaljer elller indretningsmuligheder, som man har knoklet for og faldet for.

Det var rart at afslutte handlen i vores ejet hjem sammen med mægleren og de kommende ejere. Håber alle i RobinHus gør det på den måde.

Tak for en god handel.
Susan Dalsgaard Larsen, Silkeborg


Ros!
14. september 2006
Rasmus Moesgaard har ydet en konstant og effektiv service og backup. Ros til Rasmus!

Det bedste ved RobinHus er uden sammenligning de mindre omkostninger.

Det er en stor fordel for begge parter, at vi selv viser frem. Køberen kan få et langt mere detaljeret indblik i husets faktiske tilstand og det nærmeste nabolag - og sælger sandsynligvis en handel pga. køberens bedre indsigt.

Køber og sælger kan aftale fremvisning direkte. Det er for besværligt at have mægleren som mellemmand.
Jesper Nielsen, Ålbæk


Mæglerens service har været langt over norm!
12. september 2006
Helt ærligt, vi har ikke - virkelig ikke - mærket, at RobinHus er "anderledes". Vores mægler har været lige så nærværende, lokalkendt og professionel som alle andre mæglere, vi har været i nærheden af. Servicen har været langt over norm - og faktisk betydet, at vi ikke har været i kontakt med RobinHus Kundeservice.

Det bedste element ved RobinHus har klart været mægleren. Hun har været det hele fra kundeservice til forhandler, rådgiver og ikke mindst støtte og hjælp. Vi solgte til prisen - kr. 375.000 over de konkurrerende mægleres bedste bud.

Vi havde ca. 10 fremvisninger og det har været en utrolig behagelig oplevelse. Vi har kun mødt høflige og imødekommende mennesker. Det har været hyggeligt og afslappende og på alle måder en god oplevelse.

Vi stiller os helt uforstående over for sælgere, der vælger at betale ca. 50.000 kr. mere end udgiften til RobinHus ved at vælge de "traditionelle" ejendomsmæglere.
Tanja Sønderby, Silkeborg


Skal vi sælge hus igen - bliver det helt klart igennem RobinHus.
11. september 2006
Servicen har været rigtig god - der har hele tiden været en hjælpende/støttende "hånd", hvis der har været ting, vi har været i tvivl om. Der er blevet lyttet til os - og det er nogle super dygtige kundeservice medarbejdere I har - det har bare været en positiv oplevelse :-)

Da vi selv har handlet vores nye hus gennem RobinHus og har haft flere uheldige oplevelser med andre ejendomsmæglere - var vi slet ikke i tvivl, da vi selv skulle sælge vores nuværende hus. Det bedste har helt klart være, at vi selv har kunnet sætte vores præg på hele processen både med hensyn til billeder, salgsannonce m.m.

Det har simpelthen været en fornøjelse! Det har været skønt selv at kunne planlægge ud fra egne ønsker og behov. Når man som vi er en større familie med tre børn, kræver det lidt planlægning, når der skal fremvises hus, så det har vitterlig været perfekt.

Skal vi sælge hus igen - bliver det helt klart igennem RobinHus.
Rikke Ascanius, Holbæk


Jeg kan på det varmeste anbefale RobinHus!
7. september 2006
Jeg var og er meget tilfreds med den måde jeg er blevet betjent på i forbindelse med salget af mit hus. Meget venlig og hurtig respons. Jeg kunne ikke ønske det bedre og jeg vil gerne fremhæve vores RobinHus Mægler for hendes dejlige måde at være på.

Valget på RobinHus var naturligvis den store besparelse ved salget og jeg er ikke blevet skuffet!

Jeg havde også ambitioner om, at jeg ville vise mit hus frem. Det gik godt den første gang, men så kunne jeg mærke, at det ikke var så nemt alligevel efter at jeg er blevet alene og efter 38 år i huset. Så tog vores mægler over, og det var rart at fralægge sig ansvaret.

Min besparelse er på ca. 50.000. Jeg kan på det varmeste anbefale RobinHus!
Marta Langgaard Pedersen, Silkeborg


Fandt køber på 10 dage med Pro Annoncen
31. august 2006
Vi valgte Pro Annoncen, hvor vi selv stod for alt arbejdet med opsætning, foto, papirarbejde samt fremvisning. Det var meget nemt og overskueligt gennem RobinHus.

Efter kun 10 dage, og udelukkende på annoncen hos RobinHus, fandt vi en køber - helt utroligt.
Vi har sparet mere end 50.000 kr. i forhold til en traditionel mægler.
Lars Tarvainen, Vipperød


100% tilfredshed!
28. august 2006
Jeg er eventyrlig glad for RobinHus Mægler Finn Petersens service, altid meget hjælpsom og hurtig til at yde en god service. Ligeledes Kundeservice, hvor man får alle informationer og tip til at få alt til at gå strygende. Et stort 13-tal til det hele.

Det bedste er, at man selv kan fremvise og svare på evt. spørgsmål fra købere. Ligeledes er det rart at salæret ikke er så stort som hos de andre ejendomsmæglere.

Det var meget rart at vise frem, da man selv kunne aftale tid og dag, hvor folk kunne komme, da der jo også skal fortælles om livet i landsbyen, om alle aktiviteterne, busforbindelser og indkøbsmuligheder.

Stor opfordring til andre: Sælg via RobinHus og du vil blive behandlet som blommen i et æg. 100% tilfredshed!
René Kjær Andersen, Fuglebjerg


Tredie salg via RobinHus Mægler Pernille Ulrich Holmsted
28. august 2006
En af mine gode venner er ved at sælge sit hus gennem en af "de dyre mæglere" på markedet. Når vi sammenligner vores salg, så får jeg langt flere ydelser, flere informationer og mere service end han gør - og så betaler jeg kun en brøkdel af hvad han betaler! - Og så ser min mægler bedre ud OG er lynende intelligent.

Det bedste ved RobinHus er at det er mit salg der er i fokus - ikke mæglerens honorar. Desuden har jeg en af de bedste mæglere på markedet (Pernille har solgt tre lejligheder for mig).

Sidst, men ikke mindst, er det fedt selv at vise sin bolig frem!
Hans Peter Klausen, Nærum


Helt i top!
22. august 2006
Vores RobinHus Mægler Anne-Marie Eybye var helt i top - serviceminded, venlig, problemløsende og super professionel! Vi havde en rigtig god kontakt til vores mægler. Hun er god, og det er Kundeservice også.

Det bedste ved RobinHus er, at der er konstant opfølgning på nettet. RobinHus er top professionelt og er engageret (modsat flere andre mæglerfirmaer). Der er personlig kontakt, hurtig response på sms, e-mail og telefon. En super ejendomsmægler! Tak til Anne-Marie Eybye og Julie Bruhn-Petersen.

At vise sin bolig frem er en fin del af konceptet. Jeg befinder mig godt med at have personlig kontakt til køber.

Konceptet kører på skinner. Jeg har svært ved at få mine arme ned!!!
Opbyg ApS v. Søren Hedegaard, Skodsborg


Nemt, hurtigt og yderst behageligt.
22. august 2006
Vores RobinHus Mægler Eddie Rasmussen er utrolig engageret og hjælpsom, han kom med gode råd og vejledning og det var en meget positiv oplevelse. Kundeservice har vi ikke haft kontakt med.

Det bedste ved RobinHus var, at det var nemt, hurtigt og yderst behageligt.

Det var underligt selv at vise frem, men også dejligt og vi kunne jo nemt svare på evt. spørgsmål fra de interesserede købere. Det var også rart med den direkte respons fra potentielle købere, man kunne se dem an og fornemme om de virkelig var interesserede.
Jette Halling Borgstrøm, Broby


Finn Petersen, en mægler man kan stole på!
11. august 2006
For mig har min Robinhus mæglers service og Robinhus' kundeservice betydet alt. Jeg havde først en anden mægler herude, men for ham var det vigtigste, hvad han fik for at sælge huset. Heldigvis så opdagede vi, at vi ved at sælge gennem Robinhus kunne gøre det 25.000 kr billigere.

Finn Petersen, vores Robinhus mægler, har været det bedste ved at sælge gennem Robinhus. Han har været utrolig hjælpsom og rar at tale med, og jeg har kunnet ringe til ham og han har altid været venlig og forstående overfor mine problemer. Desuden har han givet gode råd undervejs- han er en mægler man kan stole på!

Jeg fik 8 køberhenvendelser og havde 11 fremvisninger, og for mig var det intet problem selv at vise boligen frem. Jeg lod de potentielle købere gå rundt så meget de havde lyst til, det gjorde jeg gerne for at spare 25.000 kr, og det var det værd! Vi indrykkede ingen avisannoncer, da vi ikke mente, at det var nødvendigt for salget, så vi fik primært vores køberhenvendelser via internettet.

I på Robinhus gør et godt stykke arbejde!
Astrid Gunda Hansen, Næstved


Kunne ikke have valgt bedre
11. august 2006
Vi kunne ikke have valgt bedre end at bruge Robinhus, og næste gang vi skal sælge bliver det også gennem Robinhus!

Det bedste ved at sælge gennem Robinhus var, at det var nemt og enkelt, og der var overhovedet ingen problemer ved selv at skulle fremvise boligen.

Vi synes, at det hele gik utrolig nemt, og vi var meget glade for vores mægler, Arne Duus, som var meget behagelig at arbejde med.

Vi fik 7-8 køberhenvendelser, flest via internettet, og havde ca 5 fremvisninger. Det hele gik meget hurtigt og nemt, og derfor indrykkede vi ikke nogle avisannoncer.

Vi har sparet mellem 35.000-40.000 på at sælge gennem Robinhus.

Poul Hansen, Middelfart


Professionelt arbejde
10. august 2006
Jeg var meget tilfreds med servicen på Robinhus og fra min RobinHus Mægler. Jeg fik en konkret vurdering og en hurtig papirgang- professionelt arbejde.

Det bedste ved at sælge gennem Robinhus var, at jeg kunne følge salget løbende og havde god kontakt til mægler.

Ved selv at vise boligen frem havde jeg direkte kontakt til potentielle købere og oplevede positiv respons fra dem.

Jeg fik ca 22 køberhenvendelser og havde 16 fremvisninger. Internettet gav flest køberhenvendelser, jeg indrykkede ikke avisannoner da det ikke var nødvendigt.

Jeg sparede 58.000 kr på mit boligsalg
Ole Kolb Andersen, Bryrup


Service langt ud over det sædvanlige
8. august 2006
Vi har været særdeles tilfredse med Robinhus! Vores mægler, Lene Meraj, har ydet en service langt ud over det sædvanlige, og været sød og tålmodig til det sidste.

Det bedste ved at sælge gennem Robinhus har været, at vi har sparet en masse penge, men også vores sympatiske mægler, som ikke var "mæglersmart". Desuden var det en stor fordel at vise boligen frem selv, og dermed selv bestemme, hvem der skulle købe.

Vi syntes ikke, det var særlig rart selv at fremvise boligen, men det var nødvendigt. Vi var usikre på om vi sagde det rigtige, da der kun var 3-4 interesserede købere.

Vi har været mægtig tilfredse med Robinhus konceptet og med vores mægler- vi har dog været i tvivl om vi ville have solgt hurtigere med en "traditionel" mægler eller med mere intensiv avisannoncering.

Vi fik 6-7 køberhenvendelser via internet og avisannoncer og havde 3-4 fremvisninger. Ved at bruge Robinhus sparede vi 40.000 kr!
Peter Larsen, Brønshøj


Sparede 70.000 kr!
3. august 2006
Vi var meget tilfredse med vores Robinhus mæglers service og Robinhus' kundeservice, da vi har fået al den hjælp og opbakning som vi har bedt om. Endvidere har Finn Petersen, vores Robinhus ejendomsmægler, været flink, behagelig og kompetent at arbejde med.

Detr bedste ved at sælge gennem Robinhus har været selv at kunne tilrettelægge fremvisningen af boligen samt at mægleren altid var til at få fat på. Endvidere blev vores bolig præsenteret med meget flotte billeder og opstilling på boligsiden. Sidst, men absolut ikke mindst, var vi meget tilfredse med mæglersalæret!

Vi synes det var spændende, selv at vise boligen frem, måske især fordi den blev solgt på kun 6 fremvisninger på 14 dage! Vi fik 7 køberhenvendelser via internettet, og benyttede os ikke af avisannoncer, da boligen blev solgt på kun 14 dage.

Ved at bruge Robinhus sparede vi 70.000 kr!
Lars Henrik Nielsen, Næstved


Hele processen forløb i en åben, venlig og gennemskuelig ånd.
28. juli 2006
Vi har været særdeles tilfredse! Hele processen forløb i en åben, venlig og gennemskuelig ånd.

For os forekom det nødvendigt, at vi selv stod for fremvisningen. Det er temmelig kompliceret - også for en mægler - at vise en gammel, 4-længet gård med både fortrin, ulemper, skavanker og idyl frem.
Minna Kjær Jørgensen, Tappernøje


Solgt via en Pro Annonce
28. juli 2006
I lidt over et år har vi haft vores bolig til salg med en Pro Annonce på Robinhus. Vi valgte denne løsning da vi syntes en ejendomsmægler var alt for dyr. Vores hus var svært at sælge da det lå lige op af motorvejen, og da det havde stået til salg nogle måneder tyede vi alligevel til en ejendomsmægler. Det lykkedes ikke den autoriserede mægler at sælge huset, trods prisen blev sænket, masser af annoncer osv.
Men faktisk vi flere henvendelser fra kunder der havde set vores hus på Robinhus end selve ejendomsmægleren gjorde. Efter 1/2 år udløb vores kontrakt og vi valgte at forsøge selv igen sommeren over da jo er den gode årstid. Vi sænkede prisen yderligere 25.000 - og pludselig væltede det ind med folk som ville se huset. Samme uge fik vi et bud på huset som vi sagde jak tak til.
Ialt gik 45000 kr. ned i pris, men så har vi stadig tjent 30000 kr - da vi ikke skulle betale mægler. Ialt har handlen stået os i 9000 kr til energimærke og tilstandsrapport, 5600 til advokat og 2750 i ejerskifte forsikring. Meget billigt.

En god oplevelse selv at få lov til at vise sit hus frem. Robinhus er en nem side at oprette sig på. Og heldigvis er huset nu solgt, selvom det tog lidt over et år.

Ane Marie Laursen, Nørre Aaby


Stor tilfredshed ved selv at vise frem.
25. juli 2006
Vi er meget tilfredse med hele konceptet og har kun roser til vores mægler Liza Hasfeldt og kundesupport.
Dejligt at opleve at der var tid og imødekommenhed.

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus er ubetinget, at vi selv kunne vise boligen frem, og vide at køber blev informeret om lige dét der er særligt ved vores hus.
Rigtigt godt at man selv kan lægge nye billeder ind, der f.eks. passer til årstiden.

Det var dejligt og afslappende selv at vise vores bolig frem, og flere interesserede købere viste også stor tilfredshed med den mere dybdegående information om huset.
Herdis og Bendt Skafte, Slagelse


Sjovt og spændende selv at vise boligen frem.
24. juli 2006
Jeg har været yderst tilfreds med servicen. Min mægler Jeanne Sørensen har været meget hurtig til at kontakte mig og forklaret meget udførligt hvordan salget skulle foregå. Det har været rigtig godt at kunne sende mails, og vide at der kom hurtig respons.

Det bedste ved at sælge igennem RobinHus har været at jeg kunne fremvise lejligheden selv. At jeg iøvrigt sparede 50.000 kr. er jeg bestemt heller ikke utilfreds med. Den hurtige og konstante dialog mellem Jeanne og jeg, (helt uden ventetid) har nu betydet mest.

Det har været sjovt og spændende selv at vise boligen frem. At kunne sætte sig og drikke en kop kaffe sammen så køber fik tid til at tænke over alle de spørgsmål der nu måtte være, spørgsmål som en ejendomsmægler ikke ville kunne besvare - han bor her jo ikke.

En rigtig god afslutning på handelen var, at købsaftalen blev underskrevet her i lejligheden, hvor alle parter mødte hinanden. Afslutningsvis beseglede vi handelen med et glas kølig vin og ønskede hinanden tillykke. Det var toppen. PRØV DET.
Elsebeth Prehn Villadsen, Taastrup


Det bedste var den professionelle rådgivning
21. juli 2006
Både mægler Anne-Marie Eybyes service og RobinHus' kundeservice var glimrende, hurtig og meget effektiv. Der har altid været plads til at stille spørgmål og modtage omhyggelige svar.

Det bedste var den høje grad af professionel rådgivning lige dér, hvor det gjaldt og vel at mærke uden en bunke udenoms "markedsføring" af mere eller mindre overflødig karakter. Og så naturligvis det rimelige salær, yderst rimeligt i forhold til andre mæglere.

Vi var nok indledningsvis lidt skeptiske overfor selv at skulle vise frem, men anbefalinger fra andre RobinHus kunder gjorde, at vi sprang ud i det. Og det gik fortrinligt - mødte pæne mennesker, der næsten altid havde "læst på lektien" og derfor var både velforberedte og motiverede.
Maria A Sainz & Christian dAuchamp, Charlottenlund


Både min søn og min ældste datter har solgt gennem RobinHus...
18. juli 2006
Både min søn og min ældste datter har solgt gennem RobinHus. Mine forventninger var derfor høje og blev fuldt indfriet i salgs- og afslutningsfasen.

Det bedste var at jeg selv fik lov til at vise frem, da jeg som den eneste kender alt til huset og dets tilbygninger. Jeg har haft huset fra nyt i 1977 til det blev solgt i 2006. Jeg må indrømme at jeg havde det rigtig godt med det, velvidende at jeg var i stand til at svare på alle spørgsmål.

Tusind tak til RobinHus Mægler Dan Risør i Hillerød.

Bjarne Ernst Gustav W A Wegner, Fredensborg


Rigtig god service!
17. juli 2006
Jeg var meget tilfreds! At få brev om hvordan det hele foregår med hensyn til salget er bare alletiders. Og det bedste er, at man sparer en masse penge i forhold til andre ejendomsmæglerkæder.

Det er utroligt dejligt, at man ved selv at vise sin bolig frem har indflydelse på hvilke mennesker, der fremover skal bo i huset. Vi fandt nogle købere til sommerhuset, som bare passer perfekt til de andre på vejen.

Flemming Petersen, Holbæk


Solgt på 2 uger!
17. juli 2006
Jeg har været meget tilfreds. RobinHus Mægleren og Kundeservice var hjælpsom og oplysende, og det var rart, at man fik info via e-mail om antal visninger på boligannoncen og lign. Der var altid hurtig opfølgning.

Det bedste var prisen og at det var muligt at vælge mere til, fx annonce i avisen, hvis man følte at man havde det behov.

Jeg var ikke så vild med at vise frem, men da der kun var 3 familier på besøg og det var solgt i løbet af 2 uger, var det jo til at leve med!
Winni Mortensen, Holbæk


Stor ros!
17. juli 2006
Stor ros til vores mægler for en meget seriøs og professionel forretningsgang under hele salgsforløbet. Vi har fået en langt mere personlig betjening og service end vi tidligere har oplevet hos andre mæglere i salgssammenhæng. Vi har anbefalet flere at sælge på denne måde.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var prisen! Og at der var mulighed for telefonisk kontakt til mægleren ud over "normal åbningstid". Og selvstyre i forhold til at træffe aftale med mulige købere. Og ikke mindst at fremvise boligen selv - dejligt!

Vi er langt bedre i stand til at fremhæve de gode sider og "sjælen" i huset end en travl mægler vil kunne, uanset forberedelse. Kunden får "den ægte vare".

Søren Hasse, Silkeborg


Det var sjovt at vise frem!
11. juli 2006
Jeg var meget tilfreds. Fra beslutningen blev taget til huset lå til salg på nettet gik der kun en uge - at så huset faktisk blev solgt i løbet af 3 dage, bliver indsatsen ikke mindre af (flot fotoserie).

Det bedste var:
1. Prisen selvfølgelig
2. Selv at kunne vise frem
3. Selv at styre hvornår vi ville vise frem

Det var sjovt selv at vise frem, da det jo også er én selv der ved mest om ejendommen, og kan besvare de fleste spørgsmål der måtte komme. Jeg forsøgte at fremvise én gang om ugen lørdag aften 1/2 time pr. mulig køber. Der var stor efterspørgsel.
Helge Sørensen, Odense M


Nemt og godt!
11. juli 2006
Der var en meget fin service og salget gik godt. RobinHus Mægler Finn Petersen ordnede alt og var altid flink til at høre på en og besvare spørgsmål.

Det var nemt selv at vise sin egen bolig frem, da jeg elsker huset og kun sælger fordi jeg er blevet syg.
Jythea Michella Kasandra Rasmussen, Næstved


Jeg fik et hurtigt salg!
10. juli 2006
Jeg har været meget tilfreds med min RobinHus Mæglers hjælp både med orientering og service.

Jeg fik et hurtigt salg (10 dage) og salæret er en del billigere end hos andre mæglere.

Jeg syntes det var ok selv at vise frem og det hele forløb godt.
Kent Andersen, Silkeborg


Det var rart selv at fremvise!
6. juli 2006
Vi har været meget tilfredse med såvel service som rådgivning fra vores mægler Jeanne Sørensen.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er selvfølgelig det lave salær sammenlignet med traditionelle mæglere. Vi har før forsøgt salg og fremvisning med en traditionel mægler, som kun nogle gange efterlod en seddel med en meget kort besked. Takket være mine erfaringer som beboer, kan jeg både rådgive og forhandle med køber.

Det var rart selv at fremvise sin bolig. Herved får køber en masse informationer, som kun en beboer kender til. F. eks. kunne jeg fortælle om kommende tiltag i ejerforeningen, hvilket ikke fremgår af referater og lign.
Thomas Kærgaard Makropoulos, Valby


Det har været en fornøjelse!
5. juli 2006
Vi har været og er meget tilfredse med RobinHus Mægler Eddie Rasmussen. Han har givet os gode oplysninger hele tiden. Han er en glad og udadvendt person, som vi har tillid til. Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med Eddie Rasmussen.

Det bedste ved RobinHus konceptet er, at vi selv bestemmer hvornår vi vil vise frem. Og at mægler selv tager nødvendige fotos samt er meget omhyggelig med at notere fakta og oplysninger på boligbeskrivelsen.

Det har været rart selv at tale med de købere, som kom på baggrund af boligannoncen. Det er også godt at kunne uddybe de ting der står i tilstandsrapporten.
Jørgen Andersen, Årslev


Fremvisningen var det bedste!
4. juli 2006
Jeg har været meget tilfreds. Hvis der var spørgsmål, var det dejligt, at det altid var en der kendte mig - min mægler Mogens Kragh - jeg snakkede med.

Det at jeg selv stod for fremvisningen var det bedste. Det var rart at kunne fortælle de mange gode ting, som man selv bedst kender til. Det var godt at man selv stod for fremvisningerne, så man kunne danne sig et indtryk af hvem den mulige køber var.
Hanne Nielsen, Holstebro


Det er anden gang jeg bruger RobinHus Mægler Margit Hegner...
3. juli 2006
Det er anden gang jeg bruger RobinHus Mægler Margit Hegner, og jeg har været meget tilfreds begge gange. Margit er professionel og meget grundig.

Det bedste er selvfølgelig prisen! Og at man selv er "med" hele vejen.

Det gik helt fint med selv at vise min bolig frem. Jeg som ejer kan bedst fortælle om historien og evt. detaljer som en mægler ikke kan.
Jan Victor Møller, Ishøj


Vi ikke i tvivl om, at det var RobinHus, der skulle formidle salget
27. juni 2006
Efter at vores nabo havde solgt både helårshus samt sommerhus gennem RobinHus, var vi ikke i tvivl om, at det var RobinHus, der skulle formidle salget af vores sommerhus. Vores forventninger blev indfriet og huset var solgt inden der var gået en måned.

Det bedste ved RobinHus var at have en mægler, som er nem at tale med og der har vi kun ros til RobinHus Mægler Mogens Kragh, som har en meget behagelig måde at servicere på lige fra huset var sat til salg til handlen var afsluttet. Gode billeder og en god salgsopstilling er alfa og omega, især når man går på nettet, og der har Mogens Kragh fået alle de ting med, som gav en hurtig handel.

Selv at fremvise sit hus giver en bedre oplevelse, da det er os, der har haft en masse gode oplevelser i huset og kan give det videre til evt. købere. Og så er der jo også en besparelse ved selv at fremvise sin bolig.

Vi har både købt og solgt villa og lejlighed og nu også sommerhus og har nok hver gang syntes, at det var mange penge, der gik til den traditionelle ejendomsmægler, så vi synes bestemt det er en god måde RobinHus formidler køb og salg på. Vi har sparet ca. 30.000 kr.
Svend Aage & Aase Nielsen, Herning


Jeg vil anbefale Anja Schultz!
25. juni 2006
Jeg har været yderst tilfreds med ejendomsmægler Anja Schultz. Hun er meget grundig, tillidsvækkende og troværdig. En ejendomsmægler, som jeg vil anbefale til dem jeg kender.

Jeg syntes det var rart, at jeg kunne følge med på nettet, hvor mange der så på mit hus.

Jeg havde det svært med selv at skulle vise min bolig frem, men det var ikke så slemt som jeg troede.
Eva Sylvia Nielsen, Kolding


Anne-Marie er en dygtig ejendomsmægler!
23. juni 2006
RobinHus Mægler Anne-Marie Eybye har hele vejen igennem været imødekommende og været en god støtte for salget. Anne-Marie er en dygtig ejendomsmægler!

Det bedste var at vi selv viste huset frem og sparede ca. 149.000 kr. samt Anne-Maries professionalisme.

Dety var enkelt selv at vise frem og vi var meget engagerede.
Jinnie Anne Merling og Peter Jessen, Hellerup


Vi har været utrolig glade for vores mægler Anja Schultz
23. juni 2006
Vi har været utrolig glade for vores mægler Anja Schultz´ hjælp og hendes assistance ved tvivlsspørgsmål. Uanset hvor travlt hun havde, var der altid tid til at hjælpe og få en lille ´hyggesnak´. Kundeservice er bare tip-top. Manglede man materiale, sendte de omgående, hvad vi havde brug for. Ingen unødig ventetid.

Det bedste ved RobinHus konceptet var, at vi via nettet kunne følge med i, hvor mange der var inde og kigge på huset. Vi syntes, det var spændende at følge med i. Og så det at vi sparer mange penge på at sælge på denne måde.

Det har været utrolig sjovt og spændende selv af vise boligen frem. Både at se folks reaktion og høre deres kommentarer. Dejligt, at man kunne fortælle om området, nabolaget og huset til de interesserede købere. Jeg mener: Hvem kender det bedre end ejeren?

Vi anslår at have sparet 35.000 kr. ved at sælge gennem RobinHus.
Kaj Thomhav, Vejen


Omgående respons på alle spørgsmål
23. juni 2006
Alt fungerede godt og i en venlig og professionel atmosfære. Der var omgående respons på alle spørgsmål og hurtig løsning på disse.

Det bedste? - Prisen, naturligvis! Vi har nok sparet lidt over 50.000 kr. og hvis vi skulle have tjent til dette, så skulle vi have tjent mindst det dobbelte!

Det var helt ok at vise frem - ingen problemer. Det skete også når det passede os og alt gik fint.
Boet efter Emmy Alice Kvist Knudsen, Hørsholm


Det bedste var naturligvis, at jeg sparede en masse penge!
22. juni 2006
Helt generelt var jeg meget tilfreds. Både mægleren og Kundeservice var altid lette at kontakte, hjælpsomme og velorienterede om min specifikke sag.

Det bedste var naturligvis, at jeg sparede en masse penge og ikke følte mig snydt af en ejendomsmægler, der tjente tykt uden at lave noget.

Jeg vænnede mig hurtigt til selv at vise frem og syntes egentlig, at det var helt sjovt. Det er jo nu en gang mig, der ved mest om forholdene i min lejlighed.
Marianne Kiertzner, København K


Jeg har brugt RobinHus både til køb og salg og sparet 120.000 kr.
22. juni 2006
Jeg var udmærket tilfreds med mæglers service. Kundeservice viste vilje til at hjælpe med annoncer på det rigtige tidspunkt (gratis annoncer og særtilbud).

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er først og fremmest prisen. Jeg har brugt RobinHus både til køb og salg og vil regne med en besparelse på ca. 120.000 kr. for begge handler.

Det er fint selv at vise boligen frem, for så har man mulighed for at præge køber med nogle ting som en mægler måske ikke synes er relevant.
Søren Spangsberg Pedersen, København Ø


Hvem vil ikke gerne spare x antal tusind kroner når kvalitet og servic
19. juni 2006
Jeg har været meget tilfreds med den service RobinHus har ydet ved mit boligsalg. Mægleren der vurderede lejligheden og tog billeder var venlig, professionel og engageret. RobinHus ringede endda og fulgte op på sagen, og oplyste mig om mine muligheder for at udnytte min boligannonce optimalt. Det var bare super service!

At fremvise lejligheden selv har været rigtig godt på mange måder. Man har direkte følelse med hvor langt processen er, og som ejer og bosidder har man de bedste forudsætninger for at give et ægte og reelt indtryk af både lejligheden, ejendommen og området. Det synes jeg virker meget ærligt og er et stort plus.

Det har været en rigtig god oplevelse hele vejen igennem at benytte RobinHus. Det er endda 2. gang jeg benytter dem, så det er absolut anbefalelsesværdigt! Og hvem vil ikke gerne spare x antal tusind kroner når kvalitet og service stadig er i top?!
Maria Houlberg, København S


Effektiv sagsbehandling
12. juni 2006
Jegh ar været tilfreds med min mæglers service og effektive sagsbehandling.
God kommunikation og hurtig at nå både via mail og telefon.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er:

- at man selv viser frem. Det gør at aftaler og tidspunkter træffes nemmere, da det jo ikke går gennem en 3. mand.
- man hører potentielle køberes kommentarer og ved hvad de lægger vægt på.

Internetservicen er meget god og jeg har konstant haft en opdateret viden om udviklingen i forbindelse med mit salg.

Ella Wollesen, Fredericia


Garanti for tip-top service hos Anja Schultz
7. juni 2006
Min RobinHus Mægler Anja Schultz har gjort alt hvad hun kunne - bedre ejendomsmægler skal man lede længe efter.
Intet at klage over, det hele er tip-top.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været den store besparelse.
God personlig service. Anja Schultz var dygtig og professionel.
Det har været trygt at handle med RobinHus.

Det var ganske udmærket at vise sin bolig frem selv.
Man skal ikke for-snakke sig men heller ikke skjule noget.
Anja tilbød at overtage fremvisningen hvis jeg ikke ville alligevel, da jeg er 80 år. Men det gik fint alligevel.

Alt ved RobinHus fungerer godt.

MIn besparelse har lydt på 60.000 kr.
Peder Egon Christiansen, Lunderskov


Mægleren var imødekommende og professionel!
7. juni 2006
Vi har været meget tilfredse med mægler Rikke Søegaard.
Hun har været professionel, imødekommende og god til at mærke hvilke typer vi er.
Hun forstod lige præcist hvad vi mente vores fantastiske naturgrund og charmerende sommerhus skulle sælges på.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er at man selv er eksperten.
Vi havde fået vores vurderet af 3 andre mæglere før vi hørte om RobinHus, så vi kendte selv prisniveauet.
Vi blev taget alvorligt og hun snakkede med os sent om aftenen.

Det var fantastisk at vise sin bolig frem selv.
Så kan man videregive sin egen "forelskelse" for området, grunden og huset til de nye ejere.
Man kunne fravælge folk som "ikke rigtig brændte for det"......

Vi har sparet 15.000 kr. ved at sælge gennem RobinHus.
Lars Møller Jensen, Frederiksberg C


Grundig og tillidsvækkende mægler
7. juni 2006
Vi har været yderst tilfredse med vores RobinHus Mægler Margit Hegner.
Hun virker meget grundig og tillidsvækkende.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været, at jeg bare kunne ringe til Margit hvis jeg havde spørgsmål.
Var rigtigt godt at kunne følge med i hvor mnage der havde set vores hus på nettet.
Den ugentlige sælgermail er en god ordning.

At vise sin bolig frem selv var helt okay.
Har selv været meget glad for at bo i huset og kunne fortælle køber om området, legekammerater, legeplads og roen i området.

Det var rart at kunne spare så meget på salæret og alligevel have en mægler der kender området så godt og kunne sætte salgsprisen rigtigt.

Vi sparede ca. 70.000 kr. ved vores salg.
Marianne Lund, Solrød Strand


Anne-Marie Eybye har været enestående
7. juni 2006
Jeg er fuld af ros til min mægler Anne-Marie Eybye, som har været helt enestående med råd og hjælp.
Al den service hun har givet mig har gjort, at jeg synes at hele salget af min lejlighed er gået så let.

Først og fremmest har det bedste ved at sælge gennem RobinHus været den suveræne gode hjælp til salget og dernæst den store besparelse på over halvdelen af andre mægleres honorar.

Da jeg absolut ikke er sælger, var jeg meget spændt på hvordan det ville gå med fremvisningen.
Men da jeg først kom i gang, synes jeg det var dejligt selv at vise frem.
Samt det at kunne skele lidt til om evt. købers kemi kunne passe til min...da man jo kan komme tæt på hinanden i en villa.

Jeg vil til enhver tid anbefale RobinHus til venner og bekendte, da jeg synes at hele atmosfæren og servicen omkring mit boligsalg har været perfekt.

Min besparelse ved at vælge RobinHus har været på kr. 35.000.

Mange tak og venlig hilsen......
Anne-Mette & Henrik Fiil, København Ø


Supertilfredse med mægler Liza Hasfeldt
7. juni 2006
Vi havde Liza Hasfeldt som mægler og hende var vi supertilfredse med.
Hun var altid til vores rådighed - uanset tidspunkt.
Ligeledes har vi været tilfredse med kundeservice.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været den lave pris !

Det var rigtig skægt selv at vise sin bolig frem og vi følte at køber fik meget ud af at det var os selv der viste frem.

Supergodt koncept, god service og søde mennesker gennem hele vores salgsforløb.

Jonas Lindhardt & Tina Vejter, København NV


Tryg og i gode hænder
30. maj 2006
Jeg var meget tilfreds med den behandling og service jeg fik.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var muligheden for at følge salget i alle faser, det var meget givende.

Det var rart selv at stå for fremvisningen, så vidste man at alle positive sider af huset blev fremhævet til fordel for de fejl der måtte være.
Det var også nemmere at "præge" købere.

Jeg synes RobinHus har et godt koncept der har fundet lige præcis den rigtige måde at gøre tingene på:¨
Enkelt - men alligevel så varieret at alle føler sig trygge og i gode hænder.

Jeg sparede 25.000 kr. ved at sælge gennem RobinHus.
Mogens Jensen, Galten


Et superforløb med god rådgivning
30. maj 2006
Et super forløb med god rådgivning og vores RobinHus Mægler Arne Duus stod til rådighed 24 timer i døgnet.

Den hurtige reaktion fra mægleren har været det bedste ved at sælge gennem Robinhus.
2 dage efter det første møde med mægleren var vores hus på Boligsiden.dk og 1 uge senere var det solgt.

Det var positivt at snakke med køberne og få mulighed for at fortælle både godt og skidt om huset.

Efter vores 3. fremvisning var huset solgt og besparelsen var på 70.000 kr.



Maria Louise Jensen, Vejle


Mægleren styrede slagets gang perfekt
30. maj 2006
Jeg var meget tilfreds med min RobinHus Mæglers service og med kundeservice.

Troede at det ville blive en langsommelig affære at sælge hus, men nej.
Alting forløb hurtigt og ubesværet.
Lige fra kommision til afslutning på handlen.
Jeg føler faktisk ikke at jeg som sælger behøvede at gøre noget - positivt !!

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været...
- den korte tid huset var til salg - godt 1 uge.
- salæret.
- den gnidningsløse procedure.

Det var fint selv at vise sin bolig frem.
Man har muligheden for at fremhæve gode ting og netop ved fremvisning har man som ejer måske mest brug for at være med!!

Ved evt. salg ville jeg uden tvivl benytte mig af et koncept som dette.
Det var hurtigt, billigt og jeg mener mægleren styrede slagets gang perfekt.

Jeg sparede 35.000 kr. på mit salg.
Marianne Klit Hansen, Holstebro


Høj kvalitet og ideelt koncept
24. maj 2006
Har været meget tilfreds med mæglerens servide og kundeservice.
Min RobinHus Mægler Anja Schultz var altid klar til at besvare spørgsmål, selv efter normal arbejdstid.
Kundeservice sendte alle breve, skilte osv. til tiden.

Selve handlen forløb godt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været den enorme forskel i pris i forhold til en traditionel mægler.
Så valget af RobinHus var ikke svært.
Den elektroniske markedsføring er for mig det vigtigste og her er kvaliteten mindst lige så høj som hos de traditionelle mæglerkæder.

Det var uden problemer at jeg viste min bolig frem.
Jeg kender min ejerforening godt og kan vise min lejlighed bedre frem end end en mægler.
Jeg har i større udstrækning kunnet fortælle om naboskab og det personlige samarbejde imellem medlemmerne af ejerforeningen.

Markedsføringsmetoden ved RobinHus' koncept er ideel.

Min besparelse ved salget var på 35.000 kr.
Jens Christian Werlinrud, Odense C


Dejlig behandling af vores sag
23. maj 2006
Vi har været meget, meget tilfredse med vores RobinHus Mægler Erik Berg.
Hurtig, professionel og i det hele taget dejlig behandling af vores sag.
Kundeservice har ydet en fin service i form af breve.

Det der for os har været bedst ved at sælge gennem RobinHus har været at det er nemt, overskueligt og så har det været dejligt at kunne følge med på nettet ( i statistikken).
Desuden har I en af de bedste hjemmesider, dejlig nem at gå til.

At vise sin bolig frem selv har været sjovt og rigtig godt.
Man har helt klart selv haft en fornemmelse af om der var seriøse købere.

Synes I skal reklamere mere for jer selv, enten i form af en avisannonce eller en postomdelt reklame.
Vi har anbefalet jer til flere.

Vores besparelse lød på 50.000 kr.


Marianne Nielsen Hansen, Ballerup


Seriøs rådgivning og fokus på mine behov
23. maj 2006
Jeg har været godt tilfreds med min mægler Jeanne Sørensen.
God og seriøs rådgivning, fokus på mine behov.
Høj tiltængelighed og kort responstid var rigtig godt.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været fleksibiliteten samt den gode kontrol og adgang til nettet, hvor der var mulighed for at kunne ændre på indholdet i annoncen.

Det gik fint med at vise frem selv og det var en god oplevelse.
Jeg havde en god dialog med de potentielle købere.

Jeg sparede 50.000 kr. ved at sælge via RobinHus.
Brian Troelsen, Valby


Topkarakter til Lene Meraj
22. maj 2006
Vores RobinHus Mægler Lene Meraj har været engageret og informerende.
Hurtig ved henvendelse, ingen "dumme" spørgsmål - absolut vores medspiller.¨

På en skala fra 1 til 10 får hun 10.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været:
1 Salæret
2 Mægleren
3 Selv at vise sin bolig frem

Det var meget fint at vise sin bolig frem selv.
Spændende at få sat ansigt på de interesserede købere og gætte på hvem som var begejstrede og hvem som ikke var.
Gjorde det nemt at koordinere fremvisninger med en travl hverdag for os som børnefamilie.

RobinHus´ perfekte koncept sikrede os en besparelse på 45.000 kr.

Thomas Eriksen, Vanløse


Stor tilfredshed med RobinHus Mægler Anja Schultz
19. maj 2006
Jeg har været meget, meget tilfreds med min RobinHus Mægler Anja Schultz.
Hun har virkelig ydet en god service og jeg har når som helst kunnet ringe til hende.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er at det er billigt.
At man også kunne følge statistikken for antal visninger af bolig, har været meget rart.

Rart selv at fremvise, så kunne man også se køberne.....

Kristina Qvist Nielsen, Kolding


Tak for hjælpen Jesper Struckmann
19. maj 2006
Vi har været utroligt tilfredse med RobinHus Mægler Jesper Struckmann.
Hurtig respons og rigtig god service.
Tak for god behanling og hjælp, Jesper Struckmann.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at der skete noget med det samme.

Desuden har vi sparet penge og det at man viser frem selv er behageligt.
Man kender jo selv sin bolig bedst og det er rart at se hvem der køber ens hus.

Vi sparede ca. 45.000 kr. ved at sælge gennem RobinHus.
Julie Qvist, Slangerup


Hurtig på pletten
15. maj 2006
RobinHus Mægler Arne Duus var meget professionel fra start til slut.
Hurtig på pletten efter min henvendelse. God kommunikation både pr. email og over telefonen.

Fin sælgerpakke fra Kundeservice - grundig information vedr. salgets gang.

Det bedste var at alting foregik på nettet.
Mine naboer anede intet om at jeg ville sælge og jeg brugte ikke Til Salg-skiltet.
Havde det fornøjeligt med at vise frem selv - hvem kender stedet bedre end sælger?

RobinHus har vist vejen og skal sørge for at holde "netforspringet" til de andre ejendomsmægler-kæder.

Jeg havde 2 fremvisninger og sparede ca. 50.000 kr.

Jørgen Egelund, Faaborg


Tryghed og tillid hos Susanne Thing
2. maj 2006
RobinHus Mægler Susanne Thing er meget professionel.
Tryghed og tillid fra første dag vi mødte hende og måden hun har håndteret vores sag på, har været ganske fremragende.
Samtidig har hun hele tiden kun været et opkald væk.

Ligeledes har vi været meget tilfredse med kundeservice.

Vores opfattelse er, at 90 % af de "traditionelle" mæglere viser en meget lille viden samt interesse i de boliger de sælger.
Man får følelsen af hurtigt salg og højt salær - ved en minimal arbejdsindsats.

Vi synes RobinHus-konceptet virker helt fint.

Vores besparelse ved salget var på ca. 70.000 kr. :-)





Mia Lion Schiøler, Store Heddinge


Grundig information og gode råd
28. april 2006
Det har været yderst tilfredsstillende at sælge gennem RobinHus.

Lige fra vores første kontakt med "vores" mægler Jesper Struckmann, fik vi den information vi havde brug for - han var endvidere fremragende til at spørge ind til og forklare de aspekter vi selv havde overset.
Under hele salgsforløbet, er vi løbende blevet orienteret om, hvad der skete i vores sag og vi har fået al den støtte vi havde brug for.

Der er to ting vi gerne vil fremhæve:
For det første det lave salær og for det andet at vi selv skulle vise huset frem.
Den grundige information betragter vi som et ekstra plus.

Det er rigtig fint selv at vise boligen frem. Man kan give de potentielle købere den information de har brug for. Specielt omkring hvordan huset fungerer, forholdet til naboer, grundejerforening og antenneforening.
Samtidig kan man gøre opmærksom på de mangler og evt. slitage der måtte være på huset.

Vi har sparet ca. 60000 kr. ved at sælge gennem RobinHus :-)
Bente Øst-Jacobsen, Jyllinge


Hjælpsom mægler
27. april 2006
Vi var meget tilfredse med Tom Preisler.

God og hurtig service, meget hjælpsom og gav os en masse gode og brugbare råd.
Opfølgningen efter fremvisninger klarede han for os når det blev lidt svært - ligesom han løbende var i kontakt med os under hele processen.
Da vi sent om aftenen gav ham besked om salget, var han allerede i gangs med købsaftalen næste morgen.

Salæret var den primære årsag til vores valg.
Men derudover brød vi os ikke om de tilbud m.v. vi fik fra de "mere anvendte mæglerkæder".
Vores valg ville helt klart blive RobinHus, hvis vi skal sælge igen.

Første gang vi skulle vise vores bolig frem var vi meget spændte, men det gik rigtigt godt.
Vi var glade for at kunne besvare alle spørgsmål selv, og at det ikke skulle gå igennem en 3. mand.
Lidt at drikke og spise ifm. Åbent Hus virkede rigtig godt sammen stearinlysene, blød musik og friske blomster rundt omkring.

Lidt mere markedsføring af RobinHus ville hjælpe, mange kender jer slet ikke - og det er altså synd !!!!!!!!!!!!!!!!!


Tommy With, Hedehusene


Professionelt !!
25. april 2006
Vi har været meget tilfredse med RobinHus Mægler Eddie Rasmussens gode service og altid hurtige respons.
Meget professionel og kompetent vejledning.
Vi har følt os godt behandlet og Eddie Rasmussen havde altid tid til os.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har helt sikkert været prisen.
Vi føler virkelig, vi har fået noget for pengene, ja nærmest at vi har "tjent" på at sælge gennem RobinHus kontra andet mæglerfirma.

Det var en god oplevelse selv at vise huset frem. Dels at have kontakt til evt. interesserede købere, samt vide at de fik svar på spørgsmål om huset, området osv.

Alt i alt en supergod oplevelse. Vi vil bestemt anbefale andre at vælge RobinHus når de skal sælge hus.

3 fremvisninger så var huset solgt og en besparelse på 35000 kr var i hus.

Billigt !! Hurtigt !! Professionelt !! Supernemt !!
Kristoffer Engelbæk, Odense NV


Engageret, god og saglig
24. april 2006
Susanne Thing var uden tvivl den mest engagerede og enthusiastiske mægler vi havde på besøg.
Vi kunne altid få fat på hende og vi har fået en god, saglig hjælp og vejledning.

Fremvisningen var klart det bedst for os.
Vi har også kunnet mærke på interesserede købere at de har sat stor pris på det.
Samtidig følte vi at der gik lidt sport i at vise boligen frem bedst muligt !

I øvrigt sparede vi 50000 kr ved at sælge gennem RobinHus :-)
Tim Anders Bendixen, Store Heddinge


Vores varmeste anbefalinger
24. april 2006
RobinHus Mægler Liza Hasfeldt har været meget imødekommende og professionel.
Kundeservice har ligeledes været en super god "samarbejds-partner" for os under salgsforløbet.

Prisen har selvfølgelig haft stor betydning. Men det at kunne vise frem selv - fra inderst til yderst - har været det bedste.
Samtidigt at kunne se hvilke købere der kom, det har været rart.

Vi har kun haft positive oplevelser og kan varmt anbefale RobinHus.
Lige fra vi satte huset til salg gennem Liza Hasfeldt og til vi fandt den rette køber, har vi fået en super god service.

Samtidig har vi sparet kr. 100.000 !!!

Stor ekspertise og professionalisme er ord der kendetegner RobinHus.


Lars & Susanne Jørgensen, Jyderup


Ingen hokus-pokus
24. april 2006
Det hele er foregået upåklageligt og med et godt informationsniveau.

Det bedste har været gennemskueligheden. Man er involveret i hele sælgerprocessen, fremvisning og annoncering på nettet.

RobinHus-konceptet har gjort os meget tilfredse og vi sparede ca. 20000 kr.




Joakim Engel, København S


Arne Lindevig er super !
24. april 2006
RobinHus Mægler Arne Lindevig har været rigtig god til at informere, altid til at få fat i - ja ganske enkelt super !

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus har været at det er nemt, billigt og går hurtigt.
Man føler sig på intet tidspunkt snydt af uigennemskuelige salærer.

Det var rigtig sjovt at vise frem, rent faktisk nåede vi kun en fremvisning før boligen var solgt.

Vi mærkede også mægler Arne Lindevigs gode service, da han tilbød at vise boligen frem mens vi var på ferie.

Vi sparede 30.000 kr. på salæret samt 25.000 kr. i merpris på boligen ved salget.
Christina Juhl Hansen, Rødovre


Dygtig mægler
24. april 2006
Vi har meget tilfredse med Kundeservice og vores mægler Liza Hasfeldt.

Vi synes det bedste har været at spare penge samt selv at kunne vise boligen frem.
Det har været overraskende interessant og potentielle købere har givet udtryk for at det var rart at tale med ejeren og høre husets historie.'

RobinHus Mægler er vidende, engageret. Hun har stået til rådighed når vi havde brug for hende.
Dygtig mægler !!!!
Lis Schimming & Connie Sandbæk, Vanløse


Stor ros til RobinHus mægler Lene Meraj
24. april 2006
Vi har været meget tilfredse i alle faser af handlen.
RobinHus Mægler Lene Meraj er meget kompetent, dygtig, saglig og imødekommende.

Vi vil bestemt anbefale andre at bruge RobinHus.

Selv har vi virkelig sparet penge - 45.000 kr. !

Det var meget nemmere at vise boligen frem selv end vi havde forestillet os.
Vores mægler havde givet os gode råd og fulgte hele tiden op på fremvisningerne.
Anne Monrad Rowbotham, Frederiksværk


Den idéelle ejendomsmægler
21. april 2006
Vi er yderst tilfredse med mægler Anja Schultz's service gennem hele forløbet.
Intet har været overladt til tilfældighederne og hun har helt klart spillet en stor rolle som vi sætter stor pris på.

Foruden det faste lave salær, har det bedste ved at sælge gennem RobinHus været at vi har følt os trygge og rigtigtgodt vejledt.

Da vi allerede var fraflyttet huset, spurgte Anja Schultz om hun evt. skulle stå for fremvisningen.
Det ville vi meget gerne og fortryder ikke et sekund vores valg.

Efter vores mening er RobinHus den idéelle løsning når en bolig skal sælges.
Konceptet virker og der skal ikke laves noget som helst om !!


Søren Laurberg Thodsen, Kolding


Karaktér: UG !
18. april 2006
Mægler Mogens Kragh er en dygtig, rolig og behagelig mægler.
Servicen har været til UG - så mange tak herfra.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var at det gik så hurtigt.
4 fremvisninger og huset solgt på 14 dage.

At vi selv kunne gå med rundt og snakke med interesserede købere, er klart en fordel for både køber og sælger.

Vi havde en stor besparelse ved vores salg, 30000 kr.

Thorkild Mortensen, Aulum


Godt vi valgte RobinHus
10. april 2006
Vi var fuldt ud tilfredse emd vores valg af mægler Mogens Kragh.
Han havde altid tid til at lytte, forklarede alt for os, var positiv og imødekommende.
Gav sig tid - hvilket for os var meget vigtigt.

Ingen er bedre end os til at vide frem ,så det nød vi virkelig.

"Mødet" med Robinhus-konceptet overraskede os positivt.
Her i området var Robinhus ikke kendt men det skal nok blive en success.
Vi taler varmt for konceptet !!
Linda og Rowin Frederiksen, Holstebro


Fremragende !!!!
10. april 2006
Mægler Bent Christensen er erfaren, menneskelig, serviceminded og vi har været meget glade for at vi valgte RobinHus.
Han viste en omhu og et engagement som man ikke ser hos de smarte unge sælgertyper som kun tænker i kroner og ører.

Vi har oplevet fleksibilitet, venlighed og kan varmt anbefale RobinHus.

Vi har tidligerre prøvet at sælge hus gennem traditionelle ejendomsmæglere , hvor vi dengang følte processen kørte med os.......
Ved at benytte RobinHus havde VI styr på processen.

Vi kunne tilrettelægge fremvisninger som det passede os og samtidig er vi bedst til at vise vores hus frem.

Annonceringspakken fra RobinHus hjalp os godt på vej.
Vi sparede alt i alt 50000 kr ved at benytte det fremragende koncept fra RobinHus...TAK !



Claus Mogensen, Frederiksberg


Effektiviteten i top !
3. april 2006
Vi var fra starten meget tilfredse med serviceniveauet samt vejledningen fra mægler om hvornår og hvordan forhandlinger om pris skulle grejes.

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus var for os prisen og effektiviteten.
Boligen kommer hurtigt på nettet og er hurtigt solgt.

Samtidig synes vi det har været sjovt selv at vise boligen frem.

RobinHus' koncept virker !!

Sarah Maria Denta, København V


Glad og tilfreds
3. april 2006
Jeg er yderst tilfreds med servicen og mæglers arbejde.

Det bedste har for mig helt klart været at det var hurtgit, nemt og billigt.

Det gik ganske fint med at vise boligen frem selv, solgt efter 4 fremvisninger.

Jeg sparede ca. kr. 35000 så jeg er ganske tilfreds.

Konceptet virker.
Nina Edvardsen, København NV


RobinHus nedlægger konkurrenterne
3. april 2006
Jeg har været så tilfreds med RobinHus.
Både salg og kundesupport har været helt fantastisk.

Især min mægler Jeanne Sørensen fortjener stor ros.

Det var udfordrende men meget sjovt at fremvise boligen selv.
Fik skulderklap og en "aha"-oplevelse med på vejen.

Tjente 60000 kr ved at sælge gennem RobinHus

Synes konceptet er super....så fortsæt endelig og nedlæg de store konkurrenter.
Charlotte Sørensen, Valby


ganske enkelt: SUPER
3. april 2006
Ikke noget som helst at sætte en finger på !
Og det er ikke sidste gang vi bruger RobinHus...

Selv om vores hus ikke lå i den dyre ende, har vi alligevel sparet penge ( 25000kr )

Al korrespondance er foregået via email, hvilket har sparet gevaldigt megen tid.
Tak til Jeanne Sørensen for altid at "være på" når det gælder.

Det at kunne se køber i øjnene ved fremvisning har været et meget stort plus og og vi har jo kunnet fortælle køber alle de små ting de gerne ville vide, om nærområdet osv.

7 fremvisninger, huset var solgt og vi tilfredse !!
Michael Larsen & Diana Brunholm Larsen, Taastrup


Stor besparelse
31. marts 2006
Vores mægler Jeanne Sørensen har altid taget sig god tid til at hjælpe og besvare spørgsmål.
Det hele er gået nemt og hurtigt.

Grunden til at vi valgte RobinHus var den store besparelse.
Vi tjente 105000 kr ved at sælge gennem RobinHus Mægleren.

Mægler foreslog at vi ændrede at vi ændrede kategori fra "villa" til "lejlighed" - og det gav pote !
Rigtigt godt set Jeanne Sørensen.

Vi havde 2 fremvisninger og er glade for at vi valgte RobinHus.
Jeppe Juhl, Valby


Godt koncept !
31. marts 2006
Vores mægler svarede hurtigt og vores annonce kom hurtigt på nettet.
Da den rette køber viste sig handlede han hurtigt og effektivt.

Den ugentlige mail gav et godt indtryk af situationen på boligmarkedet og svarede godt til hvor mange der kontaktede mig.

Man er bedst til at vise sin egen bolig frem og det er klart et stort plus ved Robinhus' koncept.
Naturligvis har prisen også en væsentlig betydning.

Jeg tjente 20000 kr på at sælge gennem RobinHus - og vil helt sikkert gøre det igen en anden gang.

Christian Carlsen, Frederiksberg C


100% tryghed
30. marts 2006
Vi vil rose vores mægler Anja Schultz for hendes store indsats.
Hun har været yderst fleksibel, altid til at træffe og vi har været 100% trygge ved hendes vejledning.

At vi selv var så meget med i handlen - det var rart !
Intet foregik over hovedeet på os.

Og så kunne man blive hjemme under fremvisningerne, hvilket jo er herligt når man på det tidspunkt gik hjemme på barsel med en nyfødt.

Vi kan varmt anbefale RobinHus og deres koncept - det virker.

14 fremvisninger, heraf 7 interesserede købere.

Værd at nævne er det også at vi sparede hele 65000 kr !!
Mai Gregers Hansen, Kolding


Enkelt og effektivt
30. marts 2006
Havde en god og direkte kommunikation med mægler Mette Dollerup. Hun var effektiv og vi har kun haft positive og behagelige oplevelser.

Vi nød at kunne fremvise huset selv, det ville en traditionel mægler ikke kunne ha' gjort.
Vi valgte tempoet ved fremvisninger og flere interesserede kunder gav udtryk for at de synes det var rigtigt godt.

RobinHus-konceptet er i sin nuværende form rigtig god. Giver et godt samspil mellem køber, sælger og mægler.
Martin Lærkenæs, Fredensborg


100 % tilfredshed
30. marts 2006
Stor tak til mægler Pernille Ulrich Holmsted, som gav en yderst god service samt Julie Bruhn-Petersen, som hjalp med annonceringen.

Friheden til selv at kunne bestemme hvornår og hvordan man fremviste var fantastisk.

Det at ens bolig var Ugens Bolig gjorde at jeg selv fik fremhævet husets kvaliter og kunne fortælle hvor meget arbejde jeg havde lagt i huset.

Min besparelse ved at benytte Robinhus var på 50.000 kr. Så fortsæt endelig det gode arbejde I allerede gør
Lene Susan Dahl Jensen, København S


Vi kan varmt anbefale RobinHus
28. marts 2006
Vi har gennem hele forløbet været yderst tilfredse med både vores mægler Jesper Struckmann og supporten i kundeservice.

Der har været styr på sagerne og samtidig har der været rigtig god opfølgning på alle ting. Vi sidder tilbage med indtrykket af en meget velorganiseret mægler og ligeså mht. den bagvedliggende organisation.

Det bedste ved hvor valg af Robinhus har nok været den store besparelse ( 50000 kr).

Vi synes endvidere det var sjovt at fremvise huset selv, da vi på den måde fik fremhævet alle husets samt områdets kvaliteter.

Alt i alt en perfekt oplevelse som vi varmt kan anbefale andre..og vil gøre.
Katrine Rothe Jacobsen, Slangerup


Det virker
28. marts 2006
Mægler Lene Meraj har været hurtig, grundig og meget effektiv med alt.
Hun havde altid tid til at tage sig af spørgsmål og tingenes gang blev nøje fulgt.

Det at kunne fremvise boligen når det passer godt for alle parter er rigtigt godt.

Vi har kunnet svare ordentligt på alle spørgsmål. Folk har været meget positive over at det var ejeren selv som viste boligen frem.

Vi er meget tilfredse med konceptet og det virker !
Kirsten Tejstø, Tappernøje


Fik den forventede service
27. marts 2006
Vi fik den udmærkede service vi på forhånd havde forventet.

Absolut intet at klage over der, Lars-Erik Kristensen er en dygtig og flink mægler.

Det bedste ved at sælge gennem Robinhus er den faste lave pris samt egen fremvisning, som i vores tilfælde gav bonus efter 4 fremvisninger.
Ole Elmose & Eva Dragheim, Viborg


Superb service af Peter Kjær
24. marts 2006
Vores mægler Peter Kjær har leveret en fantastisk service hele vejen igennem som vi har været meget, meget tilfredse med.
Han har ikke bare holdt det lovede til tiden, men FØR TID !

Han har grundigt fortalt hvordan tingene hang sammen og har besvaret alle vores spørgsmål hurtigt.

Da Peter Kjær skulle på ferie midt i en bude-runde, gik mægler Margit Hegner fra Køge Bugt ind og afløste på sagen uden problemer. Også her var der hurtig respons på vores spørgsmål. 1000 tak til begge mæglere.

Det utroligt billige salær som Robinhus tager er i sig selv en positiv oplevelse. Betjeningen har været superb hele vejen igennem.

Vi var spændte på at skulle vise vores hus frem første gang , så Peter Kjær gav os og råd og vejledning.
Vi fulgte hans forslag og det gav pote allerede efter 1. fremvisning - huset var solgt efter kun 4 dage.

Til det skal nævnes at vi har sparet 40000 kr ved at benytte Robinhus.
Tina og Henrik Wilki, Havdrup


Mægleren blev vores ven
24. marts 2006
Peter Kjær viste sig at være den bedste mægler vi kunne ha' fået ved både salg og køb.
Han var kammeratlig, venlig og åben for alt.

At skulle sælge en ejendom man har skabt og levet i igennem 37 år er svært, trods alt.
Men følte os som mennesker og ikke kustoder ved fremvisning.

Et let og hurtigt salg var hvad det hele endte med.
6 fremvisninger, sparede 75000 kr.

Vi vil fremover varmt anbefale RobinHus til andre vi kender som skal sælge.
Annette og Fritz Runge, Gadstrup


Endnu en glad sælger
22. marts 2006
Kunne have ønsket mere opfølgning i perioden hvor markedet "lå stille" (nov. 05 - feb. 06) men har ellers haft en god oplevelse ved at benytte Robinhus.

Det billige honorar er jo også en god ting. Sparede ca. 20000 kr i salær.

Var godt selv at kunne vise boligen frem .

Bjarne Rytcher Andersen, Smørum


Topkarakter til jer!
21. marts 2006
På en skala fra 1 til 10 er der hermed givet maksimum.

Tom Preisler overholdte alle aftaler og var flink og hjælpsom.

Det var ganske udmærket at vise boligen frem selv - lige når det passer en.

Mere kul på jeres annoncer - reklamér mere for jer selv......ingen grund til andet.
Boet efter L. P. Georg v/ Poul Erik Andersen, Svinninge


Stor tak og ros til vores mægler
21. marts 2006
Supertilfredse med at benytte Robinhus-mægleren, som vi kendte i forvejen og hun ydede endnu en gang en flot indsats og vi havde slet ikke brug for kundeservice.

Dejligt at det ikke bliver "blæst op" i byen at man har sat sit hus til salg samt at det blev vist til så mange på nettet.

Vi har selv været med til at bygge huset og ved jo derfor alt om det - og kunne derfor besvare alle spørgsmål nemt og hurtigt.

Vi sparede ca. 60000 kr ved salget så vi kan varmt anbefale Robinhus.
Grethe Christensen, Silkeborg


Imponerende !
21. marts 2006
Vi har fået en rigtig positiv oplevelse af Robinhus og vil klart anbefale Robinhus til venner og bekendte.

Gennem hele forløbet har vores mægler Jesper Struckmann, Frederikssund, holdt os orienteret og har været meget hjælpsom, når vi henvendte os med spørgsmål. Vi følte at vores hushandel var i gode hænder!

At vi selv skulle vise folk rundt, ser vi kun som et stort PLUS.
Vi fik lejlighed til at snakke med køberne om alle aspekterne om huset - mange af købers spørgsmål drejede sig om ting som en "alm." mægler alligevel ikke havde kunnet svare på (om området, stisystemer osv.).

Det var rart at være tilstede og fornemme købers reaktioner på huset.

Vi var meget imponerede af Robinhus'' hjemmeside og glade for at vi selv kunne skrive tekster til billeder osv. Det fungerede rigtigt godt!

Der meldte sig købere allerede dagen efter at huset var lagt på nettet og små 3 uger efter var underskriften hjemme.

Så alt i alt, fantastisk godt samarbejde med Robinhus - og til en god pris!



Susanne Moesgaard og Martin Søegaard, Slangerup


Hurtigt solgt !
20. marts 2006
Ganske god oplevelse med at sælge via Robinhus.

Det at man ikke skal forlade sit hjem under fremvisningen og selv kan svare på relevante spørgsmål er helt perfekt.
Huset blev solgt efter kun 1 fremvisning til nogle "lokale" fra her fra byen.

Ytrer dog ønske om evt. selv at kunne slette boligen fra nettet eller kunne skrive solgt på.

Sparede ca. 20000 kr i salær.



Polle Jensen, Snertinge


Professionel indsats af Peter Kjær
16. marts 2006
Overordentlig stor tilfredshed med Peter Kjær.
Han ydede stor service, var professionel og gav en god salgspris.

Da jeg selvfølgelig ved mest om min bolig kunne jeg hurtgit give køber svar på evt. spørgsmål.

Den store besparelse i mæglersalær (40000 kr) er naturligvis endnu et plus i oplevelsen med Robinhus.
Anders Backe, Roskilde


Vi vil helt sikkert bruge RobinHus igen
13. marts 2006
Vi har været yderst tilfredse med Anja Schultz som mægler.

Hun har været fleksibel og vi har kunnet kontakte hende når som helst og forklarede så man ikke var i tvivl om noget.

Det at stå for fremvisningen selv, gør at man som sælger selv bestemmer hvornår - samtidig gavner det også køber, da vi jo ved mest om huset.
Vi fik aldrig sat "til salg"-skilt op , da vi nåede at få solgt huset på 2 dage.

Vi var lidt skeptiske mht. at benytte Robinhus i starten men Anja Schultz og hendes ekspertise har gjort at vi helt sikkert ville vælge Robinhus igen.

Endvidere sparede vi ca. 40000 kr.
Kenneth Rasmussen, Kolding


Stor tilfedshed - reklamér mere for jer selv
13. marts 2006
Ved problemer på nettet blev der hurtigt taget hånd om det og fejl blev rettet.

Billederne på nettet har været særdeles gode og vores hus blev vist frem fra sin bedste side.

Som husejere gennem mange år mener vi at vi er langt bedre til at vise huset frem end en "tilfældig" mægler. Vores indtryk er at de besøgende har været tilfredse med vores fremvisning.

Vi mener at Robinhus burde reklamere mere for sig selv her i det nordjydske, for firmaet er ikke så kendt herovre.
Niels Jørgen Thomsen, Brønderslev


Fuldt ud tilfreds
13. marts 2006
Fuldt ud tilfreds.
At jeg selv kunne vise boligen frem var yderst positivt - for jeg ved jo bedst og det gav bonus efter ca. 15 fremvisninger.
Nils Otto Jensen, Viborg


En gang RobinHus, altid RobinHus
13. marts 2006
Arne Duus har været en utroligt dygtig, venlig og effektiv mægler.
Altid svaret på opkald, mails osv.

Den opfølgning der har været fra kundeservice har vi sat meget stor pris på og vi har kun positivt at sige vedr. vores oplevelse ved salg.

Skulle vi sælge igen, ville vi helt sikkert vælge RobinHus endnu en gang
Jesper Duus, Middelfart


Positiv oplevelse
10. marts 2006
Meget tilfreds.
Dog var der problemer mht. billeder jeg selv havde lagt på nettet. Tilbud om annoncer i 3 aviser blev ikke overholdt.

Har sparet ca. 25000 kr på at sælge gennem Robinhus.

Det at vise boligen frem var meget fint.
Jens Ove Lambert, Frederiksværk


Lene Meraj har været HELT fantastisk
9. marts 2006
Jeg var og er meget tilfreds med min RobinHus Mægler Lene Meraj. RobinHus Kundeservice har ligeledes været excellent. Altid venlig og meget serviceorienteret dialog. Det kunne ikke have været bedre. Tusind tak!

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er helt klart den tætte dialog med RobinHus Mægler og kundeservice. Den tætte dialog og samarbejde er helt klart et væsentligt succeskriterie for mig som sælger, og her har Lene Meraj været HELT fantastisk. Hun er den bedste!!!

Det har virkelig været spændende og utroligt positivt at vise sin egen bolig frem. Køberen af min bolig sagde bl.a. ved fremvisningen, at det var meget bedre, at sælger viser sin bolig frem fremfor en ejendomsmægler, da hun derved fik ordentlig svar på sine spørgsmål til boligen.

RobinHus er absolut et koncept, der holder. Ud over at få min bolig hurtigt solgt, har jeg også sparet en masse penge.
Rikke Møgeltoft, København NV


Tak til RobinHus
9. marts 2006
Fin vejledning.
Fin kundeservice.
Lavt salær.

En positiv oplevelse - 70000 kr sparet :-)
Hr. Erik Villy Olsen, Værløse


En hurtig handel
25. februar 2006
Hej.

Jeg satte mit hus til salg før jul, og der var nogle stykker, der så boligannoncen på internettet. Hér i januar var der én, der var meget interesseret. Han kom, så og købte. En hurtig handel.

Venlig hilsen

Poul-Erik
Polle Jensen, Snertinge


Jeg har været særdeles tilfreds!
23. februar 2006
Med min RobinHus Mægler, Søren Østergaard, har jeg været særdeles tilfreds!
Han er seriøs, vidende og dygtig.

Han vurderede huset omhyggeligt og realistisk. Han lod sig ikke rive med på trods af, at boligmarkedet lige nu er ophedet.
Han satte en realistisk pris på mit hus og bød ikke ind med en høj pris, bare for at få emnet i hus.
Lige fra første møde var jeg klar over, at Søren Østergaard fra RobinHus skulle sælge huset.

Jeg havde haft besøg af to andre mæglere, som begge virkede useriøse og alt for smarte. De to mæglere lagde ikke skjul på, at det lige nu drejer sig om, at malke kunderne for så mange penge som muligt.
Dette mærkede jeg ikke hos Søren Østergaard, selvom vi alle ved, at det selvfølgelig er en forretning, der drives.

Til min store overraskelse blev jeg ringet op af RobinHus Kundeservice. En meget sød pige forhørte sig om, hvordan det gik og om jeg havde modtaget velkomstmaterialet osv. Det var en meget behagelig oplevelse.

Hele Internet-delen og annoncerne fungerede uden problemer!

Det bedste var at der var en meget let arbejdsgang både mht. papirer, kantakt til mægler og Internet-annoncen. Det var meget dejligt, at man altid kunne få fat i sin mægler, når man ringede - ikke en anden mægler eller en sekretær, som alligevel ikke kender til sagen. Jeg fik altid svar på mine spørgsmål og behøvede ikke at ringe flere gange.

Det var sjovt selv at vise min bolig frem, men jeg er også underviser og er vant til at stille op over for en stor mængde mennesker.
Kirsten Dal Wellendorph, Aarhus V


Tilfredshed !!
13. februar 2006
Er helt igennem tilfreds med den oplevelse jeg har jaft ved at benytte RobinHus da min bolig skulle sælges.

Kunne give en fyldig, præcist og ikke mindst personlig beskrivelse/fremvisning ved salg.
Jeg ved jo bedst !!

Huset solgt efter kun 2 fremvisninger og sparede 50000 kr.
John Porskær Wohlert, Bryrup


Ovenud tilfreds
3. februar 2006
Jge er ovenud tilfreds med mit salg af bolig gennem RobinHus.

At det rent faktisk går så hurtgit når først alt papirarbejdet er klar, ja det overrasker mig positivt.

Det er et godt koncept at man selv viser sin bolig frem.

Jeg havde 8 fremvisninger og sparede 30000 kr. ved mit salg.
Henning Dambek Jørgensen, Fakse


En tilfreds kunde
3. februar 2006
Arne Lindevig har fra start af været klar med svar og stået til rådighed for mig.

Jeg sparede ca. 40.000 kr på salgsomkostningerne og har samtidig været en del af "marketings-arbejdet" som har været en positiv deltagelse og oplevelse.

Jeg fik en god og uformel snak med interesserede købere, om deres behov osv.
Eric Steffensen, Stokkemarke


100.000 kr sparet
2. februar 2006
Mægler Jesper Struckmann har givet mig præcist den service jeg ønskede og det har fungeret meget tilfredsstillende.
Kundesupporten var en overraskelse af den gode slags og alle mine spørgsmål er blevet besvaret til fulde.

I starten var jeg lidt nervøs for selv at skulle vise min bolig frem, men det ændrede sig hurtigt til at være spændende. At kunne besvare spørgsmål fra potentielle købere gav mig en god fornemmelse.

Jesper Struckmann orienterede omkring hvordan det kunne være en god idé at sælge og jeg benyttede mig heraf.

Havde en besparese på kr 100.000 og vil helt klart benytte mig af RobinHus igen og anbefale til alle jegh kender.

Ayoe Rasmussen, Vejby


Margit, du er fænomenal
1. februar 2006
En stor tak og en stor bunke ros herfra til Margit Hegner.

Hun har hele vejen igennem været fantastisk hjælpsom, stået til rådighed og været meget venlig.

Jeg havde en besparelse på ca. kr. 60000 .

Det ar sjovt at kunne følge statistikken på internettet.

Da ejendommen vi solgte var mit barndomshjem betød det utroligt meget for mig, at jeg selv kunne vise det frem.


Susanne Ploug Kjelstrup, Herfølge


Imponerende !
27. januar 2006
Kan kun sige at jeg er meget, meget tilfreds med forløbet som har fungeret yderst professionelt.

Har haft kontakt med de enkelte købere, hvilket er et plus.
Selv at kunne fortælle specifikt og personligt om boligen og omgivelserne mener jeg har været en stor hjælp for køber.

10 fremvisninger og har sparet 20000 kr.
Anders Kjærgaard Pedersen, København K


Besparelse = 90000 kr. !!!
19. januar 2006
Mægler Arne Lindevig er en utrolig behagelig person som man starks føler sig tryg ved.
Effektiv, fleksibel og imødekommende - stor tak til ham.

Vi nød at vi selv kunne vise huset frem, hvilket gav os gode dialoger med intersserede købere. Efter at have haft vores hus sat til salg hos alm. ejendomsmæglere i 4 mdr - valgtevi i stedet RobinHus og fik solgt huset efter 3 uger.

Det er4. gang vi sælger hus men første gang vi benyttede RobinHus - men bestemt ikke sidste gang.

Og vi vil varmt anbefale dem til andre.
Gitte Kold Eriksen, Hvidovre


En yderst positiv oplevelse
17. januar 2006
Fra jeg mødte og snakkede med Søren Østergaard første gang, var der ingen tvivl om at han skulle sælge vores hus.

Han er vidende, seriøs og meget dygtig.
Selv om boligmarkedet i øjeblikket er ophedet, lod han sig ikke rive med. Vi havde haft besøg af 2 andre mæglere som bestemt ikke lagde skjul på at det drejede sig om at "malke kunderne" og tjene kassen.

Til min store overraskelse blev jeg ringet op af kundeservice, som ville høre hvordan det gik med salget. En meget behagelig og positiv oplevelse.

Hele internet-delen og annoncerne fungerede problemfrit. Super !
Arbejdsgangen med div. papirer, kontakt til mægler og netannoncer var meget let.

Man kunne til enhver tid få fat i sin mægler og fik altid svar på samtlige af mine spørgsmål.

Huset blev solgt efter kun 6 fremvisninger og jag kan vamt anbefale at sæge gennem Robinhus.
Endvidere havde vi en besparelse på ca. kr 55000.

En perfekt, positiv oplevelse og stot tak til Robinhus, som jeg ikke ville tøve med at vælge igen.

Kirsten Dal Wellendorph, Aarhus V


Et stort plus at benytte RobinHus
16. januar 2006
En stor tak til mægler Mogens Krogh som har været venlig, imødekommende og hurtig mht. ALT.

Papirarbejde, fotos og lgn. har været i orden hele tiden.

Har haft det virkeligt godt med selv at vise min bolig frem og det er en ting jeg synes jeg vil fremhæve meget.

Ved at benytte RobinHus har jeg sparet mellem 30000-35000 kr hvilket naturligvis også er et stor plus

Kim Jensen, Holstebro


Niveauet højere end de andre
13. januar 2006
Tom Preisler har reageret hurtigt og positivt på henvendelser fra både os som sælger og så køber.

RobinHus' support er supergod og effektiv.

Det bedste har uden tvivl været at kunne spare 75000 kr ved salget.

Vi mener bestemt vi fremviste boligen med manér og ekspertise, da en mægler tit ikke aner om han åbner døren til soveværelset eller køkkenet.

3 fremvisningerog vores bolig var solgt med tilfredshed



Kenneth Weigand, Tølløse


Meget glad og tilfreds
11. januar 2006
Er meget tilfreds med RobinHus som vi brugte både ved køb og salg af ejendom.

Alle vores spørgsmål blev besvaret hurtigt og præcist.

At man er med hele vejen, selv står for fremvisning gør at man ikke føler noget er overladt til tilfældighederne ved salg.
Sælger og ikke mægler ved bedst hvad der sælges !!

Vi sparede 50000 kr ved at benytte RobinHus

Thomas Thane Christensen, Slangerup


Tak til Mogens Kragh
10. januar 2006
Har været meget tilfreds med salget af min lejlighed og mægler Mogens Kragh har været behjælpelig.
Også med at fremvise lejligheden såfremt jeg var forhindret.

Det hele er gået nemt og det har været en positiv oplevelse.

Per Dybsø Pedersen, Silkeborg


Nemt, billigt og effektivt - fås ikke bedre !
9. januar 2006
Vi var aldrig i tvivl om hvorfor vi havde valgt Anne-Marie Eybye som mægler, da hun konstant leverede en kompetent, positiv og prof. indsats samt kom med gode råd og vejledning.

Vi havde vores lejlighed til salg op til jul og vi havde i forvejen forestillet os en pris for vores hus.
Mægleren mente dog den burde ligge højere, og vi tænkte: Åh åh.
Men så var der jo plads til at forhandle.

Ikke alene blev boligen solgt til prisen hun foreslog, endda midt i juletiden !!
Det er også værd at nævne at boligen kun havde været sat på Robinhus.dk i 3 uger.

Ved fremvisningerne var vi aktive og IKKE statister samt at vi kunne møde købe ansigt-til-ansigt.
Det var nærmest som at invitere nogen til kaffe og en lille snak.

Webportalen fortjener stor ros ! Meget prof. med grundig vejledning og mulighed for selv at foretage ændringer.

Alt i alt mener vi det er nemt, billigt og effektivt at være sælger gennem Robinhus.

I har hermed fået vores varmeste anbefalinger med på vejen.



Julianna Tamasi og Laszlo Kovacs, København K


Besparelse på 75000 kr !!!
5. januar 2006
Vi kontaktede Søren Østergaard og følte med det samme at vi var kommet i professionelle hænder.

Han påtog sig opgaven med ekspertise og vi har på intet tidspunkt fortrudt at vi valgte RobinHus.

At mægleren klarer alt papirarbejde, forhandler med køber - gør at vi ikke skal stå og "prutte priser" med handelsglade kunder.

Det var rart selv at kunne vise boligen frem med alle de forbedringer vi har lavet sidste år og vi kunne nemt og hurtigt besvare evt. spørgsmål.

RobinHus´ kompetence og meget gode service har vi anbefalet til vores familie, venner og bekendte og vi vil med garanti benytte os af RobinHus igen en anden gang.

Claus Myrthue Nørskov, Tilst


Finn Petersen har været suveræn
5. januar 2006
Vi var og er stadig super tilfreds med servicen og kundesupporten. Meget venlig og imødekommende modtagelse med hurtig respons. Kunne ikke ønskes bedre. Især ros til Finn Peersen, som bare har været suveræn hele vejen igennem og har har taget sig tid til at forklare m.v. Tak herfra!

Det bedste ved at sælge gennem RobinHus er helt sikkert, at man selv fremviser sin bolig og ikke mindst den store besparelse, man opnår kontra en "almindelig" ejendomsmægler.

Det at vise sin bolig frem selv var virkelig dejligt og over al forventning - kunne bare mærke, at man virkelig havde lyst til at fortælle om huset og de omkringliggende ting. Det var både hyggeligt og afslappende - er overbevist om, at det også er købers mening!

Vores besparelse har lydt på ca. 50.000 kr.!
Søren Jensen og Melanie Seeman, Herlufmagle


Mægleren er bare fantastisk
4. januar 2006
Jeg har været yderst tilfreds med både mæglerens service og kundesupporten.

Det er meget svært at sige, hvad det bedste er ved at sælge gennem RobinHus, fordi hele konceptet er kanon godt og mægleren bare fantastisk.

Men lige umiddelbart må det bedste være, at jeg fik en højere pris og at det var solgt på 2 uger.

Derudover var det helt perfekt at vise boligen frem selv.
Per Lundt, Rønnede


Stor besparelse ved salg
4. januar 2006
Vi synes kundeservicen er rigtig fin, især mht. annoncering.

Mht. mægler kan vi kun fortælle hvor glade vi er for at vi valgte RobinHus og ville gøre det igen.

Vi mener der er 2 vigtige ting som skal fremhæves ved RobinHus.

1 det lave salær
2 man viser boligen frem selv og kan gardere sig for hvad potentielle købere får af vide om boligen.

Vores besparelse ved at benytte RobinHus har været på hele 70000 kr.

Vi mener bestemt RobinHus bør og kan reklamere mere for sig selv - de fortjener at være mere synlige
Helene Lund Juul, Frederiksberg C


Godt koncept til en god pris
3. januar 2006
Vores mægler var til rådighed når som helst, ydede god service og var meget venlig og positiv.

Kontaktede kundeservice i RobinHus for at få tilsendt salgsmateriale - hvilket var nemt og tilfredsstillende.
God statistik i forhold til annoncen.

Selv om jeg var nybegynder mht. at sælge, føltes det meget naturligt at skulle vise min lejlighed frem. Man har stor indflydelse.
Da jeg kender lejligheden, området omkring kunne jeg nemt besvare købers spørgsmål.
Jeg har fået erfaringer som jeg helt sikkert vil gøre brug af senere hen.

I forbindelse med salget havde jeg en besparelse på ca. 14000 kr.

Et virkeligt godt koncept til en god pris



Marianne Højberg, København S